Nuoret vauvakuumeilijat KESÄ 2016

Kiitti tsempeistä iitata ja nnipsu! :love: Toivotaan että kaikki ois vuodosta huolimatta hyvin. Ja joo, huomenna on ensimmäinen kerta kun (toivottavasti) nähdään matkalainen. :)
 
Tervetuloa uusille! Listaa vihdoinkin päivitelty. :)

Täällä menossa nyt rv 7+2. Huomenna edessä on varhaisultra. :rolleyes: Pelonsekaisin tuntein olen sinne menossa, sillä tässä viikon aikana miulla on ollu jo kolmena päivänä ruskeanpunaista tuhruttelua, ja viimeisimmän kerran tänään. Erona edellisiin vuoteluihin, vuoto on tänään ollut kirkkaanpunaista. :( Kipuja ei ole ollut ja oireet ovat vain lisääntyneet, mm. oksentelu, pahoinvointi ja närästys ovat saapuneet, joten en kirvestä ihan vielä heitä kaivoon. Toki alkuraskauden vuodot ovat normaaleja, mutta pakostikin mieleen hiipii viime kevään km, joka myöskin alkoi kivuttomalla ja harmittomaksi luullulla tuhruttelulla..
Sulla sitten melkein samaan aikaan se mun kanssa! :LOL: Mulla on se tänään viideltä ja jännittää ihan pirusti! Mulla tosin vasta rv 6+3, mutta niin kovia kohtukipuja ja juuri vuotoja seksin jälkeen ollut, että pakko käydä katsomassa, mikä meininki. Toivotaan, että meillä molemmilla on kaikki hyvin siellä :love:

Paljon tsemppiä kaikille yrittäjille! ♥ Plussatuulia! :love:
 
  • Tykkää
Reactions: minttumar
Mahtuuko tänne vielä mukaan?:)
Oon 20v, mies 20v kansa. Esikoinen kohta 5kk (synt. 7.4.16), toiselle annettu lupa tulla heti:whistle: Nyt menossa kp 28/28 yk 4, esikoista tehtiin päälle vuosi mulla pcos(n) Toivotaan et nyt ei menis niin kauaa:love:
 
Apua, papuprinsessa, miten meni? :)

Ja tervetuloa kikiii !
Laitan saman tänne kuin toiseen keskusteluun eli

Varhaisultrassa käyty tänään ja meinasi tippa tulla linssiin, kun gyne tokaisi, että täällä kaikki hyvin: alkio oikeassa kohdassa (kohdun sisäinen), sydän hakkasi kovasti ja vastasi viikkoja. Sain itsekin katsella sitä ja näytti, että sintti olisi vähän koittanut liikuskellakin jopa :D Sydämen sykkeenkin näin. Niin mikroskooppinen sydän siellä lepatti kiivaasti :love: Oli siis 3,7 mm pitkä, mutta gyne sanoo, että vastaa juuri tuota 6+3 päivää. LA 28.4.2017

papu.jpg
 
Kaikki oli ultrassa hyvin ja sydän jumputti kovasti. :love: Vauva oli 8,5mm kokoinen ja vastas siis viikkoja 6+6. Täsmää siis ovulaation kanssa. Menkkojen mukaan laskettuna olisi ollut 7+3 tänään. Siellä se pikkunen istuskeli, eikä makaillutkaan selkä kohdun seinää vasten, niin kuin oletettiin. :D

Ultrassa näky kohdussa vähän hyytymää, josta verenvuoto todennäkösesti johtuu. Otti varalta myös tulehdusnäytteen alapäästä ja jos vuoto jatkuu niin pitää viiä myös pissanäyte pissatulehuksen poissulkemisen varalta. Todennäkösesti kuulema vaan normaalia raskauteen kuuluvaa oiretta. :)
 
Hei taas pitkästä aikaa! :)

Ei oo oikeen nyt huvittanu kirjoitella tänne, ärsytti niin paljon kun edelliset menkat alko että pidin taukoa vähän :LOL: meillä mies sai töitä, jee! Ja Itse aloitin elämäntaparemontin :):X3:
Tikutin oviksen, mutta yhtään en muista että mikä päivä kun oon nyt yrittäny olla rennommin enkä ole päiviäkään laskenut, sen verran tiedän että nyt on menossa kp20. Viikonloppuna kun oltiin juhlimassa niin yhtäkkiä iski huono olo vain muutaman juoman jälkeen ja yökköhän siinä tuli, toiveet siis heräsi, että jospa tässä kierrossa olisi tärpännyt, kun nuin vähästä yökkäsin, liikoja en kyllä uskalla alkaa toivomaan :)
Plussatuulia kaikille! :love:
 
Hei taas pitkästä aikaa! :)

Ei oo oikeen nyt huvittanu kirjoitella tänne, ärsytti niin paljon kun edelliset menkat alko että pidin taukoa vähän :LOL: meillä mies sai töitä, jee! Ja Itse aloitin elämäntaparemontin :):X3:
Tikutin oviksen, mutta yhtään en muista että mikä päivä kun oon nyt yrittäny olla rennommin enkä ole päiviäkään laskenut, sen verran tiedän että nyt on menossa kp20. Viikonloppuna kun oltiin juhlimassa niin yhtäkkiä iski huono olo vain muutaman juoman jälkeen ja yökköhän siinä tuli, toiveet siis heräsi, että jospa tässä kierrossa olisi tärpännyt, kun nuin vähästä yökkäsin, liikoja en kyllä uskalla alkaa toivomaan :)
Plussatuulia kaikille! :love:
Lupaavalta kuulostaa! (y);):love:
 
