Hakutulokset

1. Chiaro maccheroni

Mitäs nyt? koira ei huoli uutta ruokaa vaan oksentaa

Ajattelinkin, että jos saisit öljyä laitettua ihan pikkisen, lähinnä tuoksuksi vaan ;) Ja tosiaan kun monesti syömättömyys tuo huonon olon ja sen takia ei maistu oikeen mikään. Meillä isompi koira on välillä syömättä ja sitten alkaa oksennella vaahtoa. Ei auta vaikka kuppi olisi täynnä ruokaa...
  2. Chiaro maccheroni

Mitäs nyt? koira ei huoli uutta ruokaa vaan oksentaa

Voisitko suihkauttaa sekaan vähän ruokaöljyä tms houkuttelemaan syömään? Tai vaikka tonnikalapurkista lientä pikkuisen? Joskus kun vaan saa syömisen käyntiin niin se alkaa sujumaan, ainakin meidän koiran kohdalla joka myös oksentelee jos vatsa on tyhjä. Jos ei koira ala syömään niin soittaisin...
  3. Chiaro maccheroni

Avautumista päiväkodista

Päiväkoteja on erillaisia, samoin tarhatätejä/setiä. Itsellä on kokemusta omien lasten kanssa kolmesta päiväkodista jotka olivat kaikki hyvin erillaisia. Yksi päiväkodeista oli niin kamala, että moni ei varmaan täällä edes uskoisi jos kertoisin mitä kaikkea sontaa siellä sai niskaan. Kaksi muuta...
  4. Chiaro maccheroni

Kauanko elohiiri voi kestää? Miten sen saa pois?

Tjaa. No stressiä on kyllä reilusti ollut ja urheillakin olen yrittänyt. Mietin vaan, että kun lihasnykäykset oli viime kesänä tosi mahtavia (kynä tai kirja saattoi lentää kädestä jne), mutta silti magnesiumtaso oli ok, niin se ei nytkään vaikuttaisi asiaan.. Mutta eihän sitä tietty tiedä mikä...
  5. Chiaro maccheroni

Kauanko tuota maitorahkaa pitää nyt tunkea alapäähän jotta hiiva lähtee?

Tässäpä ketju jota miehet eivät ehkä uskoisi todeksi...:D
  6. Chiaro maccheroni

Kiitos vinkistä, mutta en usko, että kysymys on siitä. Viime kesänä magnesium taso mitattiin (itseasiassa sillon oli aika isoja lihasnykäyksiä) ja se oli ihan normaali. Olen kuullut, että hapankorppu on hyvä luonnollinen magneesiumlähde ja sitä mussuttelenkin monta kertaa viikossa. Ehkä tää...
  7. Chiaro maccheroni

Millä päänsärky pois? :(

Lepääminen, lääkkeet, hämärä huone, verensokereiden nosto (jos alhaalla), riittävä nesteytys, kofeiini, ikkunasta viileää raikasta ilmaa, ehkä lämpötyyny harteille, nukkuminen jos vaan pystyy, hiljaisuus.. Nämä ainakin asioita ajan lisäksi mitkä minulla auttaa migreeniin. En usko, että sulla...
  8. Chiaro maccheroni

No just, mutta hihhei.. saan botoksia naamaan ja samalla rypyt sileiksi (toisesta silmästä) :D
  9. Chiaro maccheroni

Heippa. Löytyisikö ehdotuksia miten saada elohiiri pois? Kolmatta päivää jo toinen silmä nykii ja nykii..Raivostuttavaa:mad: Välillä loppuu muutamaksi minuutiksi ja sitten taas alkaa. Näytän varmasti oudolta esim.jonkun kanssa puhuessa kun joko "nyin" tai sitten painan sormella tosta silmän...
  10. Chiaro maccheroni

Te, jotka viette lapsenne varhain päivähoitoon....

