Hakutulokset

1. T

HeippoDei ! Mitäs tänne kuuluu ?

Ääh, sähän ny ootkin tuommonen "ikinuori" toista se on kuule meikäläisel, ku dementiakin tuppaa vaivaamaa... Kohta varmaan hukkaan itsenikin, ku kaikki on aina kadoksissa ja vanhuus muutenkin iskenny, ku ei ees biletys enää kinnosta tai sit tää on vaa tyyntä myrskyn edellä... Kyllä mäkin tuon...
  2. T

Kohta sä huomaat omistavas tallin. :D Juu miunkin tuo pienin lähtee syksyllä kouluun. :o Vastahan se oli vauva... Mihkä nää vuodet oikein katoaa ? ja mä en oo vanhentunut päivääkää. :snotty:
  3. T

Onpas täällä hiljasta!

No varmistat selustan ja alat laitella hakemuksia...Eihän niitä töitä oo pakko ottaa vastaa jos se Ruotsi sitte kuitenkin kutsuu. :)
  4. T

Vai heppahommia ? En mä tiennykkään, et oot heppaihmisiä. :D Mä en menis hevosen lähelle vaikka maksettais... No, juu mihkäs tää arjenpyöritys täst muuttuis...
  5. T

Montako mekkoa sinulla on?

Oliskohan mulla 1 korkeintaan 2, mutta en mä niitäkään pidä.
  6. T

Onpas täällä hiljasta!

Tuohan ny ois tietty ensin kiva selvittää, et tietäis mistä maasta niitä töitä hakee. :D
  7. T

Onpas täällä hiljasta!

Nukkumassahan ne kait vielä on.
  8. T

Hyvää sunnuntaita :)

Huomenta ! Aamusta heti jotenkin mieli ihan maassa kun on niin surkea ilma. :| Vettä vaan sataa...Koska se kesä oikein alkaa ?? |O
  9. T

Olisitko viikon poissa kotoa omalla lomalla jos olisi mahdollisuus?

HöpöHöpö, kyllä se äitikin tarttee "hengähdystaukoja" ei se, että sä käyt latailees akkuja murus kanssa sun äitiyttä mihkään muuta. :) Mä menisin jo jos mulle tarjoutuis tollanen tilaisuus. :D
  10. T

Sori vaan tää viive... Kaveri tuli huoliaan purkaa, nii joutu poistumaan hetkeks. En oo naamakirjas, ku enhän mä vanha kurppa jaksa sinne kirjautuu, liekö mitää siitä tajuisinkaan. :| No, mut hyvältähän sun elämä kuulostaa. :hug: Mä tuossa join pari lasia viiniä ja tuntuu, että päässä...
  11. T

Miltä näytän

http://miund.files.wordpress.com/2007/06/mr-bean.jpg Varmaankin jotakin tuon suuntaista. :whistle:
  12. T

En mä oikein tiedä...Työt ja perhe vei niin paljon aikaa, et ei oikein ollu enää tilaa palstailulle... Potkikaa mut pihalle jos nyt taas alan notkumaan tääl jakuvasti, ku ei enää työt häiritse vapaa-ajan käyttöö. :D
  13. T

No, mä kirjotin...Oon nimittäis aikas nopee täs kymmensormijärjestelmäs. |O Yks etsii ja yhdeksän lepää. :ashamed:
  14. T

Jee, täällähän on vielä ihan tuttuja nikkejä. :wave: Ei mulle ihmeempää kuulu...Oon taas työttömänä, no sinänsä se ei haittaa, ku ipanatkin kesälomaa viettelee, nii ei tartte miettii, et minne niit tunkis. :) Syksyllä sitten takaisin töihin tai opiskelemaan... Tällähetkellä oon kallistunut...
  15. T

Eipä mua kukaan varmaan muista, mut väliäkö sillä... :wave:
  16. T

Vanessa ja pikkuväen Kauhukakara-osion vinkki, ou mai gaad!

Antakaa vettä sen maidon sijasta, niin pääsette eroon koko yöruokailusta hetkenpäästä.
  17. T

Vanessa ja pikkuväen Kauhukakara-osion vinkki, ou mai gaad!

Tää muakin kiinnostais ? :o
  18. T

Lapseni on koulukiusaaja...

:o Väkivallallahan näitä asioita parannetaan. :headwall: ja tietenkin tuo oman lapsen nolaaminen on ja kaikkien vanhempien top 1. :( :(

Yhteistyössä