Täällä on nyt sitten
raskausmyrkytysepäily päällä, eilen illalla oli pissassa proteiinit kahdella plussalla ja pitkän pähkäilyn jälkeen päätin nukkua yön yli ja katsella tilannetta aamulla uusiksi.
No, proteiinit oli yhdellä plussalla, mutta verenpaine oli heti heräämisen jälkeen 170/99 joten soitin äippäpolille ja pääsinkin heti käymään.
Raskausmyrkytystä tämä mun kroppani nyt sitten kehittelee, mutta toistaiseksi kaikki on laboratoriokokeiden jälkeen ihan ok ja vauva voi hyvin ja sehän on se pääasia
Sain tommosen hervottoman kahden litran pänikän johon pissin 12 tunnin ajan kaikki pisut ja mies kiikuttaa sen huomenna laboratorioon, jossa katotaan proteiinit tarkemmin.
Mulle tehtiin sisätutkmus ja olin yhdelle sormelle auki, vauva on tosi hyvissä lähtöasemissa, kasvot on alaspäin ja pää tosi alhaalla, kuulemma tosi hyvin paikat valmiina ensisynnyttäjälle!
Painoarviotakin saatiin ja reilut 3.5 kg olisi nyt tytöllä painoa..Toivottavasti ei kamalasti kasva!
Lääkäri pyöritteli kalvoja ja toivotaan että sekin auttaisi käynnistämään luonnollisen synnytyksen, muuten voi ton myrkytyksen takia olla käynnistys edessä.
Pai Mun mielestä sun paineet ei ole vielä hälyyttävät, tietysti riippuu lähtöpaineista, mutta ihan ookoolta noi mun mielestä vielä kuulostavat
Zophie :hug: No onpas todellakin erikoista käytöstä taas lääkäreiltä! Sullakin noi paineet on jo tota luokkaa ja lisäksi oma olo ihan kaamea! Mulla ei ole edes olossa valittamista ja jo ne harkitsi paineiden ja proteiinien takia käynnistämistä, mutta mä laitoin vielä hanttiin.
Täytyy sanoa, että täällä on ihan mahtavan tuntuinen henkilökunta, kaikki oli ihan todella mukavia ja sain vielä siinä odotellessa hedelmiä ja tripin
Nyt kyllä toivon, että sä saisit sen käynnistyksen, toi turvotuskin kuulostaa kamalalta :hug:
Hasselille kamalasti parantavia haleja! :hug:
Vaniljainen ja Peppi 39+2 :heart: