Huomenta!
Tosi ihana juttu
Muisku, että kaikki oli hyvin :heart:
Sokruli, yhtä pihalla olen kuin sinäkin ja olen jo käynyt ihastelemassa netissä vuoden 2011 pakkausta.. oi, kuinka ihanaa olisi alkaa jo järjestelemään pikkuisen vaatteita ja huonetta..
Täällä oireet tuntuu vain hellittävän eli joko tämä on nyt huono juttu tai sitten ne iskee kohta kahta kauheemmin takas..
En aio vaipua epätoivoon, enkä menettää yöuniani.. täytyy mennä päivä kerrallaan ja koska muutenkin on ensimmäinen raskaus, niin kaikki tuntuu niin oudolta, joten en usko, että osaan vetää yhtään mitään johtopäätöksiä mistään. Mitään vuotoa ei ole ole ollut, tipan tippaa, joten se lienee ihan hyvä asia.
Mites teillä muilla oireina hiusten rasvoittuminen? Minullahan shampoo lopetti tehonsa jo noin viikko ennenkuin tein raskaustestin, jolloin en siis todellakaan ajatellut, että voisi johtua raskaudesta.. hiukset ovat vain pesun jälkeen samantien jo rasvaiset :kieh
akko käydä ostaa jotain rasvaisten hiuksien shampoota. Normaalisti minulla on tosi kuiva, talvisin jopa atooppinen, päänahka ja hiukset voisi ihan hyvin pestä joka toinen päivä.. todella inhottavaa..
Kuvittelin tosiaan alussa, että minulla on jäänyt shampoota hiuksiin.. tämän jälkeen ajattelin,e ttä laitoin liian vähän shampoota.. ja sitten, että minulla on liikaa jotain hiuslakkajäämiä hiuksissa.. ja nyt sitten tosiaan kuluneen viikon aikana tajusin oikean syyn..
Eilen sattui muuten vähän hauska tapaus, kun minulla on kaksi pikkusiskoa, jotka ovat kaksoset ja näistä toinen on nyt viettänyt Aasiassa jo viimeiset 1,5 vuotta ja hän oli kertonut toiselle siskolleni nähneensä unta, että tämä toinen siskoni olisi tulossa käymään hänen luonaan maha pystyssä
Voi että teki mieli kertoa, että nyt meni siskot sekaisin
Katselimme nimittäin vastikään mieheni kanssa Thaimaan matkoja nimenomaan joululle, mutta nyt jää toivon mukaan varaamatta
Mutta oikein ihanaa ja rentouttavaa pääsiäistä teille kaikille!!! Me lähdetään tänään reissuun, eikä varmaan tule hirveästi nyt pariin päivään tänne kirjoiteltua.
Kauris-82 ja pikkuinen 5+1