Hakutulokset

1. P

Heinäkuun Hellemasut 2012 **HEINÄKUUSSA** Meidän kuu!! **

Se olis sitten LA tänään. Koko viikonlopun kiristänyt vatsaa ja ollut menkkamaisia kipuja selässä. Siltikään, ei mitään. Tule tyttö jo, tule, sinua odotetaan :heart:
  2. P

Heinäkuun Hellemasut 2012 **HEINÄKUUSSA** Meidän kuu!! **

Olen malttamaton. Ei mulla nyt muuta ;) Pepi + pikkune 39 + 5
  3. P

Heinäkuun Hellemasut 2012 **KESÄKUUSSA**

Limatulppa ( tai ainakin osa siitä..) irtosi aamulla. Vois alkaa jo jotain tapahtumaan. Mä kävelen koirien kanssa joka päivä n. 15 kilometriä, ei mitään vaikutusta.. Tänään ollut hienan rauhallisempi päivä mahassa, tyttö ei ole samalla tavalla riehubut kuin muina päivinä. Ehkä tämä tästä =)
  4. P

Pari päivää ollut nyt kipuja nivusissa ja sellaisia menkkamaisia kipuja alavatsassa. Muutaman kerran olen koirien kanssa lenkkeillessä joutunut puhaltamaan, kun on ottanut toiseen kylkeen sen verran paljon. Josko synnytystä kohden oltaisiin menossa? =) Meille on annettu tyttölupaus, ei linea...
  5. P

38 + 0! Myös tänne on väsymys saapunut. Yöt nukun hyvin ja päälle vielä usean tunnin päiväunet ja silti väsyttää.
  6. P

Mulla on ollut tässä iltasella jo monta tuntia sellaisia viiltäviä kipuja vatsassa, nämä nyt sitten ilmeisesti niitä supistuksia? :whistle: Tyhmä olo, mutta ei ole hirveästi ollut mitään supistuksia, niin ei voi tietää miltä ne tuntuvat.
  7. P

Rv 37 + 0 pokspoks:heart:
  8. P

Tässä ollaan jo kohta 2 viikkoa oltu mammiksella. Ensimmäisen viikon vietin maalla ja oli oikein rentouttavaa. Nyt takaisin kotona, neuvolakäyntien vuoksi oli kotiin tultava. Tänään lääkärintarkastuksessa kohdunkaulaa jäljellä alle 1 cm, vauvan pää tuntui sormella. Kaikki muut arvot kohdillaan...
  9. P

Heinäkuun Hellemasut 2012 **TOUKOKUUSSA**

Eilen meni jo 33 + 0 Boksista! Ihana aurinko, kesä tulee =)
  10. P

Tipetsu Mulla on ihan samanlainen maha. Ultrassa sanottiin olevan tyttö.. Koira-asioita Mä olen tämän toukokuun jokaisena viikonloppuna koirien kanssa jollakin leirillä, lähinnä toko ja palveluskoirapuolen juttuja. Hyvin olen jaksanut ja samaa ovat sanoneet muutkin. Ei ole ollut mitään...
  11. P

13 työpäivää jäljellä. Olo ei ole tukala, mutta motivaatio vain on jossain aivan muualla, edelleen ;) Sunnuntaina sitten 32 + 0. Likan huone on sinällään valmis, seinät maalattu ja uusi parketti laitettu. Nyt tuntuu, että maha on kasvanut hyvää vauhtia parin viimeisen viikon aikana, kiloja ei...
  12. P

Heinäkuun Hellemasut 2012 **HUHTIKUU**

10 weeks to go. Ei mulla muuta :) Koirien kanssa treeneihin mars! Pepi & Pikkune 30 + 0
  13. P

||Elokuun Epelit 2012||HUHTIKUUSSA<3

Maygory Todellakin teit omassa päässäsi tästä asiasta hirveän suuren. Siellä ei kukaan kauhuissaan levittele yhtään mitään, eikä mitään hysteriaa ole havaittavissa. Ihan rauhallisesti ja herne pois nenästä..
  14. P

Tulin täältä vain kysymään: Jos joku on nähnyt mun työmotivaatiota (tai edes vilahdusta siitä..) laitatteko tulemaan takaisin, edes osan? :p 30 työpäivää jäljellä. Ens viikonloppuna maalataan muksun huone uudestaan (ihan vain valkoisella) ja laitetaan uusi parketti. Aika nastaa. t.nim...
  15. P

Meillä vauva kyllä peuhaa pitkin yötä. Mies tulee aina paljon myöhemmin nukkumaan kuin minä ja sano, että kun laittaa läden mahan päälle, on siellä kunnon tanssit menossa. Tämä mamma vaan nukkuu niin sikeästi ettei herää moiseen..Muutenkin on siunattu hyvillä unenlahjoilla, tosin jos esim. koira...
  16. P

Istun tällä hetkellä sokerirasituksessa. Viimeinen puolituntinen menossa ja tähän mennessä arvot olleet kohdillaan. Ihan ok olo, hieman alkaa olla nälkä ja tyttökin hieman taitaa jo odotella aamupalaa, sen verran melske käy mahassa koko ajan. Onneksi otin Ipadin mukaan niin saa ajan kulumaan...
  17. P

Ihana pääsiäinen vietetty. Tunteja ja taas tunteja koirien kanssa lenkkeilty metsässä. Ihan superia. Mulla on onneksi energinen ja normaali olotila. koirajuttuja Mä en ole ottanut tälle kevääll agistartteja ollenkaan. Toko kisoja olen tosin katsellut ja olen ilmoittautunut jo kasvattajan Toko...
  18. P

Heinäkuun hellemasut 2012 - MAALISKUU

24 + 0 ja poks!
  19. P

Heinäkuun hellemasut 2012 -HELMIKUU

En todellakaan ottanut mitenkään pahalla. Me käydään pari kertaa vuodessa Aasiassa ja välillä tuntuu, kuin kotiin menisi. Itse en ole mitenkään ylihysteerinen asioista, olen vähän sellainen "maalaisjärjellä" menevä. Mun pää ei vain kestäisi sitä, että miettisin ja pohtisin koko ajan asioita ja...
  20. P

Heinäkuun hellemasut 2012 -HELMIKUU

Mies sanoi tänä aamuna "Huomaatko, sun takki kiristää" :D No, ei tarvitse kiristää hetkeen, kun huomenna starttaa kone kohti Thaimaata :cool: Aamulla vielä neuvola (tämähän on mulle vasta toinen neuvola, viikkoja nyt 21 + 2..) Linea Negra Mulla ei näy, ainakaan vielä. Eikä ole...

Yhteistyössä