40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Kiitos pikkutirri:heart:..koetan välillä istuksia, selkä on ihan rikki tuosta makoilusta

Mies ja poikanen voi jo paremmin:)..poikaselle ei vain ruoka meinaa maistua sitten millään..
..näyttää niin surkialta koko lapsonen(126cm/22kg)ei ole turhia lihoja nahan alla ja nyt kipiänä ollessa minun sydämeen ihan sattui kun lasta kattelin.:(

Vaan jospa se ulkoilu autaisi jos huomenna pääsisi tuonne happihyppelylle iskän kera.=)

Miun "käpälä" on myös parempi, mutta edelleen tosi kipiä: / pahin turvotus laski kun makoilin taudin kourissa.

Piitu ja Elysee toivottelen teille rentoista taustailua ja ihanaa tulevaa kesää!!:flower:..ja sitä pientä ylläri pylläriä:heart:
 
Viimeksi muokattu:
No voi kurjuuden kurjuus :'( Tädistä riitti tämän kuun kierron aikana monelle :kieh:
Ei muuta kuin Uutta tuulta purjeisiin ja kohti risteilyä!

Mielen kohotusta perjantai-iltoihin : "Parasta ennen" ylex:iltä, tosin kohta ohjelma loppuu...
 



Nimi/ikä.........Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

muumimamma-72 (38) kp2/25-30.....yk10......4./2.yht.
pikkutirri (41)..............kp2/28...........yk4........4./2yht.
Ottis (43)....................kp2/27..........yk20( 08/09) 1.
Mami-41 (41)..............kp2/25..........yk34.......2.
oliivitar (40)................kp3/27-30......yk2 ( 05/09) 7.
Velmuliina74 (36)........kp5/26...........yk19..........2
mur-mur (45)..............kp5/25-28......yk24(01&08&11/10) 3.
Mafinka (49)................kp8/26...........yk4................1.
Nöpsö (42)..................kp9/29-32.......yk?................2.
*Justiina* (38)............kp9/30-32.......yk3(Tm7/07&Km1/08)3.
Mynteli (39)................kp9/28-29........yk2.................1.
sarppav (40)...............kp10/27-29 .....yk8(07/10) 2.
putunen (41)...............kp17/24-26......yk14....................3./1.yht.
tetu68 (42).................kp18/27..........yk12..................3/1.yht.
Hysteria (42)..............kp20/24-29......yk11 (kkm.11/10) 1.
Mimmi68 (42).............kp21/28...........yk2(?&12/10)......1.
Mindy<3 (40)..............Kp27/28-30......yk1............4
Bismil (39)...................kp?/?.............yk2.............6./1yht.
Mahdotontako (46)......kp34/29...........yk8....................1. yht.
Iida-Karoliina (46).......kp38/23-29......yk20...................5./1.yht.
Soili (41).....................kp42/23-29......yk20..............1.
Raputar (40)................kp?/27............yk?......................2.

Kadonneet lampaat: Ulla4, Mother Mary?


Taustalla:
Räystäspääsky,Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73






putunen (41).............dpo5
Mimmi68 (42)............dpo8

Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä


:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/
 
Viimeksi muokattu:
Hei kaikille minun kone hajosi enkä näin ollen pääse oikein koneelle kuin pikaisesti sähköpostit jossain lukaisen. Nytkin siskon luona kylässä ja heti koneella aamusta:)
Ostan uuden huhtikuussa ja siihen saakka "roikun" täällä paljon kirjoittamatta.
Minulle voisi päivittää RKTT listalle DPO 8.
Lueskelin viimeisiä 10 sivua ja paljon olette kirjoittaneet. On ollut surua ja ilon hetkiä...mutta niitä vauvoja kovasti tähän pinoon kaivattaisiin.
Oikein mukavaa viikonloppia KAIKILLE ihanille naisille
 
Huomenta minunkin puolestani! Ja täällä paistaa aurinko!!!=)

Kiitos mur-mur kun jaksoit vielä yöllä päivitellä vaikka kipiä oletkin...kertoilin tuolla eilen että se täti yllätti minutkin joten mutkin vois poistaa RKTT-listalta ja
päivittää kp2/28 ja yk4, kiitos=)