Ensimmäisen lapsen kun sain olin "köyhä" opiskelija. Kotona ei ollut mahdollisuutta olla reilua vuotta kauempaa, vaan lähdin hoitamaan opiskelut kuntoon. Pienesti ja halvasti asuttiin silloin. Toinen kun syntyi oltiin jo ehditty hankkia työpaikat, auto ja omistusasunto. Mies tarvitsi autoa...
  11. Chiaro maccheroni

Unohtelua ja levottomia öitä...stressiäkö?

Heippa vaan :wave: Kun lapset oli vauvoja ja valvottivat vuosia sitten, tuli väsyneenä ja hormoonihuuruisena tehtyä kaikenlaista omituista yöllä ja päivällä. Se oli ihan ymmärrettävää. Mutta mistä voi johtua kun yhtäkkiä olen alkanut unohtelemaan ja hömelöimään asioita päivisin ja...
  12. Chiaro maccheroni

Kuinka kipeä sinun pitää olla, että jätät liikunnan väliin?

Kyllähän tämä arki tosiaan on paljon asioiden priorisointia. Ja jos ihan tosiaan päättäisin liikkua niin voisinhan laittaa sen kellon soimaan puoli viideltä. Näinhän se on :) Unet on minulle vaan niin tärkeitä. Jos en nuku riittävästi niin päivästä ei tule mitään. Mutta siis valintoja...
  13. Chiaro maccheroni

Kivun hoito

Onko kysymyksessä hermosärky? Peräti crps? Jos on niin vinkkinä voin sanoa, että moni pitkään vaivasta kärsinyt on saanut avun Kapsaisiinilaastareista (kai se jotenkin noin kirjoitettiin). Tuskin sinulle ensimmäisenä näitä lähdetään tarjoamaan ja apu voi löytyä huomattavasti helpomminkin, mutta...
  14. Chiaro maccheroni

G: mihin te olette käyttäneet rahaa tänään?

Kaksi omenaa ja Starbucks kahvijuoma. Noi kahvijuomat on mun heikkous. Yritän vältellä..
  15. Chiaro maccheroni

Jep. Liikun toki minäkin kipeänä jonkin verran. Pikkasen käyn kävelemässä koirien kanssa, pakkohan se on. Tarkoitin tässä sellaista ihan hiki pintaan-liikkumista :) Oon jotenkin huono löytämään aikaa liikunnalle tosiaan. En pysty olemaan tyly jos vaikka iäkkäät vanhempani soittavat ja...
  16. Chiaro maccheroni

Hui kun tuli pitkä vuodatus. Pahoittelen. Jaksaakohan kukaan lukeakkaan..:ashamed:
  17. Chiaro maccheroni

Kaikki syyt olla liikkumatta ovat tekosyitä, sanoi jo Kekkonen aikoinaan (ainakin suunnilleen noin). Niinpä, mutta vaikka motivaatio olis suuri liikkua niin tuntuu, että universumi tai joku ukkopiru järjestelee kokoajan esteitä mun liikkumisen tielle. Töihin piti alkaa kulkemaan pyörällä...
  18. Chiaro maccheroni

Miten viilennätte koirienne oloa helteillä?

Toi jääkuutio on kanssa mahtava idea! :) Miksköhän ei oo tullu mieleen. Täytyy kokeilla, toivottavasti ei vaan kerralla koita nielasta..
  19. Chiaro maccheroni

Ihania!!! :D Ajoittain meilläkin boksu hämmästyttää älyllään, mutta hyvin kyllä osaa pääasiassa näytellä kahjoa, ehkäpä elämä on niin hauskempaa :D Ja toki välillä on niin pieni tunteellinen siili jonka täytyy aina heti päästä kainaloon saman peiton alle..:heart:
  20. Chiaro maccheroni

Hih!:D Toisaalta tuon luonteen takiahan juuri bokserit on niin ihania. Mutta myös sen saman luonteen vuoksi välillä aika rasittavia :) Ilman tuota klovnia olisi kyllä elämä paljon tylsempää :)

Yhteistyössä