Hakutulokset

1. M

Syyskuun Sydänkäpyset *S Y Y S K U U*

Pah :stick: :D
  2. M

Zophielle tsemppiä!!!! :D Mä odottelen synnytyksen käynnistymistä, pikkuisen supisteleekin. Perjantaiaamusta käynnistykseen, jos ei ennen tapahdu. Ihan hienoinen 4,5-5kg painoarvio tuli!!! |O Mutta yritetään alatiesynnytystä kuitenkin. M :heart: 41+5
  3. M

Onnea MioMio ja Talvicci! :flower: Päivitän listan huomenna, pakko mennä nyt nukkumaan. Aamusta äpkl-käynti... M :heart: 41+4 vielä...
  4. M

Zophie: Täälläkin vauva oli välillä parikin päivää aika unelias, pieniä muljahduksia vain tuntui ja huolestuinkin. Sitten taas menikin pari päivää ihan hirveällä meiningilla :D Tänään on ollut taas hissumpi päivä, kuitenkin liikkuu tarpeeksi pitääkseen äidin tyytyväisenä. Mutta jos yhtään...
  5. M

Onnea tömpsis!!! :heart:
  6. M

FB-ryhmässä tuntuu olevan jonkin verran elämää. Kerhon puolellekin vaan rohkeasti kirjoitelemaan, niin saadaan eloa sinnekin :D Vauvan saaneilla taitaa olla kiirus ja me vielä odottavat alamme olla tylsistyneitä tähän olotilaan, ei ole juuri raportoitavaa :p
  7. M

Huomenta :D M :heart: 41+4
  8. M

Eka lapsi noin 31-vuotiaana? Montako lasta ehdit tehdä?

Esikoisen sain samana vuonna kun täytin 31. Toinen syntyi seuraavana vuonna ja nyt 36-vuotiaana odottelen viimeisilläni kolmannen syntymää.
  9. M

Meillä taas sama neuvolantäti koko ajan, seuraa äidin odotuksesta lähtien koulun alkuun lapsen. Minusta se on hyvä juttu, kun on kiva täti :)
  10. M

Suffille onnittelut! :flower:
  11. M

Voi MioMio, toivottavasti pian alkaa tapahtumaan!
  12. M

Mä oon vakaasti päättänyt keskiviikkona kahlita itseni synnärille! Tai ainakin aion palata illalla takaisin vauvanhakuun. Anoppikin on tilattu meille huomisen aikana saapuvaksi, joten mikään ei enää estä :D Viimeiseksi en kyllä jää! |O ;) Viime yö oli kyllä aika kurja, heräilin vähän väliä ja...
  13. M

Uusi aamu ja yhes koos! M :heart: 41+3
  14. M

Tsemppiä huomiseen MioMio! Pitkä odotus on ihan maalisuoralla :D Mä alan odottamaan keskiviikkoa ja polikäyntiä, ei tää itekseen lähe. Kakkonen lähti syntymään yliaikaiskontrollin jälkeen, niin jospa tääkin. Ja jos ei lähe niin syntyköön sitten vasta 42+1, mentäis lokakuulle ja sais hienon...
  15. M

Mä oon alkanut myös kallistumaan tuohon fb-ryhmään liittymiseen . Siellä taitaa aikalailla paljon olla porukkaa?
  16. M

Kunnon kävelylenkki tehty, pikasiivous ja nyt odotellaan saunaan pääsyä. Jokohan kohta tajuaisi vauva että häätö on edessä! Missään ei kyllä tunnu miltään :p
  17. M

Onnea MökinAkka! :flower: Täällä kärsitty päänsärystä eilinen ja viiime yö. Jännä, että paheni yöllä nukkuessa. Nousin puoli kolmelta ottamaan lisää panadolia. Nyt on semmoinen hassu puutunut olo, ei varsinaisesti enää särje. Eilen vielä laitettiin syksyn eka takkatuli ja käyttämättömänä...
  18. M

Onnea Miranna! :heart:
  19. M

Onnea mariz! :flower: Saatiinpahan ensimmäinen vauva syntymään meidän lasketun ajan porukkaan :) Mitä muuten kuuluu tömpsikselle ja jemmiksille??
  20. M

Onnea eijukeiju "pienestä" tytöstä :D :flower: Ja klematikselle kiitos synnytyskertomuksesta, muistaa taas mihin on ryhtymässä :laugh:

Yhteistyössä