Hakutulokset

1. E

Myöhäinen plussa

Mulla edellisen raskauden kohdalla plussa tuli vasta kp 36/26-28! Ultrassa myöhemmin selvis että vauva oli saanut alkunsakin viikon myöhempää kun mitä oletin oviksen olleen. Peukut pystyssä teille!:)
  2. E

tyttö vai poika

Pojalta näyttäis:)
  3. E

Viidennet,kuudennet,seitsämännet jne vauvat=) syksy 2010

Heippa vaan :) Meillä tuli eilen 6kk täyteen <3 Painoa nlassa oli 7230g ja pituus 68cm,aika pikkanen on. 2kk syöty kiinteitä kun painokäyrä vaan laski. Puuropoika on:) Lattialla yrittää konttausasentoon ja karjuu. lellitty ja sylitelty poika. Nukkuu aika kehnosti,voi syödä jopa 2h...
  4. E

Menkkatuntemukset alkuraskaudessa

Vastaan nyt tähänkin:D Itsellä kanssa näissä viimeisimmissä raskauksissa ollut aika voimakkaat menkkatuntemukset,just viikoilla 3-5 ja viikkoa ennen ja jälkeen plussan oon juossut vessassa täysin varmana että menkat alkaa siinä paikassa.Vatsaa jomotellut ja jalkoja särkenyt ja ihan paniikissa...
  5. E

+++ 2010 alkaen haaveilleet ja plussanneet +++

Voi juku,Kristen onnea kovasti:heart::heart: Älä nuista haaleista(vaikkakin ihan kunnon viiva on!!!!)välitä,itse en liuskatesteihin ole koskaan saanut paksua tummaa viivaa!!!! Oikeen paljon onnea vielä ja vauvaliimaa kamalasti matkaan mukaan:hug: T:Elysee(me9jabonus)
  6. E

Viidennet,kuudennet,seitsämännet jne vauvat=) syksy 2010

HotMilk:wave: Mä käyn lueskelemassa mutta hiljaista on palstalla. Sullakin ihana pitkällä jo viikot,pian palkinto sylissä:heart:Voimia vikoihin viikkoihin/päiviin!!! Meillä poika tosiaan jo 3kk ja ihana on! Viimeksi kirjoittelin levottomuudesta,nyt se on jo taaksejäänyttä elämää:DPoika...
  7. E

2010 ELOKUISET IPANAT

Liittymispyyntö kerhoon laitettu=) Paitsi etten oo varma menikö pyyntö eteenpäin....:confused: Neuvoja?
  8. E

2010 ELOKUISET IPANAT

Hellou:) Meidän vakavasta poitsusta on tullut oikea naantalin aurinko=) Oli niin totista torven soittajaa ensimmäiset 2kk mutta nyt 2 viikon sisään tapahtunut silmin nähden suuri muutos,kun on vaan yhtä hymyä kun on hereillä.On tyytyväinen jopa lattialla! Ja vaikka tänään käytiin...

Yhteistyössä