Hakutulokset

1. M

Mitä et osaa (ja oletat kaikkien muiden osaavan)

En osaa leikata leipää. Tai siis saan toki paloja aikaiseksi, mutta ovat epätasaisia ja outoja. Itse pidän ohuista viipaleista. Onneksi kaupasta saa valmiita ja mies leikkaa loput
  2. M

Mistä voisin ostaa hesasta käsintehtyjä villasukkia.

Hakaniemen hallin yläkerrasta ainakin. Ja Hakaniemen torin torimummoltakin vois löytää.
  3. M

Tarvitsen tuomarin: kumpi on väärässä?

Erikoinen reaktio minustakin. Tästähän vois tietysti vetää johtopäätöksen ja joka kerta pyykkiä pestessä kysyä suurieleisesti mieheltä hänen jokaisen vaatekappaleensa kohdalla, et saako koskea, onko lupa pestä? Ja jos hän ei oo kotona lupaa antamassa, niin pesemättä jäisi. Josko sit jo alkaisi...
  4. M

Onko hyvä häälahja?

Minusta elämyslahjakortti olisi tämänikäisille passeli.
  5. M

Annanko porttikiellon anopille?

Anoppisi ikäiset ihmiset toimii noin. Siis ovat kiinnostuneita puutarhanhoidosta. Siitä se juttelee kavereidensakin kanssa. Ei se arvostellakseen kastelutiheyttä kysele vaan keskustellaakseen. Tiedän tämän siksi, että itse olen samanlainen. Alle 40v ei kasvit voineet juuri vähempää kiinnostaa...
  6. M

Voi ei, lukiokirjat uusitaan! Ei pysty kierrättää

Mikäli ymmärsin uutisen oikein, on tulossa lukiouudistus ja sitä ennen ilmestyneet kirjat eivät syystä tai toisesta kelpaa. Ei siis auta tilailla niitä toiselta puolelta Suomea...
  7. M

Onko sinulla kokonimikaimoja?

On tyttönimellä ja nykyiselläkin nimellä. Sen verran eri piirit, et ei mee sekaisin, mut googlella löytyy :)
  8. M

Voi ei, lukiokirjat uusitaan! Ei pysty kierrättää

Nykyisen ysiluokkalaisen äitinä olen raivona tästä. Vain kustantamot hyötyy. Mekin oltiin jo sovittu ystäväperheen kanssa kirjojen kierrätyksestä, mut eipä paljon kierrätelläkään. Mieluummin jo melkein maksais pientä lukukausimaksua koulun hyväksi kuin tuhansia ahneille kustantamoille..
  9. M

Nainen myy avaamatonta äitiyspakkausta kaksinkertaiseen hintaan!

Suomalainen äitiyspakkaus ulkosuomalaisille, jotka eivät enää Suomen sosiaaliturvan piirissä ole, on erittäin haluttu. 280€:lla saa sen varmasti eteenpäin. Jos valtio olisi fiksu, alkaisi se myös myymään ko. pakettia halukkaille. Nyt ihmiset tekevät tiliä sillä millä pystyvät.

Yhteistyössä