Hakutulokset

1. S

Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

Terkkuja täältä taustalta! Niille, jotka eivät tunne, olen roikkunut täällä pitkään, vuosia ja vuosia, mutta hoidot lopetettiin viime vuoden lopulla. En vaan ole osannut lopettaa täällä ravaamista vielä kokonaan vaan käyn edelleen lukemassa juttujanne. Tuohon raha asiaan oli pakko tulla...
  2. S

Sijaisvanhemmaksi ryhtyvät ja sijaisvanhempina olevat

Heippa! Kyllä Liinu pääkaupunkiseudulla otetaan yksinhuoltajatkin huomioon, tiedän ihan kokemuksesta.. laita puhelin vaan pirisemään. Meillä Pride käynnissä ja on ollut ihan mukavaa. Minulla on vahvistunut tunne, että jossakin odottaa lapsukainen, joka on valinnut meidät vanhemmiksensa...
  3. S

Paljon onnea Sati!! Todella jännät ajat teillä nyt ja mahtavaa. Eikö teillä ollut juuri loppuarviointi vasta.. siis milloin teidän Pride loppui? :flower:
  4. S

Ihana bologi, kiitos Metsänrannan Emäntä! Tulen varmasti seuraamaan. Käsikarvat nousivat heti pystyyn, kun luin tekstejäsi ja kylmäväreet :)
  5. S

Kiitos Polkka[B] kysymästä! Ensi viikolla alkaa Pride. Odotan sitä hirveästi ja vielä enemmän odotan, että saisimme lapsen kotiin. Tekisi niin kovasti jo mieli hankkia kaikkea, mutta kun ei yhtään tiedä, että tytölle vai pojalle ja minkäikäiselle.. Ja tässä saattaa mennä pitkäkin aika, ennen...
  6. S

Heippa! Katsoitteko eilen Silminnäkijän, jossa oli huostaanotoista..? Varmasti kovasti keskustelua nostattava aihe. Mielestäni siinä oli vaan lähdetty vääristä lähtökohdista, kun syytettiin sosiaalityöntekijöiden ammattitaidottomuutta ja huostaanottojen lisääntymisen määrää osittain...
  7. S

Ensimmäistä lastaan yrittävät yli 35v

Sintu :hug: Tuo on niin tosi surullista, kun ensin annetaan ja korkealta tiputetaan. Voimia!!
  8. S

Noista kirjoista vielä.. nyt luin sellaisen kirjan kun Kohdakkain (toim. Kaskela), joka kertoo sijaisvanhempien tunnoista ja tarinoista. Tarinat ovat lyhyitä, mutta aidosta elämästä.
  9. S

Ensimmäistä lastaan yrittävät yli 35v

Sintu Oliko mitään puhetta lääkärin kanssa HCG testistä? Kannattaisiko käydä mitauttamassa oman mielenrauhan vuoksi? Senhän voi käydä ihan yksityisestikin ilman lähetettä itse otattamassa. Mutta jos menee, kannattaa varmistaa, että tulos tulee samana päivänä, jos käy aamulla (tai ainakin itse...
  10. S

35+ Lapsettomat

Vilkas Ihanaa, että tulit kertomaan kuulumisia! Olen miettinyt aina välillä, että mitäköhän teille kuuluu.. Toivottavasti selkäydinvammaan saadaan apua, jos ei juuri nyt ole vielä keinoja, niin toivotaan, että lääketiede kehittyy nopeasti. Me ollaan selvitty surusta mielestäni yllättävän...

Yhteistyössä