Hakutulokset

1. papurinsessa

Huhtikuun hurmurit 2017 *syyskuussa*

Olipas sulla minttumar lyhkänen neuvola-aika :eek: Mulla on niin kamalasti asiaa, että en usko, että tuun selviämään puolella tunnilla sieltä :LOL: Mä en ole koskaan käynyt papakokeessa, mutta mun mielestä täälläkään sitä ei tehdä raskaana? Sain vihdoin eilen koko hammaskaluston kuntoon, kun...
  2. papurinsessa

:cry::cry::cry::cry::cry::cry:♥
  3. papurinsessa

En ollutkaan huomannut tätä viestiä aikaisemmin! Toivon, että on jotain sellaista vaan. Eilen taas säikähdin kamalasti illalla, kun kävin vessassa ja tuli paksua kirkasta limaa poikkeavan suuri määrä kerrallaan pyyhkiessä... Säikähdin, että nytkö se limatulppa irtosi:LOL: Onneksi ei ole taas sen...
  4. papurinsessa

Joo, ehkä paras keino on soittaa sinne neuvolaan ja kysyä mielipidettä. :) Mikäli sulla ei ole mitään kovaa yskää tms. niin tuskin on este ;)
  5. papurinsessa

Itse kirjoittelen mieluummin täällä anonyymisti :) Tuosta flunssasta.. Itse ehkä vähän olostani riippuen päättäisin, menenkö vai en. Löysin tuollaisen keskustelun http://keskustelu.anna.fi/threads/neuvolaan.1370389/ Eli jos on todella flunssainen olo, niin varmaan kannattaa kysy, olisiko siinä...
  6. papurinsessa

Heh, pitäisi kyllä näkyä, kävin itse viime viikolla varhaisultrassa, kun viikkoja oli vasta 6+3 (oikeasti varmaan vielä vähemmän) eli viikko 7 menossa ja näkyi koko sintti sekä sydämen lepatus :LOL::love: Mun mielestä käytänössä jo kuudellenna viikolla voi mennä, mutta suositellaan aikaisintaa...
  7. papurinsessa

Taas säikähdin eilen kamalasti, kun pupuilun jälkeen tuli vessassa jotain hieman ruskeaa limaa.. Luin tietysti kaikkia kauhukertomuksia netistä, kuinka se enteilee keskenmenoa jne. Onneksi oli myös muutamia kertomuksia, joissa se on kuulunut normaalisti alkuraskauteen. Ei enää aamulla tullut...
  8. papurinsessa

Mun teki oikeasti viime yönä mieli itkeä ja heräsin omaan huutooni (mies ei silti herännyt)... Heräsin kolmelta yöllä aivan järkyttävään vasemman pohkeen suonenvetoon! Vaikka otan iltaisin magnesiumia, mutta mun mielestä toi foolihappo aiheuttaa mulle suonenvetoja.. Ei voi mitään muuta ku kärsiä...
  9. papurinsessa

Nuoret vauvakuumeilijat KESÄ 2016

iitatalle paljon tsemppiä ja toivoa jatkoon ♥
  10. papurinsessa

minttumar: Oi, oon ihan kade! Ootan niin, että saadaan joskus oma asunto myös ♥ Unelma :love: Meillä mies otti oikein vapaapäivän neuvolapäivälle, että pääsee mun mukaan. Jouduin itsekin ottamaan tosin. Mennään siis yhdessä. Mies oli tosin aika pettynyt, kun luuli, että silloin on myös eka...
  11. papurinsessa

Täällä ei edelleenkään perinteisiä oireita, mutta enää en jaksa murehtia siitä, kun ultrassakin kaikki oli hyvin. Oksettanut ei ole oikeastaan lainkaan koko raskausaikana tähän saakka. Ainoat oireet olleet lähinnä erittäin harvakseltaan tulevat menkkamaiset jomotukset alavatsalla, satunnaista...
  12. papurinsessa

Noniin, jollain muullakin tuollainen synttärisattumamahdollisuus tässä!:LOL: Jännäks menee sitten kun huhti-toukokuu lähenee, milloin pikkaset putkahtelee :love:
  13. papurinsessa

Jännittäviä päiviä siis elellään siellä! Infoilehan sitten, miten etenee ;)
  14. papurinsessa

Heh, joo, menee noi ultranimet välillä sekaisin kun niitäkin on niin monta eri :D Tosiaan, pääasia, että sydän sykki ja oli oikeassa kohdassa :love: Viikon heitolla ei niin väliä vaikka nyt sitten vaavi saa varmaan saman syntymäpäivän kuin mulla.. :LOL:
  15. papurinsessa

Jee, ihana kuulla, että kaikki siellä hyvin ♥ Suloinen papunen sielläkin näkyy :love:
  16. papurinsessa

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

tuohan on plussa! ♥
  17. papurinsessa

Olipas sitten erikoinen tuo minun ultraaja kun vielä lopuksi sanoin että "veikkaan, että ovulaatio oli viikonkin myöhempää kuin keskiarvoisesti" niin hän sanoi että "ei, kyllä tämä kuule vastasi juuri noita päiviä kooltaan :)". Noh, ihan sama. Ehkä se on kuitenkin muutaman päivän nuorempi kuin...
  18. papurinsessa

Vooii ihana nähdä sunkin papunen ♥:love: Selvä kokoero meidän pikkusilla, mutta eipä noista lasketuista ajoista muutenkaan koskaan tiedä, niin en enää jaksa pohdiskella tuota oman papuseni pienikokoisuutta :LOL:
  19. papurinsessa

Juuri tuota pohdinkin.. Kuvassa lukee myös se 3,7 mm :unsure: En sitten tiedä, miksi gyne sanoi, että vastaa täysin laskettua päivää kooltaan moneen kertaan ja kirjoitti sen lausuntoonkin "vastaa kooltaan rv 6+3". Pitäisi olla vielä joku kunnon alan asiantuntija ja pitkä kokemus, oli...
  20. papurinsessa

Lupaavalta kuulostaa! (y);):love:

Yhteistyössä