Hakutulokset

1. S

Syyskuun tulokkaat 2010 **** Elokuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä, kiitos!) 1 vauva syntynyt!

Hyvältähän tuo Poni kuulostaa :heart: ! Ja nyt mä rutisen :ashamed: .... Koko ajan supistaa! Siis koko päivän ollut kuin vanne tossa vatsan ja selän ympärillä, kenkku fiilis. En jaksais katsella montaa viikkoa tälläistä "kiusaussuppailua", joka ei johda mihinkään, mutta on kurjan tuntuista :( !
  2. S

Syyskuun tulokkaat 2010 **** Elokuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä, kiitos!) 1 vauva syntynyt!

Huomentapäivää! Viime yön nukuinkin sitten kuin pieni possu! Onpas ihana olo, kun tuntee levänneensä :) ! Mä veikkaisin silloin, että eka syyskuinen syntyisi tänään 5.8. Toivottavasti ei kuitenkaan vielä.... Epeti 32 on se viikkoraja, jonka jälkeen saa synnyttää k-hks:ssä. Toivottavasti Lara...
  3. S

Olipahan yö :x ! Aika moinen salamointi kävi niin pihalla kuin mun vatsassakin. Siis ihan ihme supistusmaraton alkoi, kun piti nukkumaan mennä. Olin neljän aikoihin lähdössä itsekseni ajelemaan sairaalaan hakemaan jotakin piikkiä supistusten rauhoittamiseen, mutta sitten rauhoittuivat...
  4. S

Niin ja Endottarelle vielä piti todeta, että hyvä kun kaikki oli kunnossa! Parempi se on kuitenkin aina varmistaa, että saa itselleen mielenrauhan :heart: .
  5. S

Kivaa uutta viikkoa ja kuukautta kaikille :heart: ! Minä pistäydyin tänään sairaalassa jutustelemassa ja kontrollissa. Aamukampa on nyt valmiina tuota 27.pvää varten. Lääkäri kyllä varoitteli, että jos on kovin ruuhkaista, niin sitten pitää odotella seuraavaan maanantaihin käynnistyksen...
  6. S

Syyskuun tulokkaat 2010 **** Heinäkuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä, kiitos!)

Toinen lapseni syntyi aikanaan syöksyllä, ehdimme juuri ja juuri sairaalaan sisälle :) ! Koko synnytys kesti ensimmäisestä supistuksesta lapsen syntymään 40 min. Sen takia seuraavat onkin sitten käynnistetty rv 38 täytyttä sairaalassa. Kolmas synnytys oli vielä nopeampi ( alle 30 min), mutta...
  7. S

Syyskuun tulokkaat 2010 **** Heinäkuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä, kiitos!)

Kylläpä on taas luettavaa, täytyy syventyä paremmalla ajalla! Tänään 34 viikkoa täynnä! Taas yksi rajapyykki saavutettu =) ! Maanantaina pääsen sairaalaan hakemaan eräpäivää (= käynnistysaikaa). Vaihtoehtoina on väläytelty 27.8. tai 30.8. Hui miten vähän aikaa enää noihin päiviin...
  8. S

Hui Anskuli! Aika paljon on jo kohdunsuu auki. Toivotaan, että vielä vauva pysyisi vatsassa :heart: . Meillä on hoitopiste kodinhoitohuoneessa lauaarin vieressä. Edellisellä kerrallakin kyllä tuo hoitopaikka lipsui aika nopeasti :). Alkuun vaipat vaihdettiin hoitoalustalla, mutta sitten...
  9. S

Tsemppiä supistusten kanssa painiville! Suppareista huolimatta tämä ketju on selvinnyt ilman yhtään ihan pientä keskosta. Eikös kaikilla ala olemaan 30 rv täynnä, joten sen suhteen olemme päässeet rajan yli =) ! Pistetääs leikkimielinen arvauskisa pystyyn, milloin syntyy "syyskuun...
  10. S

Lara ja Endotar, mun pitäis kanssa synnyttää khks:ssä ja vähän tuo syyskuulle luvattu ruuhka hirvittää. Tämän meidän sintin kyllä pitäisi syntyä käynnityksellä elokuun puolella, mutta kai se sama ryysis on sitten jo elokuun lopullakin :| . Tänään kävin neuvolassa ja kaikki oli ok. Painokaan...
  11. S

