älä kati ressaa!!sekin vaikuttaa maidon nousuun.ja kai olet muistanut juoda itse tarpeeksi? suosittelen ostamaan rintapumpun.aventin käsikäyttöinen on musta ihan paras..siinä on voimakas imu ja mä saan kerralla lypsettyä sillä noin 1,5dl molemmista rinnoista kun medelan sähköpumpulla en saa irti mitään..sillä kun lypsät niin tissi luulee että tarvetta on enemmän kun on "imua" ja maitoa alkaa erittymään enemmän.mulla tuli heti sairaalas maitoa tosi hyvin mut sit kun meidän neiti ei suostunut syömään tissistä niin pumppailin vaan sen oman tarpeen ja maidon määrä väheni huomattavasti.nyt kun likalle piti alkaa enemmän maitoa antamaan niin pumppasin useammin ja nyt joudunkin sitten lypsämään kokoajan taas kun on täyttymys. kannattaa antaa ensin pullosta maitoa ja sitten sujauttaa tissi kun suurin raivo on ohi.ja yöllä kun vauva on unisena onnistuu imetys yleensä paremmin.Taas tää valittaa.
Imetys. Mä kohta luovutan sen suhteen. Prinssi saa lähes aina ihan helvetinmoisen raivarin tissille, enkä ihmettele. Kyllä muakin kävis ottaan aivoon ja ottaakin kun sieltä ei paljon mitään tule. Tänäänkin oon itkenyt monet itkut kun tuntuu niin hankalalta. Maito siis ei ole noussut ja varmaan ei helpota sitä se, että pelataan edelleen noiden lisämaitojen kanssa. Ja sit sekin et paljon tuo pieni ihminen voi syödä kerrallaan?!! Me ollaan yritetty tällä vkolla antaa pienempiä korvikeannoksia että huolis rinnan. Ja sitten ollaan tehty niinkin päin et eka tissiä ja sit pullosta. Välillä näyttää että rintakumissa on "jämämaidot" että jotain sieltä on tullut, mut en mä tiiä et meneekö sitä suuhun/mahaan asti.
En siis ottanut asiasta painetta ennen synnytystä. Nyt tuntuu että siitä on tullut joku hitin hyvä äiti meriitti mulle, että pakko onnistua.
ON:meillä on ollut helppoja kausia ja vaikeita kausia jolloin huudetaan koko päivä. eilen oli taas tälläinen vaikea.mä kyllä luulen et maidossa oli joku outo maku kun tyttö irvisteli kun annoin maitoa ja se taas johtui mahdollisesti siitä että olin syönyt savukalaa edellispäivänä ja ravintolassa aika tulisen burgerin..eilisestä maidosta illalla ei enää tullut masu pipiksi pienelle onneksi.
MU+prinsessa 9pvää
Viimeksi muokattu: