Mäkin sain piiiitkästä aikaa nukuttua ilman tuuletina. Jossain vaiheessa heräsin että hiki valu, mutta kun otin t-paidan pois, niin helpotti sen verran,että tuli jopa pikkasen kylmä
Mulla tänään tosiaan veti issias hermoon nii pahasti, että en menny töihin.. liikkuminen sen verran tukalaa. Se onneks meni ohi ja kävin pikkasen polkemassa kuntopyörää ja venyttelemässä niin on heti paljon parempi.. Jos kävelen liikaa, kumartelen tms. makaan, niin selkä menee NIIN jumiin :/ Mutta selän hoitona onkin kevyt liikunta eikä makaaminen.. edes pikkasen pitäs aina liikkua sillonki ku se on tosi kipeenä.
Sellanen henk.koht. kyssäri, että onko KUKAAN ajatellut sellaista kuin välilihan hierontaa? Ceridal öljyllähän sitä voi esim.tehä. Voi kuulemma vähentää välilihan vaurioita.. ceridal.fi
Kuulostaa toisaalta ällöltä (ylipäänsä koko sana Väliliha), mutta sitä voi esim.esileikkinä harrastaa
n. 10min päivässä rv 34 lähtien pitäs tehdä..
Itse haluaisin kyllä tehdä kaikkeni, että ei repeäis/leikattais...
Mua ällöttää niin paljon toi kohta ku esim. kaverit on kertonut..ja pelottaa että siitä jää jotain vaurioita, kuten yhdyntäkipuja/ inkotenssia.
Onko kellään synnyttäneistä tästä välilihan venytyksestä kokemuksia ennen synnytystä ja onko auttanut? Eihän se meinaan niiden ohjeiden mukaan mitää hierontaa ole vaan venytystä
Joo ja sit toiseen aiheeseen:
Vauva välillä jotenkin painaa /nyrkkeilee mun lantionluita vasten ja se toisaalta sattuu jännästi mutta kutittaa.. Tosi jännä fiilis
Ihan ku nappais kädellään kiinni noista luista
Mä sain eilen laitettua vauvan sängyn valmiiks, jei! :heart: Siit tuli nii söde etten malta saada pikkusta nukkumaan sinne
Mulla pyörii nyt lisää kysymyksiä joihin haluaisin kuulla teidän vastauksia:
Miten teidän suhde on voinut raskauden aikana? Tunnetko olevas enemmän huomiota ja ymmärrystä tarvitseva? Ahistaako miehen lähellä olo?
Mä oon ehkä itessäni huomannut sen että tykkään tosi paljon olla lähellä, mutta mitkään sen halaus otteet ei saa tuntua liian puristavilta tms. Ja etenkin helteiden aikana, en välillä halunnut olla kuin omassa rauhassa sohvalla, koska oli niiiin kuuma! Kaikki ahdisti! Onneks mies osaa aika hyvin lukea mua
Seksiä ei todellaakaan ole tehnyt mieli niin kuin ennen..ja se on kyllä välillä saanut mut aika ymmälleni, että mikä MUA vaivaa kun ei tee mieli. Olo ei ole kovin seksikäs enemmänkin kömpelö
Läheisyys (halailu ja vierekkäin makailu sohvalla) ja miehen antamat jalkahieronnat ovat ollleet oikein riittäviä..
Mites te joilla on jo lapsia, tunnetteko käyttäyvänne erilailla raskauden aikana kuin ns. normaalitilassa? Suhteessanne mieheen. Ihan kaikella tasolla.
Jees..Ei mulla muuta
Hyvää yötä kaikille!
Lätäkkö