Hakutulokset

1. P

Heinäkuun hellemasut 2012 -HELMIKUU

Tänään jo 21 + 0.Todellakin, äkkiä se aika menee. Mulla on nyt alkanut maha kasvaa ihan vauhdilla, jännää. Pieniä potkuja olen alkanut tuntemaan ja ihan oikeasti, melko usein silloin kun touhuan koirien kanssa jotain. Omituista. Ja kohta vaihtuukin heinäkuun hellemasujen pino sitten jo...
  2. P

Mä en ole ilmoittanut koiraa agikisoihin, treeneissä kyllä käydään. Lisäksi olen huomannut, että kun maha on kasvanut niin tokossa seuraamisen paikkaa on vaikea itse nähdä :D Täällä kyllä touhutaan koirien kanssa toivottavasti loppuun asti. Rakenneulta on nyt sitten takanapäin. Kaikki näytti...
  3. P

Mulla oli silloin alkuraskaudesta tuota hiusten rasvoittumista, onneksi se on jo tasoittunut.
  4. P

Puoliväli, Rv 20 + 0 POKS :D Mulla on sellainen pieni kumpu tossa edessä, ennustuksien mukaan siis poikamaha, itsellä tyttöolo. No, huomenna se toivottavasti selviää. Liikkeitä en ole itsekään mielestäni oikein tuntenut, niitä pieniä kuplan tuntuisia juttuja vaan. Olisivatko sitten...
  5. P

Mäkin olen jäämässä mammikselle tod.näk 1.6. Pidän lomat sitten 2013 perään, sillä hoitovapaalle en ole jäämässä. Hirveän nopeasti aika menee, rakenneultra JO maanantaina. Siistii nähdä pikkuinen :heart:
  6. P

Mäkin ajattelin, josko sitä jotain pientä ostaisi rakenneultran jälkeen ;) Mummihan on jo valmiiksi pieniä asioita ostellutkin, malttamaton kun on.
  7. P

Mua ei ultra jännitä siten, että olettaisin/pelkäisin, että kaikki ei ole kunnossa. Vaan jotenkin kiva jännitys: mies pääsee mukaan, pääsee kurkkaamaan paljonko pikkune on kasvanut ja tietenkin sukupuoli, utelias kun olen =) Urheilusta Itsellä ei myöskään urheillessa ole ollut mitään kipuja...
  8. P

rv 19 + 0! Meillä vielä viikko rakenneultraan, jännää. Ihana et mieskin pääsee mukaan katsomaan pikkuista. 29 päivä lähdetään pariksi viikoksi Thaimaan lämpöön, ihanaa. Tuntuu, että ollaan niin loman tarpeessa. Ja mietinkin jo miten ensi vuoden kaukomatkan käy, mennäänkö pikkuisen kanssa vai...
  9. P

18 + 0! Mietin tuossa, että kyllä meilläkin on harvakseltaan neuvola-aikoja. Kävin neuvolassa 4.1, ultrassa 9.1. Rakenneultra on 20.2 ja toinen neuvola vasta 29.2. Aika pitkällä välillä.
  10. P

Heinäkuun Hellemasut 2012 - TAMMIKUU

Mua kyllä jännittää jonkun verran myös tuo rakenneultra, joka on 20.2. Tiedän, ettei kaikilla nettipalstoilla kannattaisi roikkua, mutta utelias kun olen. Nyt ei ole ollut minkäänlaisia tuntemuksia ainakaan viikkoon, joten heti tietenkin epäilee onko kaikki ok. Toisaalta, niin kuin mies sanoi "...

Yhteistyössä