PALJON PALJON ONNEA
Emulia :flower: :hug:
Ja
Laralle NIIIIN paljon tsemppiä, pidä hetki vielä jalat ristissä
Mullakin supistelee paljon ja sattuu alapäähän.. myös sitä painetta siellä. Äsken kävelin kaverilta kotiin n.5km ja melkein 1,5h meni siihen
Mua sattu alapäähän niin paljon, ja jouduin kävelee tosi hitaasti. Sit oon huomannu sen että vauva painaa mua enemmän vasemmalle puolelle.. kaikki kivut yms. hikka tuntuu aina enemmän vas. puolella.. tulee tunne, että ei kai se tarkoita mitään, että vauva ois jotenkin enemmän vas. puolella ja synnytyksessä tulee vaikeuksia ku ei ole suoraan tossa keskellä
Vai ehkä mä vaan ensi synnyttäjänä keksin kaikkee tällasta outoo =) Vai..?
Vauvan kotiintulovaatteista Olen ajatellut ottaa mukaan fleecehaalarin, bodyn ja sukkahousut, lapaset ja pipon :heart: Voi, että ku tiiän et se tulee näyttää NIIIIN pikkuselta ja söpöltä :heart: :heart:
Itelle pakkaan muutamat alushousut (pitää käydä ostaa vielä muutamat ns. kunnon alkkarit lisää, ku suurin osa on stringejä mitä löytyy), siteitä, vaihtovaatteet, sisätossut, shampoo + hoitoaine, dödö, rasvaa.. ostan kans pähkinä-kuivattuhedelmäsekotuksen, SUKLAATA, ehkä pillimehua.. Sit lukemista ja korvalaput et voi kuunnella musiikkia puhelimesta, jos joutuu olee jonkun vieraan kanssa samassa huoneessa. Haluan kyllä perhehuoneen, mutta se ei ole välttämättä mahd. jos on paljon synnyttäjiä samaan aikaan...
Mies saa sit kuskaa lisää juttuja jos nyt jotain tarvii.
Kyl mua nyt alkaa jännittää vaan NIIN paljon.. 6 vkoa laskettuun, mutta kuinka kauan on synnytykseen???
Välil tulee tunne että emmä ookkaa vielä valmis!! On niin tottunut tähän odottamiseen, vaikka hermot menee välillä, mutta silti..
Kohta tänne meille muuttaa joku aivan uusi tyyppi, jota "pitää" hoitaa koko ajan ja huolehtia, hih!
Tuntuu niin oudolta.. On tää vaan niin jännää!!
Sitä vaan jaksaa ihmetellä ja pohtia omassa pikku päässään koko ajan! Sit vasta onki ihmeellistä ku pikkunen on tossa..ja mihkään ei ole lähdössä
Jee, huomenna pedikyyriin ja jalkahierontaan, aaaah!! Kaveri lupas tehdä! Ja tänään toinen kaveri teki mulle vyöhyketerapiaa.. Ihanaa omistaa tällaisia kavereita, jotka osaa kaikkee tollasta tehdä
:heart:
Vielä yks kysymys: Milloin me sit siirrytään sinne toiseen pinoon? Ollaanko me vielä syyskuu täällä odottajien puolella, ja synnyttäneetkin kirjottelee tänne ja sitten tehdään lokakuussa uusi pino sinne synnyttäneisiin? Ja jos jotkut vielä oottelee siinä vaiheessa, niin tulevat kuitenkin uuteen paikkaan?
Jees, palataan!! Valmistautukaahan siskot henkisesti viikonlopun huippuhelteisiin jälleen!!
Puhistaan ja valitetaan täällä sitten yhdessä
Lätäkkö + pikkunen mussukka 33+5