Hakutulokset

1. E

40+ so what wol.12

Onnea hurjan paljon Oliivitar:flower:Koskas seiskan la? Muitakin onnekkaita,plussanneita,taisi olla?Onnea kaikille! Mur-murille lämpimät halaukset:hug: Täällä taustalla kuikuilen pinoanne ja salaa haaveksin;)
  2. E

Tyttö vai poika?

Ei ole kovin tarkkoja kuvia kyllä,mutta sanoisin että tyttö:) Meidän pojilla(3 kpl) on näkynyt sukukalleudet ihan selkeästi rakenneultrassa(2d)jo viikoilla 18-20 ja tyttöjenkin(5kpl)paikat selvinneet,aina mennyt kaikista oikein!
  3. E

Pienikokoinen vauva/ kokoarvio

Näissäkin kannattaa aina muistaa että tarkimman arvion(joka sekin vain arvio)saa jos vauvan kasvua mittaamassa aina sama lääkäri/ultraaja!Muuten mittatulokset saattaa heittää paljonkin jos vaikka 2-3 eri mittaajaa!! Mulla 8 synnytystä ja jokaisesta annettu painoarvio.Kaikista muista mennyt...
  4. E

¤¤¤SUURPERHEKUUMEILIJAT¤¤¤

Miiak75,niin samassa mennään että:whistle:mä en missään nimessä saisi olla täällä joten äkkiä pois:saint: Ps en tiedä miksi mun fb ei toimi,en näe mitään kommentteja enkä saa lisättyä mitään...
  5. E

**JOULUKUUN Pikkutontut Huhtikuussa**

Selmiina,onnea raskaudesta:heart:Ihanaa odotus aikaa!!! Terv Elysee(elokuisista 2010) Ja onnea kaikille muillekkin odottajille,joulukuu on ihan ihanaa aikaa saada vauva,voi pimeinä iltoina kaikessa rauhassa "pesiä" vauvan kanssa,ei kiirettä minnekään=)
  6. E

40+ so what wol.12

Ihan pikaseen vaan,aika on ihan kortilla nykyään! Mä luulen että mut saapi poistaa edes pikkuriikkisen haaveksimasta.kp 3/? ja vuodan kuin seula ja oon kipeä ku mikä ja aattelin nyt soittaa lääkärille ja pyytää e-pillerit kuitenkin aloitettavaksi.Siirtelen kuumettani muutamalla vuodella ja...
  7. E

40+ so what wol.12

mur-mur:ia jännäämässä:heart: Kyllä mulla nyt nää muuttotouhut ja suunnitelmat häiritsee tätä palstailua pahasti:D Vauvakuume on ja pysyy,mutta huomaan etten siihen nyt niin kiinnitä huomiota:O Peukkuja pidän kaikille täällä taustajoukoissa:popcorn:Vaikea tarkkaan kommentoida kun tosiaan...
  8. E

40+ so what wol.12

mur-mur,kuvassa nuorimmaiseni varpaat=)Ihan muutaman päivän iässä. Mä tässä arvoin,kumman avaan ensin,2+ vai etuovi,mutta kyllä vielä 2+ voiton vei:whistle: Oikeen kaunista alkanutta viikkoa kaikille,täällä talvilomat lusittu ja arkinen aherrus taas alkoi!
  9. E

40+ so what wol.12

Mä olen jännästi yllättänyt/yllättynyt itsestäni=) Tässä mietitään pientä asunnonvaihto projektia(pientä????)Ja askel siihen suuntaan jo otettu ja nyt huomaan että,tässä onkin toinen asia vauvakuumeen lisäksi,joka voi viedä täydellisesti huomioni:whistle: 15 vuotta ollaan tässä asusteltu ja...
  10. E

40+ so what wol.12

Hysterialle kovasti voimia ja halauksia!:hug:
  11. E

40+ so what wol.12

Oliivitar,sinäkin täällä,puheita perumassa;):kiss:On se hyvä etten yksin pyörtämässä vannottuja.... Me9jaBonus=Elysee,jouduin vaihtaa kun vanhat tunnukset ei käyneet Täällä keskusteltu taas läpi yön=)Ootte ahkeria! Ihania koiruuksia kuvitettu:heart: Mä taas pakon sanelemana...
  12. E

40+ so what wol.12

Velmuliina74:hug:
  13. E

40+ so what wol.12

Myöhästynyt ovis:Tähänkin oma kokemus,viime raskaudesta.Kierto siis ollut aina vakkari 26-28 päivää. Yritettiin vauvaa(mitäs muutakaan;))ja mä hätäsenä jostakin kumman syystä,täällä herkistä testeistä lukeneena,innostuin testaamaan kp 22 jos kuitenkin jotain jo näkyis:p Ja tulihan siihen...
  14. E

40+ so what wol.12

mur-mur:hug: Putunen mun oma kokemus; ei niin tieteellinen,mutta 8 kertaa todistettu;) Itsellä oviksen aikana lämpö hyvin alhaalla,35.5(norm 36.5)Ovis ohitettuna,hedelmöitys tapahtuneena,mulla lämmöt nousseet vasta siinä n 5-6 päivää ennen täysiä kiertopäiviä(26-28)Ja kun ne nousseet tuolta...
  15. E

Gallup - Erilaiset plussaoireet

Mulla on useammassa raskaudessa ollut ihan "oma oire"mistä oon alkanut aavistella ennen plussaa että raskaana ollaan=) Aamuisin pakko venytellä,jalkoja ja käsiä,sellainen jännä pakonomainen,poikkeuksellinen tunne että täytyy venytellä;) En tiedä miten se liittyy raskauden alkamiseen mutta...
  16. E

40+ so what wol.12

Lizzukka:hug: Voi teitä=)Mä vasta kurkin tosiaan,ikää ei riittävästi;)35+ ja tosiaan en tiedä kuumeillako vaiko eikä,suurperheen äiti olen:whistle:Mutta kiitos kaunis kun näin avosylin ootte vastaanottamassa:flower::heart::flower:
  17. E

40+ so what wol.12

No höh,mur-mur,mutta jospa tänään kuitenkin jotain muuta...? Hysterialle kovasti paljon tsemppiä ja onnea matkaan <3 Vielä vaan vierailen täällä :)
  18. E

40+ so what wol.12

* kurks * onko plussia:whistle:
  19. E

40+ so what wol.12

No mutta mur-mur kyllä sielä vaaleanpunainen viiva pilkottaa=) Mun kokemuksella noihin testeihin ei kyllä tule mitään viivaa koskaan,ellei raskaana ja tälläinen "roskishaamunen"on yleensä muuttunut muutaman päivän kuluttua plussaksi. Itsellä viime raskaudessa vaikka piti olla ihan tarkat...
  20. E

40+ so what wol.12

Ihan pinon ulkopuolisena hyppään kommentoimaan että kyllä minusta mur-mur testissäsi näkyy hailakka viiva ja punertava sellainen=) Olen tätä 40+ pinoa seuraillut,kun itsekin iältä vähän sinne päin ja mietin tässä kuumeillako vaiko eikö;)

Yhteistyössä