Hakutulokset

1. P

Heinäkuun Hellemasut 2012 - TAMMIKUU

15 + 0 poks.
  2. P

Moikka, Aluksi BRITA : Laitatko mut listaan Pepi / 27 / ensimmäinen / NKL / tyttöolo / LA 9.7.2012 Meillähän tämä yllätysraskaus kävi ilmi vasta joulukuussa, joten ensimmäinen ultra oli vasta nyt viikolla 14+0, eli nästä np mittaukset eivät ole luotettavia. Toki hoitaja minulle arvon...
  3. P

Mä kerroin tänään mun kaverille. Tuntui omituiselta kuulla omasta suusta "musta tulee äiti". Kääk ;) Meillä myöskin koiria, 2 aktiivista paimenkoiraa harrastuspuuhissa ja pieni seurakoira lisäksi. Tykkäävät lapsista, veljellä 10kk vanha poika, joka on jonkun verran meillä aikaa viettänyt...
  4. P

~ Heinäkuun Hellemasut 2012 ~ JOULUKUU

Tämä on kyllä hassu fiilis. Olin vielä melkein koko marraskuun poissa Suomesta, joten en osannut ajatellakaan. Meillähän tilanne on siis se (kuten muutamalla muullakin) eli syön kyllä minipillereitä ja kun niiden aikana ei ole kuukautisia oikein tullutkaan, niin en osannut epäillä edes mitään...
  5. P

~ Heinäkuun Hellemasut 2012 ~ JOULUKUU

Yksi yllätys raskaus ilmoittautuu! Positiivinen raskaustesti tehty alle 2 viikkoa sitten, ja neuvolan mukaan viikkoja olisi kuitenkin jo 12. huh. Ultraan kutsua odotellaan, jossa sitten selviää ollaanko jo noin pitkällä. \Pee & Pikkune

Yhteistyössä