Onnea papuprinsessa ja minttumar, upee kokemus takana ja monen monta edessä :love:

Pikanen omanapa: pikkuinen oranssinruskea tuhru pikkareissa! Pyyhkiessä ei tullut kyllä mitään, mut josko vuoto vihdoin alkais. Nyt jo joku kp 49. Kauhee kuinka voi tämmösestä mieliala kohentua :ROFLMAO:
 
Tässä vielä miunkin eilinen ultrakuva, joka unohtui mukaan liittää. Siellä se ultraajan mukaan istuskelee, ja kyllähän tuo vähän siltä näyttääkin. :D:D

http://aijaa.com/NnHwAr

Nyt kun syksy alkaa tulla niin haluaako joku tehdä uutta ketjua nuorille vauvakuumeilijoille ja siirtyä samalla etusivun listan päivittelijäksi? :) Olen täällä vauvakuumeilijoiden puolella vähän epäaktiivisempi nykyisin, vaikka toki täälläkin käyn vielä lueskelemassa ja kirjoittelemassa. :)
 
  • Tykkää
Reactions: iitata
Voin siirtyä päivittelijäksi ellen nyt tässä kierrossa plussaa. Palaan asiaan ensi viikolla jos joku innokas ei ilmoita halukkuuttaan ennen sitä :D

Tilasin tosiaan eilen raskauskeijulta muutamat testit ja odotan nyt niiden saapumista postilaatikkoon kuin kuuta nousevaa. Hirvittävä närästys on onneksi jo ohi, mutta muut "oireet" jatkuu. Eilen illalla oli tosin kamalaa alaselkäjomotusta, aivan kuten ennen menkkoja :(

Tänään dpo10!
 
Tässä vielä miunkin eilinen ultrakuva, joka unohtui mukaan liittää. Siellä se ultraajan mukaan istuskelee, ja kyllähän tuo vähän siltä näyttääkin. :D:D

http://aijaa.com/NnHwAr

Nyt kun syksy alkaa tulla niin haluaako joku tehdä uutta ketjua nuorille vauvakuumeilijoille ja siirtyä samalla etusivun listan päivittelijäksi? :) Olen täällä vauvakuumeilijoiden puolella vähän epäaktiivisempi nykyisin, vaikka toki täälläkin käyn vielä lueskelemassa ja kirjoittelemassa. :)
Vooii ihana nähdä sunkin papunen ♥:love: Selvä kokoero meidän pikkusilla, mutta eipä noista lasketuista ajoista muutenkaan koskaan tiedä, niin en enää jaksa pohdiskella tuota oman papuseni pienikokoisuutta :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: minttumar
Kiitos minttumarillekkin kuvasta :)

Ei ne hanat nyt ihan auennutkaan. Pikkareihin tai pyyhittäessä ei tuu mitään. Kohdunnapukkaa tunnustellessa löyty kuitenkin vaaleanpunasta valkovuotoo joten jos se siitä pikkuhiljaa hanat aukeis. Ja koska vauvakuume sulattaa aivoja niin mietin kiinnittymisvuodon mahdollisuuttakin vaikka kp 50 pamahti tänään rikki :whistle:. Menkat olis kyllä nyt kova sana. Varasin gynenkin (yksityiselle) ensviikon maanantaille pari päivää sitten, niin olishan se kiva kun vois peruakkin mokoman.
 
Kiitos minttumarillekkin kuvasta :)

Ei ne hanat nyt ihan auennutkaan. Pikkareihin tai pyyhittäessä ei tuu mitään. Kohdunnapukkaa tunnustellessa löyty kuitenkin vaaleanpunasta valkovuotoo joten jos se siitä pikkuhiljaa hanat aukeis. Ja koska vauvakuume sulattaa aivoja niin mietin kiinnittymisvuodon mahdollisuuttakin vaikka kp 50 pamahti tänään rikki :whistle:. Menkat olis kyllä nyt kova sana. Varasin gynenkin (yksityiselle) ensviikon maanantaille pari päivää sitten, niin olishan se kiva kun vois peruakkin mokoman.
Jännittäviä päiviä siis elellään siellä! Infoilehan sitten, miten etenee ;)
 
Iitata: Voi ei :unsure: Ainahan on toivoa ennen menkkojen alkua. Mutta jos ne nyt sitten tulevat niin toivotaan että seuraava olisi se teidän kierto. Kurkin tuolta aiemmista viesteistä että sinulla aloitetaan se lääke + kontrollit. Jos se niillä onnistaisi :) mutta tsempit nyt!

Omanapa: se tuhru loppui niiden parin pisaran jälkeen (pari päivää saitten).. toivottavasti se nyt oli varoituslaukaus tulevasta ja menkat saapuisivat pian.
 
Jennipä, joo, kävin tänään letrot hakemassa. Apteekkari pelotteli että on tosi yleistä ajokuntoon vaikuttavat haittavaikutukset, en pärjää mitenkään ellen pysty ajamaan kun en pääse sitten töihin/kouluun lainkaan :( Pitää toivoa että kuuluisin niihin, joille lääke sopii hyvin..

En vaan taas tiedä. Taisin aika äkkiä palata siihen pisteeseen ettei enää jaksa edes toivoa. Tämä tuleva kierto taitaa olla järjestyksessään 20..
 
Iitata: Toivotaan että lääke sopisi sulle eikä tulis kauheita sivuvaikutuksia. Ja jos niitä tulee niin äkkiä lääke vaihtoon, clomeihin tms mitä lääkkeitä nyt onkaan. Kyllä me kaikki se vauva syliin saadaan, jokainen omalla ajallaan ja tavallaan.
 

Yhteistyössä