Galluppi: Olen tällä hetkellä sairauslomalla. Kohdunsuu oli pehmentynyt ja kanava lyhentynyt jo tosi aikaisessa vaiheessa. Ja sitten mun oma galluppi :). Aiheuttaako nämä helteet teille muille supistuksia? Mulla tuli äsken sellainen supistus, että ihan pelästyin. Kesti pitkään ja oli...
  12. S

Endotar, hyvä ettei tarvinut jäädä osastolle makoilemaan. Kävin samaisessa sairaalassa keskiviikkona ja kuulemma on kuumuus alkanut vaivaamaan saleissa ja osastollakin! Eipä olisi niissä muovisängyissä mukavaa makoilla. Meillä roikkuu ensimmäinen satsi pientä vaalenapunaista narulla =) ...
  13. S

Täällä yksi helteisen mökkipäivän uuvuttama, haukotus |O . Jotta nyt ei kaikki ihan putkeen olisi mennyt, niin pientä säpinää päivään aiheutti minuun piikkinsä tuikannut ampiainen. Mies oli lenkillä ja minä siis "ihan metsässä" mökillä lapsilauman kanssa ja sain ampiaisen piston käsivarteen...
  14. S

Nyt alkaa sitten viikot kolmosella, taas yksi rajapyykki saavutettu =) ! Nimistä sen verran, että minulla on neidille nimi päätettynä, mutta mies vähän nikottelee sen kanssa. Ja voihan se omakin mieli muuttua, kun vauvan näkee. Lisäksi vähän pelkään, että tuntuuko nimi "kuluneelta" jo...
  15. S

Syyskuun tulokkaat 2010 **** Kesäkuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä, kiitos!)

Jonspe, meidän vauvan painoarvio tänään rv 29+4 oli 1480g. Tuli vähän ressi, että mikä möhkäle tästä vielä kasvaa, kun sulla oli samoilla viikoilla noin paljon hentoisempi :). Ultrassa oli kaikki mallillaan. On se vaan aina helpottavaa käydä kurkkaamassa, että kaikki on hyvin!
  16. S

Syyskuun tulokkaat 2010 **** Kesäkuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä, kiitos!)

Kääks, mulla on huomenna 4D-ultra! Voi himpula kun on alkanut jännittämään. Miettii, että mitäs jos ja jos.... Pakko vaan yrittää olla liikoja miettimättä.
  17. S

Juhannuksesta selvitty ja huomenna taas alkaisi arki! Tosin tuo mies jäi kesälomille, joten vähän erilaista arkeahan tässä vietellään, kun kaikki ovat kotosalla :) . Jotakin pientä lomakivaa kai pitäisi keksiä... Särkänniemi ja Puuhamaa on jo käyty, mutta kyllähän niitä kivoja paikkoja riittää...
  18. S

Epeti kiitos kun jaksoit kirjoitella ultrakokemuksistasi! Juuri nuo virtaukset yms. on kiva saada tarkastettua kunnolla. Olen tässä miettinyt, että aika vähänhän raskausaikana mitään seurantoja on, jos kaikki etenee normaalisti. Parilla tutuntutulla on tässä ihan lähiaikoina havaittu takaisin...
  19. S

Onnea Sannimarjalle, tulevalle kummitädille! Kyllä se synnytys hyvin varmasti menee ja pääset nyyttiä pian nuuhkimaan :heart: . Minä varasin ajan 4d-ultraan parin viikon päähän. Pyörittelin ja pähkäilin asiaa, mutta sitten päätin "tuhlata" moiseen. Tämä kun on meillä ihan varmasti viimeinen...
  20. S

Älä miita huoli :heart: ! Mun käsityksen mukaan on enemmän kuin normaalia, että paikat pehmenevät, lyhenevät ja jopa hieman aukeavat aikaisessa vaiheessa, jos takana on useampi raskaus. Minulla kohdunkaula oli vähän lyhentynyt jo rv 21, mutta sairaalassa lohduttivat, että jos edelliset...

Yhteistyössä