Niimpä Oliivitar..niin se täti vaan taaskin yllätti meijet vissii kaikki..tuliko tässä kuussa yhtään plussaa? Minttu silloin aiemmin:heart: ja onhan tässä kuussa vielä hyvin aikaa!!!! PUUUUUHHHHH:whistle: plussa puhallus loppukiertolaisille jotta se plussa testiin pärähtäisi ja vauvan alku tukevasti kohtuun pesiytyisi...ja me muut sitten tullaan perässä ens kuussa eiköstä vaan...
Mukavaa viikonloppua sinullekin Mimmi68:wave: Mä roikun täällä työkoneella taas=)

Mur-murille paranemisia ja poikaselle syöntihaluja, tänään on ainakin ihana päivä ulkoilla..jospa se auttais=)
 
Viimeksi muokattu:
Tervehdys kaikille:wave:

Kylläpäs on ollut täti kiireisenä kiusaamassa meidän olohuoneen väkeä:mad:
[B]Ottis[/B],mami-41ja oliivitar Iso:hug:teille ja nyt seuraavaan kiertoon kovasti niitä plussa säteitä:heart:

HysteriaOsanottoni ystäväsi pois menosta:hug:muista että teit oikean päätöksen ystäväsi parasta ajatellen ja että nyt rakkaallasi on hyvä olla:heart:

Mur-murVoi,sua raasua sait myös pöpösen:hug:paranemisia koko teidän poppoolle:kiss:

ON:eek:on ollut pari päivää niin maassa etten ole jaksanut muuta kuin käydä teidän kuulumisia pikaisesti vilkaisemassa:(Niin se voitti täti täälläkin tämän erän ja jotenkin tämä tuntuu joka kerta vaan vaikeammalta,nytkin vaan itkeä pillittänyt pari vuorokautta:'(
Jotenkin nyt kun menkat alkoi mun päähän välähti sellainen varma tunne siitä että me ei enää ikinä saada yhtään lasta:(Nyt kun oon syönyt sen 4 kiertoa niitä clomeja niin tuntuu että kyllähän nuo olis jo tehtävänsä tehneet jos niistä jotain hyötyä olis!
No,miehen kanssa tuossa juteltiin ja minä olisin ollut valmis jo luovuttaan mutta päätettiin että syön nyt loput clomit(4kiertoa)ja sitten käydään yksityisellä uusissa tutkimuksissa,jotka kyllä tehtiin ennen pojan syntymää mutta onhan siellä jotain voinut muuttua sen jälkeen:confused:
Eli kesään nyt otetaan vielä jatkoaikaa tän "projektin"kanssa ja tutkimusten jälkeen tehdään päätös lopetetaanko kokonaan vai koitetaanko ivf:ää
Ai,niin ja päivittäjälle tiedoksi kp2 25-30ja yk10
 
voi Muumimamma..sinnekin se täti siis tuli:(..pöh:mad:... Kun sulla nuo clomit määrättiin niin ultrasko silloin ja katto että avittiko se munasolujen kasvuun? Onko seurattu tai muutoin huomioitu sitä limakalvon paksuutta? Oliko se niin että clomit vois ohentaa sitä limistä?? Itsellä nyt eka clomi kierto alkamassa...
Älä menetä vielä toivoasi, teilläkin on ennestään lapsia ja yhteinenkin kuten meilläkin...uskotaan että kyllä se kohalleen natsaa...:hug:
 
Pikkutirri Yhdesti on ultrattu tässä clomien aikana ja se ei tavallaan ollut mikään seuranta ultra kun menin hakemaan vain uutta reseptiä niin samalla katsoi ja silloin näkyi kuulemma yksi hyvänkokoinen munasolu ja muutenkin "kuulemma"kaikki kunnossa,ei kyllä siitä limiksestä mitään maininnut mutta olis kait sanonut jos siinä jotain häikkää olis ollut:confused:
Mitä noista clomeista oon lukenut niin monella jotka ne on aloittaneet niin tärppi on tullut aika pian eli toivotaan että sinä kuulut niihin onnekkaisiin:hug:
 
