Oliivitar Tervetuloa tirrien joukkoon :flower:! Tätiraivolla on kieltämättä hyvä vaikutus talon siisteyteen ainakin meillä
.
Mafinka Toivottavasti koiraneidin silmässä ei ole kaihi pahentunut. Niitähän varmaan voidaan leikata kuitenkin aivan kuin ihmisiltäkin?
Pikkutirri Sama juttu on mulla ollut aiemmin, kun olen työkavereille puhunut laihdutuksen tarpeesta, ett ovat ihmetelleet, mutt nyt ymmärtävät, että jos olen suurimman osaa aikuisiästäni painanut 49-52 kiloa, että tämä 60 kg todellakin tuntuu kropassa. Oikeasti mun jalatkin ovat mukamas kuin tankit, vaikka tiedän ns. näyttäväni ihan sopusuhtaiselta.
Dippasitko? Plussatuulta :heart:!!
Piitu73 Sinulla on todellakin ollut rankkaa :hug:. Olen pahoillani kaikesta surusta, jota olet joutunut läpikäymään :'(. Me lämmitellään sulle ihan mielellään paikkaa olkkarin nurkassa. Saat tulla sinne koska tahansa ja viipyä niin pitkään kuin hyvältä tuntuu :kiss:.
Putunen Kiitos päivityksestä :flower:! Taisi mulla käydä samoin kuin sulla, että kemialliseksi jäi tämä haamuttelu (taas
), sillä aamulla, kun isolla hädällä kävin, tuli paperiin ihan kirkasta verta. Sitä ennen jo tietämättäni tiesin miten tässä käy. Tuntui vain siltä, vaikkei kipuja ollut tai mitään :ashamed:. Siteen pöksyihini sujautin, enkä sen jälkeen ole halunnut kurkkia mitä kuuluu ja onks vuotoa tullut, sillä tuntuu, ett totisesti haluaisin kieltää koko menkkojen olemassaolon.
Tässä on matkan varrella ollut monta sellaista kiertoa, ett haamulaisen nähdessään on melkein säikähtänyt, että nytkö tässä näin kävi, ett olenkin raskaana eikä ole osannut olla onnellinen ajatuksesta ku ukon kanssa on mennyt miten onkaan mennyt. Tässä kierrossa ei ole ole kertaakaan tullut mieleen, etten haluaisi sittenkään olla raskaana, vaan ajatus mm. siitä, etten saisi raskaana ollessa ottaa mm. alkoholia, on tuntunut kivalta ajatukselta, peräti ajatus tupskujen nakkaamisesta nurkkaan on alkanut tuntua aina vain mahdollisemmalta asialta. Ts. musta tuntuu, ett mä olen vähän kasvanut ja kypsynyt ja sitä suuremmin surettaa, ettei mun nyt sitten tarvikaan aloittaa uutta ja terveellisempää elämää. Hih, toki saan, tiedän sen =).
Surettaa, etten saanutkaan ukolle synttäriylläripylläriä järjestettyä :'(, mutt säästyipähän sentään digitesti ja se on ihan teidän naisten viisaiden naisten neuvojen ansiota =).
Sitten gallup: Mitä mieltä olette, kannattaako mun ottaa Clomifen käyttöön nyt tässä kierrossa vaiko vasta sitten seuraavassa? Lomalle huhtikuussa osuis seuraava Clomivaihe ja sinne ei kyllä nappais ottaa nappeja mukaan, sillä mitä lomaa se sellainen on jos pitää lisääntymistä ajatella
. Ovis osuu seuraavassa kierrossa kuitenkin soppelisti pääsiäiselle ja nyt onnekkaasti päivää myöhempään, kun tuo täti näin vitkutteli.