Olisitko viikon poissa kotoa omalla lomalla jos olisi mahdollisuus?

• Viestiketjun aloittaja apap
  • Ensimmäinen viesti
apap
Tai reilu viikon? Jos mummi katsoisi lapsesi / lapsiesi perään koko tämän ajan, ja pääsisit itse pois omalta paikkakunnalta? :) Itsellä olisi mahdollisuus mut en tiiä vielä..

Non compos mentis
Toki. Maaliskuussa olin puoli viikkoa toisessa maassa lasten ollessa kotona mummin kanssa. Heinäkuussa tytöt menevät tätieni hoiviin mökeille viikoksi. Itse olen sidottu kaupunkiin töiden takia, mutta onhan sekin lomaa, kun lapset poissa ja itsellä vain omat jutut hoidettavana. Suvussani on normaalia jakaa vastuuta läheisistä.

Meillä lapset viettävät joka kesä viikon mummolassa ilman vanhempia. Ajatuksena on, että saavat pidemmän kesäloman, ja me vanhemmat siis olemme vielä tuon viikon töissä. Omasta kesälomasta en kyllä välttämättä uhraisi koko viikkoa yksin olemiseen. Joku viikonloppu menisi, mutta ei koko viikkoa.

Tuntuu oudolta että vuosiin ei ole saanut juuri mennä minnekään, nyt oon hurvitellut siellä täällä.. Sit olisi mahdollisuus oman murun kanssa lähteä muualle :heart: :heart: Kivaa mutta silti huono omatunto kolkuttaa.. Tuntuu etten saisi lähteä kun olen äiti ja mun pitäisi olla kotona pojan kanssa :ashamed: :snotty: Haluaisin innostua ja alkaa odottaa sitä reissua :snotty: On tämä äitiys joskus vaikeaa :)

Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:
Tuntuu oudolta että vuosiin ei ole saanut juuri mennä minnekään, nyt oon hurvitellut siellä täällä.. Sit olisi mahdollisuus oman murun kanssa lähteä muualle :heart: :heart: Kivaa mutta silti huono omatunto kolkuttaa.. Tuntuu etten saisi lähteä kun olen äiti ja mun pitäisi olla kotona pojan kanssa :ashamed: :snotty: Haluaisin innostua ja alkaa odottaa sitä reissua :snotty: On tämä äitiys joskus vaikeaa :)
HöpöHöpö, kyllä se äitikin tarttee "hengähdystaukoja" ei se, että sä käyt latailees akkuja murus kanssa sun äitiyttä mihkään muuta. :) Mä menisin jo jos mulle tarjoutuis tollanen tilaisuus. :D

PåDenDär
mulla on mahdollista tehdä joka toinen viikko mitä huvittaa(no työt tietysti vähän rajoitaa :D), mutta ei tämäkään ole kivaa pitemmän päälle. Nytkin on viikonloppu, kun ei ole lapsia eikä töitä ja kyllä olisin niin paljon mielummin lasten kanssa!

Mutta Kyllä "kokoaika"äidit tarvitsevat ja ANSAITSEVAT hengähdystauon! viikossa saa mukavasti ladattua energiaa lasten aivoituksia varten :)

Riemusta kiljuen olisin ja hyvällä omatunnolla olisinkin! Ei ne mukulat rikki mene ollessaan hoidossa tutun ja turvallisen ihmisen luona, vaikkei se ihminen äiti olekaan. Vanhemmatkin tarvitsevat lomaa, eikä siinä ole mitään pahaa tai väärää.

Alkuperäinen kirjoittaja Gwenhwyfar:
Riemusta kiljuen olisin ja hyvällä omatunnolla olisinkin! Ei ne mukulat rikki mene ollessaan hoidossa tutun ja turvallisen ihmisen luona, vaikkei se ihminen äiti olekaan. Vanhemmatkin tarvitsevat lomaa, eikä siinä ole mitään pahaa tai väärää.
Tätä peesailen 100% :wave: :wave:

Yhteistyössä