Kiitos Muumimamma halauksesta:heart: ja ens kierto on se plussa kierto teille..niin on päätetty.=)

on: Mulla täti siis tulla tupsahti eilen ja voi että mä oon onnellinen:O...siis siitä ettei mulla oon pillereiden lopettamisen jälkeen(syyskuu -10) kertaakaan vuotanu tällee "kunnolla"...aina vaan vähän tuhrutellu..ja silloin tammikuussahan se gyne ultras sen limiksen olevan vain 3mm loppukierrossa kun sen ois pitän olla jo väh.8mm...nyt kun vuotaa enempi ni mä tietyst heti ajattelen että se limis ois ollu paksumpi:)...en tiedä onko taika greippimehussa, vehnänalkio öljyssä vai niissä mini disperiineissä mut yhtä kaikki..musta tuntuu et mun kroppa alkaa palailee "normaaliin" niitten typerien:mad: Cerasette minipillereiden jälkeen...eli musta alkaa tuntua et on ylipäätänsä mun mahdollista raskautua:heart:

Hyviä viikonloppuja minunkin puolesta..meillä vietellään tänään lastenkutsuja, joten kun töistä pääsen on odotettavissa tupa täyteen pieniä=)...
 
muumimamma72 lämmin halitus siulle:hug:..kyllä se täti kuvatus nyt kerkesi niin monen meistä luo:(
Älähän kuitekaan ihan vielä luovuta, vaikka ymmärhän mie hyvin tuon pettymyksen:ashamed:..
..itsellänikin tärppi(eka)kävi yk9..siulla on vielä oikein hyvät mahdollisuudet ikäsikin puolesta saada pienen pieniäinen syliin asti:kiss:
(mie sain -04 poikaseni 39v=))
 
Viimeksi muokattu:
murmur Kiitos vain kysymästä. samoilla tuntemuksilla mennään. Täti ei ole tullut käymään. Testiä en ole nyt tehnyt enään sen viimeisen jälkeen eli myödässä 10 päivää kait , en ihan tarkkaan tiedä. Lämpöjä huvilleen olen mitannut ja tänään 37.3 mittarissa. Sen mukaan olen kuitenkin jossain vaiheessa ovuloinut.
Vielä en sinne neuvolaankaan ole soitannut kun töistä ei viitsi ja muuhun aikaan en ole ehtinyt.
Ennen seuraavaa hoitoa on kuitenkin tarkastettava tilanne, eihän lääkkeitä voi ruveta popsimaan ihn noin vain. Ja ne aloitetaankin kierron toisena päivänä. eli onhan se tiedettävä mikä se on.
Hyviä viikon loppuja kaikille.
Plussa säteitä kaikille!:flower:
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Täältä kans pikaheippaus :wave:! Mur-mur, kiva et olet jo vähän tolpillas. Pikaista paranemista sinulle siitä oksutaudista :flower:.

Mami41 Pahoittelut tädin tulosta :hug:. Paremmalla onnella uuteen kiertoon :heart:.

Pikkutirri Jippii sun tädilles ku tuli sitten vihiroon. Parempi näin jos ei plussa tule, että tulee täti ja pääsee uuteen, toivon mukaan, onnekkaampaan kiertoon :heart:.

Muumimamma72 Täti yllätti sinutkin :confused: :hug:. On sillä hulinaa riittänyt :(. Olen pahoillani :hug:. Toivottavasti nyt alkanut kierto on monille meistä se plussakierto :heart:.

ON Mulla on vuoto hirvittävän runsasta. Yöllä ihan heräsin falskauksen tunteeseen. Mulla oli työpäivä tänään ja ulkoliikuntaa koko päivä. Lumet kun sitten vielä kotona loin, voin sanoa olleeni ainakin 8 tuntia ulkona miltei yhteen putkeen. Nyt posket hohkaa ja ukon synttärikakku muhii uunissa. Kävin välillä peittelemässä leivinpaperilla, ettei pinta pala jos unohdun tähän koneelle.

Mies varmaan vähän elätteli toiveita, ett oltais menty mökille, mutta kun näki mun alkavan väsätä kakkua, kysyi jaksetaanko sinne mennä ja mä tuumasin, että ei. Mies alkoi ehdotella käyvänsä kaupassa, mutta kun aloin ladella tuomisia, sanoi, ett parempi kai että minä käyn ja kuinka ollakaan, kun vuokaa voitelin ja menin ulos kattomaan, minne mies vilahti, oli lähtenyt autolla jonnekin. Todennäköisesti Alkoon. Ei reppana arvaa, ett mä hänelle arvokonjamiinia lahjaksi ostin ja vähän muutakin. Toivottavasti tulee kuitenkin viimeistään puolen tunnin päästä takas, ett ehdin kauppaan. Toinen auto on mökillä, ku mies sieltä ajeli traktorilla kotipaikalleen ja sieltä hänet tänne hain.

