Hakutulokset

1. S

Syyskuun tulokkaat 2010 **** Kesäkuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä, kiitos!)

Tsemppiä niille, joita supistukset vaivaa :hug: . Minulla oli aivan karmeita suppareita rv 21, mutta tilanne rauhoittui sen jälkeen ja nyt ei juurikaan supistele. Missä vaiheessa te meinaatte alkaa pesemään vauvanvaatteita ja laittamaan tarvikkeita paikoilleen? Välillä jo polttelisi alkaa...
  2. S

Syyskuun tulokkaat 2010 **** Kesäkuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä, kiitos!)

Aurinkoista tiistaita! Minulle toi posti tänään pakettikortin äitiyspakkauksen saapumisesta ja tietysti paketti oli lähdettävä saman tien noukkimaan postista :) . Tykkään tosi paljon toppapuvusta, mutta muuten vähän mietin, oliko koko pakkausken ottaminen järkevää laisinkaan. Vaatteita on...
  3. S

Syyskuun tulokkaat 2010 **** Toukokuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä, kiitos!)

Aika moni on jo tainnut käydä rakenneultrassa. Itseäni vähän polttelisi tuo 4D, kun en ole koskaan käynyt ja tämä raskaus olisi viimeinen mahdollisuus :) . Jotenkin vaan tuo hinta hirvittää, vaikka rahat kyllä löytyisikin niin halutessani. Aina kuitenkin olisi muka jotakin järkevämpääkin...
  4. S

Syyskuun tulokkaat 2010 **** Toukokuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä, kiitos!)

Hei taas piiiitkästä aikaa. Lukemassa käyn ahkerasti, mutta kirjoittaminen on jäänyt. Laralle Katselin, että meillä on sama synnytyssairaala. Kävin viime viikolla ultrassa ja sukupuolen kertoivat oikein auliisti :). Miksi sinulle ultran teki lääkäri? Oliko tämä ylilääkäri nainen? Minun...
  5. S

Syyskuun tulokkaat 2010 **** Maaliskuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä,kiitos!)

tyyty, juuri samaa olen kuullut monen sanovan/kirjoittavan! Siksi ihmettelenkin, miten kätilökin uskalsi niin ponnekkaasti olla sitä mieltä, että poika tulee. Meidän maallikkojen silmiin osui tuo pieni tappi jalkovälissä, mutta ilmeisesti myös tyttösikiöillä saattaa joku tappi olla tässä...
  6. S

Syyskuun tulokkaat 2010 **** Maaliskuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä,kiitos!)

Heipat kaikille pitkästä aikaa! Jotenkin niin puuhaa piisannut, että ei ole ehtinyt kirjoitella... Paljon ihana ultrakuulumisia täällä :heart: ! Itsekin kävin nt-ultrassa viikolla ja kaikki oli hienosti. Mitäs mieltä olette tuosta sukupuolen näkemisestä nt-ultrassa? Miehen kanssa katsottiin...
  7. S

Anteeksi taas samanlainen aloitus, mutta mitä töitä kotona voisi tehdä?

Nooo, en tässä viitsi alkaa sen kummemmin kertomaan "omaa" tuotettani, koska mainostaminen on kiellettyä! Uskon kuitenkin, että melkein millä tahansa kotimyyntituotteella saa tehtyä kivasti tiliä, jos on ahkera ja uskoo siihen mitä myy!
  8. S

Anteeksi taas samanlainen aloitus, mutta mitä töitä kotona voisi tehdä?

Mä suosittelen kotimyyntiä! Kivaa puuhaa ja oikeasti pystyy tienaamaan aikas kivastikin =)
  9. S

SYYSKUUN TULOKKAAT 2010***Tammikuussa

Ultrassa näkyi tänään pikkuinen möykky ja sydän pompotteli :heart: ! Juuri muuta ei meidän terveyskeskuksen ikivanhalla vempelellä näkynyt. Esim la jäi nyt edelleen arvoitukseksi. Menkkojen mukaan la olisi 10.9., mutta itse veikkaan muutamaa päivää myöhemmäksi. Pohdin tässä, josko raaskisi...
  10. S

SYYSKUUN TULOKKAAT 2010***Tammikuussa

Mukavaa uutta viikkoa kaikille! Täällä jännitetään keskiviikon ultraa. Samat ajatukset kuin lätäköllä; Mitäs jos sieltä löytyy vain tyhjä tuulimunaraskaus tms. No, eipä tässä toisaalta murehtiminen auta. Oireita on vaikka kuinka ja paljon. Huonovointisuus on voimakasta ja painottuu lähinnä...

Yhteistyössä