apap
Tai reilu viikon? Jos mummi katsoisi lapsesi / lapsiesi perään koko tämän ajan, ja pääsisit itse pois omalta paikkakunnalta? Itsellä olisi mahdollisuus mut en tiiä vielä..
HöpöHöpö, kyllä se äitikin tarttee "hengähdystaukoja" ei se, että sä käyt latailees akkuja murus kanssa sun äitiyttä mihkään muuta. Mä menisin jo jos mulle tarjoutuis tollanen tilaisuus.Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:Tuntuu oudolta että vuosiin ei ole saanut juuri mennä minnekään, nyt oon hurvitellut siellä täällä.. Sit olisi mahdollisuus oman murun kanssa lähteä muualle :heart: :heart: Kivaa mutta silti huono omatunto kolkuttaa.. Tuntuu etten saisi lähteä kun olen äiti ja mun pitäisi olla kotona pojan kanssa :ashamed: :snotty: Haluaisin innostua ja alkaa odottaa sitä reissua :snotty: On tämä äitiys joskus vaikeaa
Tätä peesailen 100% :wave: :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Gwenhwyfar:Riemusta kiljuen olisin ja hyvällä omatunnolla olisinkin! Ei ne mukulat rikki mene ollessaan hoidossa tutun ja turvallisen ihmisen luona, vaikkei se ihminen äiti olekaan. Vanhemmatkin tarvitsevat lomaa, eikä siinä ole mitään pahaa tai väärää.