Tällaista siis tänne. Vähän on haiku olo, sillä yleensä Pojun synttärit on vähän niinku jatkuneet miehen synttäreillä ja nyt sitä toista juhlakalua ei ole :'(. Mies tosin toi aiemmalta kauppareissultaan uudet kynttilät haudoille, ett ne saa sitten illankähmässä sytyttää. Elämä on totisesti syntymää ja kuolemista. Se mun paras synttärilahjaidea meni puihin, mutt pitää nyt viritellä jotain muuta. Toivottavasti mies bonjaa tuoda mulle jotain viiniä :p.

Palaan vielä illankähmässä paremmalla ajalla, jos ehdin.. :wave:.

mur-mur Kiitos päivityksestä :flower:. Sinä reppanat jouduit sen sitten sairauden keskeltäkin tehdä. Ei se niin haittaa jos yksi päivä jää väliin. Minäkin voin tarvittaessa autella, varsinkin arkena. Nyt oli vielä kova sumakin päivitellä tietoja, kun tädinruojake on pitänyt niin kovaa kiirettä :(.
 
I-K Toivottavasti tädin viipyili kertoilisi jostain ihanasta... :hug:

Tirriä mukaillen minäkin olen itseasiassa näihin kuukautisiin "tyytyväinen". En edes muista milloin olisin ollut näin kipeä ja vuotava. Täti antaa uskoa siihen, että jotain kropassa tapahtuu. Me ei olla käytetty hormonaalista ehkäisyä vuosiin. Kumi ja keskeytetty yhdyntä (nojoo :ashamed:) ovat olleet meillä keinoina. Yksihän siemen meillä navan kautta kohtuun karkasi, hyvä karkaus olikin :heart: Ajattelinkin, kun runsas vuoto alkoi, että täti vaan suuttui kun näki mitä me yritetään :LOL:

Mutta nyt tuntuisi ilmassa olevan säteitä, plussasäteitä itsekullekin =) Mindylle<3 Jännittävää tikutusta :D

Ottikselle ja "kollille" antoisaa ja mukavaa iltaa synttäreiden, kakun ja viinin merkeissä :heart: Konjakista puhumattakaan =)

muumimamma :kiss: Sinulle iso plussa tähän kiertoon, jookos...

Mur-mur Ihanaa kun palailet sängynpohjalta sohvalle mukaan :heart: Nyt vastaanottamaan sätehiä ihania

En löytänyt vielä Youtubesta Alin karjalankunnailla esitystä, mutta onnistunkohan laittamaan linkin katsomoon. Se mies vie naisilta jalat alta, lööpit pitivät paikkansa. :eek:
MTV3 Katsomo &bull; Ali Elkharam: Karjalan kunnailla
 
I-K mitäs jos dippailet sen R-testin alkuviikosta jos tätsyä ei näy, ei kuulu?!
..saisit selvyyden tilanteeseesi:)..eli epäilet, että olisit JO sitten uudemman kerran ovuloinut kun lämmöt noin korkialla?
..kurkkasin, että 9vrk olisi siulla täti nyt viipyillyt sitten..

Voi, kunpa olisihin sitä toista - ihunampaa!!:heart:
 
Viimeksi muokattu:
*Ottis, viettäkäätte mukavaisia synttäri juhlasia miehesi kera!!!*

..ja en mie kipiänä jaksaisi päivitellä=)..nyt ihan Ok olo, vähän vaan saunassa huippasi kuumassa äkkiseltään:whistle: taidan olla kuiteshin toipilas vielä.
Kohta otan itse tehtyä pizzaa ja avaan olusen-Nam:p
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Oliivitar ja mur-mur Kiitos, ihan mukavalta ilta tähän mennessä vaikuttaa. Just katottiin biisikärpänen kimpassa, vaikka mies ei siitä yleensä piittaa. Mua vaan vähän 'säälittää' ku ei kukaan mun miestä muista. Veljensä on tänä iltana kaksi kertaa soittanut. Mun kakkkoselleni vihjasin, ett vois pyörähtää tänä iltana.

