Mitä et osaa (ja oletat kaikkien muiden osaavan)

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Itsehän en osaa kirjoittaa käsin siistiä ja kaunista käsialaa, jos en erikseen keskity asiaan ja kirjoita hitaasti. Jos kirjoitan nopeasti, niin tuloksena on miltei lukukelvotonta söherrystä.
 
Pin
On ollut paljonkin, mutta melkein aina joku naureskelee/ihmettelee ja sitten päätän opetella sen häiritsevän asian. Viimeisin varmaan sormien napsauttelu ja viheltäminen.
TOSI TÄRKEITÄ TAITOJA!! :D

Silittämisessä olen aina ollut vain tajuttoman huono, vihaan sitä, mulla menee hermot heti ja välttelen sitä. Mieheni silittää kaiken tarpeellisen onneksi ja se on lauhkea kuin lehmä.
 
vierailija
On ollut paljonkin, mutta melkein aina joku naureskelee/ihmettelee ja sitten päätän opetella sen häiritsevän asian. Viimeisin varmaan sormien napsauttelu ja viheltäminen.
TOSI TÄRKEITÄ TAITOJA!! :D

Silittämisessä olen aina ollut vain tajuttoman huono, vihaan sitä, mulla menee hermot heti ja välttelen sitä. Mieheni silittää kaiken tarpeellisen onneksi ja se on lauhkea kuin lehmä.
Sen verran tunnen tapausta, että en puhuisi miehestä...
 
Tuo kukkia ja kasvimaata oli minulle yllätys. :)
tai kyllä kai se on kiinni siitä, että en viitsi, eivät kiinnosta pätkääkään. kasvimaata opin inhoomaan lapsena, kun meillä kotona oli iso kasvimaa, ja kukapa muu kuin minä ne lapsena kitkin rikkaruohoista.
ei sitä sillo ajatellu, että se oli pakko olla se kasvimaa, että saatiin talveksi ruokaa, kun rahaa ei liika ollut
 
luonnonkaunis
En osaa meikata. Olen yrittänyt harjoitella, mutta en vaan osaa. Kuljen sitten yleensä mieluummin meikittömänä.

Mä en osaa lisätä autonrenkaisiin ilmaa sellaisella huoltoaseman painepullosysteemillä. Osaan paineilmaletkulla laittaa, mutta painepullolla rengas vaan tyhjenee.

En osaa neuloa isoäidin neliöitä. Osaan joitakin juttuja virkata, mutta neliö on no can do.

En osaa olla aikuinen
 
  • Tykkää
Reactions: Mummeliisa
vierailija
Somettaa, elää somessa sitä vauhtia kun muut sitä tuntuvat tekevän.
En omista älypuhelinta ,en watsappaa. Sposteja luen harvakseltaan, facea päivitän satunnaisesti, en jaa kuviani jne.
Käytän pöytämallista tietokonetta.
Olen ilmeisesti jakojäännös viime vuosituhannelta :D
Teen ostokseni kivijalkakaupoissa ja kivijalkakirppareilla, en osta oikeastaan mitään netistä. Jotain sentään, mutta tooosi harvoin siis.
En siis kulje nenä näytössä kaupungilla, kuten kaikki muut tuntuvat tekevän.
Minä tykkään jutella ihmisten kanssa face to face. Outoko?
 
- Uidessani sammakkoa en osaa jalkaliikkeitä niin kuin pitäisi.
- En osaa istua julkisissa kulkuvälineissä rauhassa, vaan räplään luuria, keksin tekemistä, alan inhoamaan ihmisten niiskutuksia ja purkan mässytystä. Haluaisin olla niin kuin suurin osa matkustajista tyynen viileä ja tuijottaa ikkunasta ulos.
 
Weird
-en osaa napsauttaa sormia (kuinka se "naksaus"äänen saa siihen??)
-en osaa meikata hyvin (meikkaan päivittäin, omasta mielestäni huonosti koska näytän aina samalta)
-en osaa valita vaatekaupasta "siistejä" vaatteita, ihmettelen aina miten muut löytävät kymmenien rekkien kätköistä siistejä vaatteita. Ja ne vielä sopivat heille :D
-en saa itsestäni someen hyviä kuvia itsestäni, KOSKAAN!
 
En osaa leipoa. Olen pikkunaperosta asti yrittänyt opetella, mutten vain saa mitään (edes etäisesti) syömiskelpoista aikaiseksi. Noloa, kun koko suku on jauhopeukaloita väärällään.
 

Yhteistyössä