Eka lapsi noin 31-vuotiaana? Montako lasta ehdit tehdä?

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
10kk vauvan äippä
Eka lapsi tuli 33-vuotiaana ja toinen on haaveissa, yritys aloitetaan joulun jälkeen, itse nyt 34. Kahteen saa sitten jäädäkin, kun se ollut aina haaveissa.

"alkup."
Meillä eka vekara on vasta työn alla :)
Toivottavasti tärppää mahdollisimman pian. Olisin 31-vuotias ensi vuonna.

Aloimme haluamaan lapsia vasta nyt. Aiemmin en osannut haaveilla äitiydestä ollenkaan, vaikka jotenkin mielessäni ajattelin, että minulla kuitenkin tulisi olemaan lapsia joskus.

"tyytyväinen"
Esikoinen eli tytär 31-vuotiaana. Toinen, eli poika 33-vuptiaana. Nyt olen 34-vuotias kotiäiti, eikä enempää lapsia ole haaveissa eikä tulossa. Yhtään aiemmin en olisi ollut äidiksi valmis, ja vielä 29-uotiaana olin satavarma, etten ikinä lapsia halua. Niin se biologinen kello pärähti. Onneksi sattui samaan aikaan kun tapasin mieheni...

"sari"
Olin 32 ja 33, kun pojat syntyivät. Nyt pidetään hiukan taukoa ja kolmas "hankitaan" ehkä sitten joskus iltatähtenä, jos tuntuu, että enemmän lapsia halutaan. Mutta ollaan kyllä asennoiduttu siten, että välttämättä iän puolesta tuota kolmatta ei tule.

ukkojen äiti
[QUOTE="sari";24711670]Olin 32 ja 33, kun pojat syntyivät. Nyt pidetään hiukan taukoa ja kolmas "hankitaan" ehkä sitten joskus iltatähtenä, jos tuntuu, että enemmän lapsia halutaan. Mutta ollaan kyllä asennoiduttu siten, että välttämättä iän puolesta tuota kolmatta ei tule.[/QUOTE]
Ihan sama tilanne meilläkin. Pojat 32- ja 33-vuotiaana, eikä kolmannen suhteen varmaa päätöstä tehty.

Yhteistyössä