Hakutulokset

1. M

Syyskuun Sydänkäpyset *S Y Y S K U U*

Onnea Carlotta! :flower:
  2. M

Onnea klematis! :heart:
  3. M

Onnittelut oliivimaria ja mustikka!!! :heart:
  4. M

Onnea helmi76 tyttösestä! :flower: ja kiitos vinkeistä! Kyseessä reikiintynyt yläviisuri, ei ole vielä ien tulehtunut. Tähän vaivaan auttoi panadol ;) Täytyy ottaa aamulla yhteyttä hammashoitoon, jos tilanne on samanlainen vielä.
  5. M

Tuo hammassärky on tosiaan piste iin päälle! Kesällä kävin hammashoitajalla, että pääsen siitä sitten hammaslääkärijonoon ja kuun alussa tuli lappu, että saan varata lääkäriajan. Ajan sain sitten marraskuulle! No toki kipupäivystykseen käski mennä jos aihetta on, mutta miksi hitossa se piti...
  6. M

Se ois sitten vika äitiysneuvolakäyntikin takana. Ensi keskiviikolle yliaikaiskontrolli, toivottavasti ei tarvitse mennä. Kaikki oli ok, sf-mittakin hiukan laskenut, vaikka vauva ei edelleenkään ole kiinnittynyt! Nyt vaan toivotaan, että viikonloppuna pääsisi synnyttämään. Hammastakin särkee...
  7. M

Voi sua tiikkonen :hug: Toivottavasti pian tapahtuisi edistystä, ei tuo ole mistään kotoisin, kärsiä ns. turhaan!
  8. M

<3 KOLMATTA odottavat 2011 <3

LepikonHetan puolesta peukut pystyyn! ( . ) vaan on ja pysyy... alkaa kiristyä pinna. M :heart: 40+5
  9. M

Onnea Ruutiselle ja mysanille pojanpalleroista! Aika rankka alku Ruutisella ja pienellä, toivottavasti olo kummallakin kohenee pian!! Mysanille myös paranemisia! Zophie: Jos ei ya-kontrollissa vauvalla mitään hätää ole, niin antavat sitten käynnistysajan vielä erikseen. Eli joka penni...
  10. M

Santtu, ok :)
  11. M

muffi: Kappas, onkin mennyt JiiMiin pojan kanssa vissiin ristiin tiedot :D Korjataan tuota pikaa.
  12. M

Voi Carlotta ja tiikkonen, toivottavasti supparit voimistuvat kuitenkin!
  13. M

MökinAkka, mulla kans ruokavaliohoitonen rd ja rv 36 polikäynnin jälkeen sain luvan mittailla enää satunnaisesti. Niinpä mä olen lähinnä neuvola-aamuina mitannut paaston ja ne ovat olleet hyvät (alle 5 jopa!). Aterianjälkeisetkin pysyvät juuri rajoilla. Paino mulla on noussut tasaisesti nyt...
  14. M

Onkos ruutisesta kuulunut mitään? :O
  15. M

Oijoi! Tsemppiä kaikille synnyttämään lähteneille/lähtijöille!!! Vaikka kyllä mua hiukan ottaa päähän tuo etuilu... :stick: :whistle: :kiss: :D Täällä huonosti nukuttu yö, uni ei tullut ja sitten vähän väliä havahduin johonkin kipristykseen/poltteeseen ja nukahdin taas ja aamulla heräsin...
  16. M

Tsemppiä tömpsis!!! :hug:
  17. M

Zophie :hug: Muistan ton tunteen esikoisen odotuksesta kun sai polilla ravata harvase päivä ja yksi lupasi yhtä ja seuraavalla kerralla oli eri ääni eri kellossa. Hasselia minäkin patistan synnärille ottamaan yhteyttä kuumeen vuoksi, ei vara venettä kaada :)
  18. M

<3 KOLMATTA odottavat 2011 <3

Ihanaa mymosa :heart:
  19. M

Huomenta. Ilmoittaudun yhtenä kappaleena mukaan. M :heart: 40+4
  20. M

Onnea Kseena :flower: Mopotyttö, onko sulla migreeniä? Kuulostaa ihan migreenikohtaukselta.

Yhteistyössä