Sulla sitten melkein samaan aikaan se mun kanssa! Mulla on se tänään viideltä ja jännittää ihan pirusti! Mulla tosin vasta rv 6+3, mutta niin kovia kohtukipuja ja juuri vuotoja seksin jälkeen ollut, että pakko käydä katsomassa, mikä meininki. Toivotaan, että meillä molemmilla on kaikki hyvin sielläTervetuloa uusille! Listaa vihdoinkin päivitelty.
Täällä menossa nyt rv 7+2. Huomenna edessä on varhaisultra. Pelonsekaisin tuntein olen sinne menossa, sillä tässä viikon aikana miulla on ollu jo kolmena päivänä ruskeanpunaista tuhruttelua, ja viimeisimmän kerran tänään. Erona edellisiin vuoteluihin, vuoto on tänään ollut kirkkaanpunaista. Kipuja ei ole ollut ja oireet ovat vain lisääntyneet, mm. oksentelu, pahoinvointi ja närästys ovat saapuneet, joten en kirvestä ihan vielä heitä kaivoon. Toki alkuraskauden vuodot ovat normaaleja, mutta pakostikin mieleen hiipii viime kevään km, joka myöskin alkoi kivuttomalla ja harmittomaksi luullulla tuhruttelulla..
Laitan saman tänne kuin toiseen keskusteluun eliApua, papuprinsessa, miten meni?
Ja tervetuloa kikiii !
Lupaavalta kuulostaa!Hei taas pitkästä aikaa!
Ei oo oikeen nyt huvittanu kirjoitella tänne, ärsytti niin paljon kun edelliset menkat alko että pidin taukoa vähän meillä mies sai töitä, jee! Ja Itse aloitin elämäntaparemontin
Tikutin oviksen, mutta yhtään en muista että mikä päivä kun oon nyt yrittäny olla rennommin enkä ole päiviäkään laskenut, sen verran tiedän että nyt on menossa kp20. Viikonloppuna kun oltiin juhlimassa niin yhtäkkiä iski huono olo vain muutaman juoman jälkeen ja yökköhän siinä tuli, toiveet siis heräsi, että jospa tässä kierrossa olisi tärpännyt, kun nuin vähästä yökkäsin, liikoja en kyllä uskalla alkaa toivomaan
Plussatuulia kaikille!
Vooii ihana nähdä sunkin papunen Selvä kokoero meidän pikkusilla, mutta eipä noista lasketuista ajoista muutenkaan koskaan tiedä, niin en enää jaksa pohdiskella tuota oman papuseni pienikokoisuuttaTässä vielä miunkin eilinen ultrakuva, joka unohtui mukaan liittää. Siellä se ultraajan mukaan istuskelee, ja kyllähän tuo vähän siltä näyttääkin.
http://aijaa.com/NnHwAr
Nyt kun syksy alkaa tulla niin haluaako joku tehdä uutta ketjua nuorille vauvakuumeilijoille ja siirtyä samalla etusivun listan päivittelijäksi? Olen täällä vauvakuumeilijoiden puolella vähän epäaktiivisempi nykyisin, vaikka toki täälläkin käyn vielä lueskelemassa ja kirjoittelemassa.
Näimpä juuri. Pääasia että hyvät sykkeet löytyi.Vooii ihana nähdä sunkin papunen Selvä kokoero meidän pikkusilla, mutta eipä noista lasketuista ajoista muutenkaan koskaan tiedä, niin en enää jaksa pohdiskella tuota oman papuseni pienikokoisuutta
Jännittäviä päiviä siis elellään siellä! Infoilehan sitten, miten eteneeKiitos minttumarillekkin kuvasta
Ei ne hanat nyt ihan auennutkaan. Pikkareihin tai pyyhittäessä ei tuu mitään. Kohdunnapukkaa tunnustellessa löyty kuitenkin vaaleanpunasta valkovuotoo joten jos se siitä pikkuhiljaa hanat aukeis. Ja koska vauvakuume sulattaa aivoja niin mietin kiinnittymisvuodon mahdollisuuttakin vaikka kp 50 pamahti tänään rikki . Menkat olis kyllä nyt kova sana. Varasin gynenkin (yksityiselle) ensviikon maanantaille pari päivää sitten, niin olishan se kiva kun vois peruakkin mokoman.