Hakutulokset

1. S

Kokemus kohdunulkoisesta raskaudesta.

Täältäkin pikaiset toipumiset ja tsemppiä kovasti! Itse KU:n kokeneena kuulostaa, että tuollainen vastaava tilanne oli sellainen, jota itse pelkäsin toteutuvaksi. Kyllä metotreksaatti piikin jälkeen pitää seurata alkuun labra-arvoja parin päivän välein, että HCG lähtee laskuun.
  2. S

Sijaisvanhemmaksi ryhtyvät ja sijaisvanhempina olevat

facebookissa on suljettu ryhmä.
  3. S

Miten Sati teillä on nyt mennyt? Me ollaan nyt n. kuukausi oltu valmistuneita ja olen nyt jo ihan kärsimätön odottamisen suhteen, voi kääk. Vaikka aika menee nopeasti, niin silti on vaan niin malttamaton olo. 6 vuotta odotettu lasta ja nyt kun on edes jotain mahdollisuuksia saada, olisi niin...
  4. S

Moi! Pistäkää veikkauksia, kuinka kauan menee, että saamme oman pikkuisen. n. kuukausi sitten oli loppukeskustelu. Itse veikkaan tammikuu 2013..
  5. S

siitä äidinmaidosta vielä.. sitä siis ajattelin, kun sairaalat keräävät maitoa, koska kaikilla synnyttäneillä ei ala oma maidoneritys heti ja vastasyntyneet saattavat saada jonkun toisen äidin maitoa
  6. S

Kuulostaa ihanalta Sati! Voi kun itsekkin olisi pian tuossa tilanteessa. Olen miettinyt, että jos saisi noin pienen vauvan, niin normaalistihan tuonikäisen vielä elävät suositusten mukaan äidinmaidolla? Olisikohan mahdollista saada jostakin sairaalasta äidinmaitoa ettei tarvitsisi korviketta...
  7. S

Kuulostaa hyvälle Sati! Mahtavaa! Itse olen yrittänyt hieman näin "odotusaikana" katsella mitä tarvitsisi sitten ostaa, mutta on tosi vaikea katsoa, kun ei yhtään tiedä tuleeko esim. 1/2 vuotias vai 1 1/2 vuotias, tyttö vai poika ja mitä tarvikkeita jo on. Syöttötuoli on ainoa hankinta mitä...
  8. S

Adoptioneuvonta alkaa 2012

Heips! Pompsahdin vaan vilkuttelemaan Polkalle :wave: Ihanaa, että teillä pikkuhiljaa asiat etenee. Niin meilläkin sijaisvanhemmuus rintamalla. Oli tosi kiva, kun aina jaksoit tsempata mua.. :)
  9. S

Onnea Sati!! :flower: Voin kuvitella, että on aivan epätodellinen olo, itse ainakin olisin ihan sekaisin :) Teillä alkaa sitten heti tutustuminen. Saako kysyä missäpäin suomea suurinpiirtein asutte, pohjoisissa, etelässä? mietin vaan noita odotusaikoja..
  10. S

Valmistuimme virallisesti ja nyt meilläkin alkaa odotus. Mietin mielessäni, että nyt olen niinku raskaana, odotuksen pituudesta vaan ei ole tietoa :). Vatsakin on kesäherkuista kasvanut. Kokeilitteko Sati koskaan luovutetuilla munasoluilla tai alkiolla?
  11. S

Hei Lilialiisa! Kiva kuulla, että teillä on mennyt hyvin. Kuinka kauan tutustumisvaihe kestää ja miten se käytännössä menee.. ensin kyläilyjä, sitten yökylään..?
  12. S

Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

SatuSofialle ja Haaveita hirmuisesti onnea!! :flower::flower::flower: Silloin piinailtiin samaan aikaan ja jaksoitte tsempata mua sen kohdunulkopuolisen raskauden kanssa. Niin se aika menee nopeaan, kun tekin maaliin pääsitte, vaikka just vasta plussasitte :) Täältä taustalta käyn lukemassa...
  13. S

Sukula Itse aloitin tänä keväänä Priden ja uuden aikuiskoulutuksen työn ohella. Pride kouluttajat sanoivat, että kurssi on rankka, samoin myös toisen koulutuksen vetäjä, että tiivistä opiskelua tulee olemaan. Vähän jännitin, että kuinka molemmista selviydyn, mutta hyvin lopulta meni. Pridessa...
  14. S

Onnea vielä täältäkin Lilialiisalle! Minä täällä pähkäilen, vaikka ehkä ihan turhaan, mutta kuuluu minun luonteeseeni.. Meillä on sellainen tilanne, että epäilen vahvasti, että meille tullaan syksyllä tarjoamaan sijoitettavaa. Tästä olisin tietysti aivan onnessani, mutta vaihdan juuri...
  15. S

Heippa! Minuakin ihmetyttää, että jos sijoitusrintamalla on hiljaista.. Toisaalta mediassa aika paljon tuodaan esiin, että huostaanotetaanko liian hepposasti, mutta sitten on toisena ääripäänä nämä perhesurmat. Jotain tarttis kuitenkin tehdä tässä yhteiskunnassa, kun niin moni voi pahoin...
  16. S

Alkion kiinnittymisen parantaminen?

Hei! Itse olen jo lapsettomuushoidot tuloksettomana lopettanut. Minua jäi hoitojen jälkeen vielä mietityttämään, että käyttääkö Felicitas esim. laisinkaan Gonapeptyl-piikkiä edesauttamaan kiinnittymistä? Muilla klinikoilla on käytössä.
  17. S

Sati komppaan muita, luota intuitioon ja kuuntele suurella korvalla omaa sydäntäsi. Itse en ryhtyisi, jos vähänkin epäilyttäisi, koska näille lapsille hirveintä olisi epäonnistunut sijoitus tai sijoitus joka purkaantuisi. Tsemppiä päätökseen..
  18. S

sukula Riippuu tietysti ihan kunnasta, mutta en usko, että niitä Pride koulutuksia hirveän usein järjestetään. luulen, että meidän kunnassa on n. 3/vuosi. Koulutus kestää 4kk eli kyllä sinuna jo voisin kysellä milloin seuraava koulutus on. Niissäkin on varmaan eroja, mitä kunta vaatii asunnon...
  19. S

Hei! Kyllä nykyään tuo T-todistus lääkäriltä tarvitaan. Emmi minä täällä myös pohdin työkuvioita. Todennäköisesti työpaikan vaihto tulossa ja mietin mihin voin mennä, että voin sieltä sitten jäädä sujuvasti pois. Ja mietin sitäkin, että sijoittavatko, jos on työtön? Vai olettavatko, että...
  20. S

Kohdunulkoisen raskauden kokeneita!?

Peikkoprinsessa Se ei sitten voi olla myöhäinen kiinnittyminen? Jos se on kohdunulkoinen, en voi kuin lähettää voimia.. olen kokenut sen. Jos on, niin on vielä alussa, että varmaan hoituu metotrexaatilla, ultrassa vaikea ilmeisesti nähdä mitään, ennen kun hcg on n.1000.. Jakamisia!!

Yhteistyössä