Hakutulokset

1. M

Syyskuun Sydänkäpyset *S Y Y S K U U*

Jestas Mayah! 4,7 :O
  2. M

Mä peesailen nyt teitä MioMio ja Mayah :) Kaksi edellistäkin venyivät 42+1 ja 41+6 ja olivat 4,3kg/55,5cm ja 4,2kg/54,5cm, että mitähän jättiläistä tässä taas kasvatetaan, kun ei ulos taho tulla!!! Mä en oikeasti ala mitään jos joudun keskiviikkona yhtenä kappaleena yliaikaiskontrolliin menemään...
  3. M

<3 KOLMATTA odottavat 2011 <3

Hienoa Heta :heart:
  4. M

Onnea Branwen :heart:
  5. M

Ymmärtäisköhän tää vauveli, että nyt ois aika tasan 9kk siitä kun sai alkunsa... Tule ulos!!!!! Aamusta selkää kolotti hiukan ja muutenkin oli olo "erilainen", nukuin lisää ja avot, kaikki niinkuin ennenkin! Mitä nyt hiukan päätä särkee. Hiukan hiljaisempi kaveri mahassa köllii, keräisköhän...
  6. M

MioMio, eikös täällä juuri jollakin ollut enterorokko (Kiippu tai Kurpitsainen, jos en ihan väärin muista...) ja ei ilmeisesti olisi vaarallinen vauvallekaan. EN vannomaan mene, mutta tälläistä muistelen.
  7. M

Minnarun, mulla on molemmat aiemmat synnytyksetkin venyneet parisen viikkoa yli lasketun ajan, että sen puoleen ei pitäisi vielä tuskastuttaa, mutta kummasti se laskettu aika on niin maaginen etappi, että sen jälkeen alkoi epätoivo vaivata :D
  8. M

41+0, eikä merkkiäkään synnytyksestä.
  9. M

Zophie: täällä se on kaikilla 41+5, eli mulle ensi keskiviikkona... Onneks hammasta ei muuten enää särje :D
  10. M

Onnea tiikkonen ja verus!!! :heart: Talvicci selkeesti tekee lähtöä synnärille kans :D Omaa napaa närästää. Sen mukana tuli vatsanpoltot, muttei synnytyspoltot :p M :heart: 41+0 POKS |O

Yhteistyössä