Ei ukko tajunnut mulle viiiniä tuoda, paitsi, ett onhan mulla sitä aina varastossa eli en ihan kuivin suin ole.

Kivaa lauantai-iltaa kaikille mun kultasilleni :heart:!
 
Ottis
mur-mur Voi jee! Pizzaa, jam :p. Meillä ei siihen ole kuin värkit, mutt ei jaksais alkaa leipoa, vaan onhan mulla valkosipulipatonkia pakkasessa =). Kiitos vihjeestä. Tai sit tyydyn paistamaan makkaran takassa.
 
Ottis..takassa paistettu makkarahan ON nam!!!!!!!:p

Minähin sen pizzan jo värkkäsin päivällä, illasta en olis enään jaksanu..aika pienestä ponnistuksesta alkaa huippaamaan päässä:O
..ja vielä siihen eilen alkaneet munisten kasvukivut päällensä:x

Minnuu vain harmittaa nyt tuo miehen kuumeilu, mikä oli 5vrk..
Kuume keittää siittiöt
..vaikuttaisi, että saattais olla hyvä ovis tulollaan kun niin juilinut kunnolla..mutta jos miehen simot on kiehuneet kun lämpöä oli yli 38.5c korkeimmillaan, ei juurikaan minnuu nyt naurata:headwall:.. koska tuo kuume EI todellakaan ole simoille hywäinen juttu:(..
 
Viimeksi muokattu:
Mur-mur :hug: Siellä sun miehesi pusseissa kuule uiskentelee ne vahvimmat parhaimmat siittiöt, joihin ei kuumetauti yltänyt! Vain ne laiskimmat, jos nekään saivat vain hieman tuta, jookosta? Ja onhan se niin, että mitä enemmän "tuotantolaitoksia" tyhjentää, sitä enemmän ne alkavat tuottamaan? ;)
 
Oliivitar..Juuuuh:whistle: siinä toivossa koetan elellä:)

Mukavaista iltaa ihanaisille ja nukukaatte hyvin kun pää painuupi pielukselle:heart:

Ps. ken huomenna dippailee, puhkun täältä..+++++++++++++++ R-testeihin!!!:heart:
 
Viimeksi muokattu:
ompa täällä ollu hiljaista tänään!!!

Ottiksella synttäreitä vietelty eilen ja mur-murkin alkaa jo olla kunnossa..kiva! Ja mä peesaan ihan Oliivitarta tuossa siementen kunto asiassa..kiertoon vaan, ni johan uudistuu vaikka muutama heikko ois "siipeensä" saanutkin...ja eikös niitä oo tosi valtavasti kuitenkin...

Voi kumpa ois I-K:lla salamatkustaja kyydissä:heart: peuk peuk!

Oliivitar..vai navankautta kohtuun:LOL::LOL:..ehkäpä kumminkin helpompi reitti löytyy vähän alempaa..mut on se kiva et on toiminnu noinkin:LOL:

on: tänää nappasin ennen töihinlähtöä aamulla viiden jälkeen ekan Clomifenin ja samaan aikaan minidisperiinin ja multivita plussankin..join myös aamu juomani missä sitä vehnänalkio öljyä ja eilen illalla olin juonut lasin greippimehua...noooh..reilun tunnin päästä olin alhaalla hakemassa näytteitä(ja siellä ON kuuma ihan muutenkin) mutta nyt tunsin ihan selkeetä "kuumia aaltoja" ja pientä "huipatusta" ja pahoinvointia...empä eilen muistanu apteekista kysyä Clomit hakiessani yhteisvaikutuksesta joten soittelinkin sinne tänään...ei pitäis olla mitään ei asperiinin kanssa eikä vaikutus juttuja greippimehuun...:confused: ehkä nää on sit ihan tavallisia clomi oireita..tuolla ketjua lueskelin ja on ollu kyllä muillakin samankaltaista..oireet kyllä pääasiassa meni n.tunnin kuluttua ohi mut sellanen ns.ahistus alakurkkuun jäi...tai sit mä vaan nyt niin "suurennuslasilla kuulostelen" itteäni...

Hyvää päivänjatkoa kaikille:heart:
 

Yhteistyössä