vierailija
Itsehän en osaa kirjoittaa käsin siistiä ja kaunista käsialaa, jos en erikseen keskity asiaan ja kirjoita hitaasti. Jos kirjoitan nopeasti, niin tuloksena on miltei lukukelvotonta söherrystä.
Sen verran tunnen tapausta, että en puhuisi miehestä...On ollut paljonkin, mutta melkein aina joku naureskelee/ihmettelee ja sitten päätän opetella sen häiritsevän asian. Viimeisin varmaan sormien napsauttelu ja viheltäminen.
TOSI TÄRKEITÄ TAITOJA!!
Silittämisessä olen aina ollut vain tajuttoman huono, vihaan sitä, mulla menee hermot heti ja välttelen sitä. Mieheni silittää kaiken tarpeellisen onneksi ja se on lauhkea kuin lehmä.
Tätä en ole koskaan kokeillut. Eli luultavasti tämä.En osaa nyppiä kulmakarvojani.
Jos naama on kuin kilpapyörän satula niin eipä se kulmakarvojen nyppinen juuri auta asiaa - ymmärrän siis sinua.Tätä en ole koskaan kokeillut. Eli luultavasti tämä.
Oletko ammatiltasi lääkäri?Itsehän en osaa kirjoittaa käsin siistiä ja kaunista käsialaa, jos en erikseen keskity asiaan ja kirjoita hitaasti. Jos kirjoitan nopeasti, niin tuloksena on miltei lukukelvotonta söherrystä.
Aivan. En tosin koskaan ole kokenutkaan, että minun pitäisi "nyppiä itseäni" sopiakseni johonkin muottiin.Jos naama on kuin kilpapyörän satula niin eipä se kulmakarvojen nyppinen juuri auta asiaa - ymmärrän siis sinua.
Tuo kukkia ja kasvimaata oli minulle yllätys.ajaa mopolla
hoitaa kukkia tai kasvimaata
tehdä hienoja kakkuja
lasketella hyvin
tai kyllä kai se on kiinni siitä, että en viitsi, eivät kiinnosta pätkääkään. kasvimaata opin inhoomaan lapsena, kun meillä kotona oli iso kasvimaa, ja kukapa muu kuin minä ne lapsena kitkin rikkaruohoista.Tuo kukkia ja kasvimaata oli minulle yllätys.
Tapausta varmasti helvetin paljon paremmin kuin sinä tuntevana voin kertoa, että munat löytyy ja hieno mies on.Sen verran tunnen tapausta, että en puhuisi miehestä...
en taida osaa laittaa krakaa viikkaus myös tohon kirjotus hommaan sama paitsi käytän isoo tikku kirjainta onhan niitä monia muitakinItsehän en osaa kirjoittaa käsin siistiä ja kaunista käsialaa, jos en erikseen keskity asiaan ja kirjoita hitaasti. Jos kirjoitan nopeasti, niin tuloksena on miltei lukukelvotonta söherrystä.