Lunatic
Verin eilen pikagännit, katsoin vuoden 2006 euroviisut ja menin nukkumaan.
Ei saakeli.. Mitäs järkevää sitä tänään keksis.
Ei saakeli.. Mitäs järkevää sitä tänään keksis.
:hug: Parane äkkiä. Menkää johonkin toiseen rokkiin kun olet tervehtynyt.Alkuperäinen kirjoittaja Sleepis:Multa todistetusti koitetaan viedä elämä....
Piti lähtee Aurynin kanssa fiilisteleen Myötätuulirockia, mutta mä oon taas kipee joten eipä tarvii lähtee....
Joo, tuskaan!!! Tuu säkin??Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic::hug: Parane äkkiä. Menkää johonkin toiseen rokkiin kun olet tervehtynyt.Alkuperäinen kirjoittaja Sleepis:Multa todistetusti koitetaan viedä elämä....
Piti lähtee Aurynin kanssa fiilisteleen Myötätuulirockia, mutta mä oon taas kipee joten eipä tarvii lähtee....
No voi sua!!! Tuu tänne!!! :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Texas Flame:Mulla ei todistetusti oo elämää. Piti lähtee reissuun kaverit teki oharin ja ainoa kuka haluis mua seuraks on tuo meitin imuri joka huuta nurkas "Ota mut, ota mut" :headwall:
Voisin mä vaik tullakkin jokupäivä törsäämään rahani sinne... Vuoroin vieraissa nääs ja tsillai.Alkuperäinen kirjoittaja Sleepis:No voi sua!!! Tuu tänne!!! :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Texas Flame:Mulla ei todistetusti oo elämää. Piti lähtee reissuun kaverit teki oharin ja ainoa kuka haluis mua seuraks on tuo meitin imuri joka huuta nurkas "Ota mut, ota mut" :headwall:
Mä en uskalla sinne tulla, kun se kaupunki syö aina mun rahat!
LAINASIN dvd:n serkultani.Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:2006 euroviisut
Onks sulla ne boksilla, tai vielä pahempaa: DVD:nä? :snotty: