Nuoret vauvakuumeilijat KESÄ 2016

Tänne ei mitää uutta ja jännää kuulu. Jos jotain positiivista niin kierto on ollut yllättävän tasanen minipillereide lopetuksesta, kierrot 30-31pv (y):geek: nyt kp3. Laskeskelin että näide menkkojen jälkee kahet tai kolmet menkat ni alkaa yritys, että ei siihenkää enää hirveen pitkä aika oo.

Kiva kuulla minttumar että viivat lähteneet vahvistumaan.
Ja toivotaan piinailijoille lisää plussia tähän ketjuun!
Hyvä juttu että kierto lähtee tasoittumaan. :) Ja eihän tässä tosiaan teilläkään enää pitkä aika oo yrityksen aloittamiseen. :rolleyes:
 
Dpo 9: Ärsyttää ärsyttää ärsyttää!! Tiuskin miehelle ihan pikku jutuista ja lapsien kanssa ei meinaa hermot riittää. (n):oops: Alamahassa semmonen jännä paineentunne ja väsyttää ihan hirveästi. Eilen ja tänään oon vaan sammunut sohvalle ku väsyttää niin paljon! :cautious:

Ihanaa minttumar kun viivat on lähtenyt vahvistumaan! :love:

Mikäs tilanne möhköfantilla?
 
  • Tykkää
Reactions: minttumar
Dpo 9: Ärsyttää ärsyttää ärsyttää!! Tiuskin miehelle ihan pikku jutuista ja lapsien kanssa ei meinaa hermot riittää. (n):oops: Alamahassa semmonen jännä paineentunne ja väsyttää ihan hirveästi. Eilen ja tänään oon vaan sammunut sohvalle ku väsyttää niin paljon! :cautious:

Ihanaa minttumar kun viivat on lähtenyt vahvistumaan! :love:

Mikäs tilanne möhköfantilla?

Eipä tänne mitään erikoista, tänään on kp26 ja tietysti kuvittelen ihtelleni kaiken maailman oireita :D tissit ainaki on ollu hirmu kipiät, navan alta on nipistelly, finnejä tullu normaalia enemmän entä yleensä ennen menkkoja ja autolla ajaesa alko alavatsaa sattuu niin että meinasin jo pysäyttää tien reunaan ja vollottaa.. Sitte tietysti itkettää ja v*tuttaa ja suutun kaikesta ja oon herkkä, vähän epäilen että menkat tekee tuloaan :ROFLMAO: perjantaina tai lauantaina pitäis alkaa :cautious: aloin tuossa toissapäivänä googlettelemaan (juu ei kannattais), kun vasemmasta tissistä tulee sellasta valkosta sameaa nestettä ja jostain prolaktiiniarvon kohoamisesta siellä luki ja että voi vaikeuttaa raskaaksi tulemista, siinä sitte itkua väänsin koko loppu illan kun itselleni tän nyt diagnosoin ja niin varma olen siitä :LOL::D
 
minttumar: oi miten kaunis viivarykelmä :love: Ihanasti lähtenyt tummumaan! Nyt pidetään peukut pystyssä, että kaikki sujuu teillä hyvin ♥ Ja kiitos, toivotaan, että perässä tullaan!

Jennipä: kiitos samoin :love: Mulla myös tunne, ettei ovista olisi ollut koko kierrossa.. Ovistesteissä ei oo tullut vahvaa viivaa (oon kyllä tehnyt aika satunnaisesti niitä) ja muutenkin vähän tunne, etten ole raskaana, kun niin oireeton olo.

Itsellä tosiaan tänään kp 28. Testin tekisin, jos sen vaan raskauskeijulta saisin. Tilasin ne jo sunnuntaina ja yleensä tulleet ihmisille nopeasti nuo toimitukset. Laitan niille tänään viestiä, jos ei kuulu. Tänään on ollut taas ajoittain vähän kuuminen olo, mutta ei muita oireita. Ainoat "oireet" on oikeestan kuumeinen olo sekä jatkuva röyhtäily (etenkin aamuisin ja iltaisin).

Jotenkin hassua, että nyt kun aloittanut yrityksen, niin joka suunnasta (lähipiiristä siis) satelee raskausilmotuksia. Kuukauden aikana kuullut todella monelta mm. ystäviltä tai entisiltä ystävälitä, työtovereilta jne. Mäkin haluan!! :LOL::giggle:
 
Eipä tänne mitään erikoista, tänään on kp26 ja tietysti kuvittelen ihtelleni kaiken maailman oireita :D tissit ainaki on ollu hirmu kipiät, navan alta on nipistelly, finnejä tullu normaalia enemmän entä yleensä ennen menkkoja ja autolla ajaesa alko alavatsaa sattuu niin että meinasin jo pysäyttää tien reunaan ja vollottaa.. Sitte tietysti itkettää ja v*tuttaa ja suutun kaikesta ja oon herkkä, vähän epäilen että menkat tekee tuloaan :ROFLMAO: perjantaina tai lauantaina pitäis alkaa :cautious: aloin tuossa toissapäivänä googlettelemaan (juu ei kannattais), kun vasemmasta tissistä tulee sellasta valkosta sameaa nestettä ja jostain prolaktiiniarvon kohoamisesta siellä luki ja että voi vaikeuttaa raskaaksi tulemista, siinä sitte itkua väänsin koko loppu illan kun itselleni tän nyt diagnosoin ja niin varma olen siitä :LOL::D
Eikös se voi olla myös raskauden merkki se neste? :rolleyes: Plussatuulia sullekin puhaltelen :love:
 
Kaikille plussanneille onnea:love: ja uusiin kiertoihin joutuneille pahoittelut:(.

Yllätyksenä sain juuri ovulaatiotestiin niin vahvan plussan kuin plussa vaan voi olla, vaikka odottelin sitä vasta ensi viikon perjantaille viime kierron mukaan. :rolleyes: Kierto siis vieläkin sekaisin e-pillereiden lopetuksen jälkeen..
Olen juttujanne lueskellut vaikken itse olekaan ehtinyt kirjoitella hetkeen. Onkos muita kellä piinapäivät alkavat tai ovat meneillään:p?
 
Dpo 11: Tein tänä aamuna testin ja se oli nega. :( Mulla on kyllä tosi vahva tunne raskaudesta ja raskausoireita, mutta ilmeisesti tää on vaan kuvittelua. :cry:
Voiiieei :cry::cry: Katso kuitenkin vielä muutama päivä, alkaako kuukautiset ja tee vielä uusi testi. Joillain se plussa on tullut aika myöhäänkin vasta. ;) Itsellä jo kp 29, mutta en ole voinut tehdä testiä, kun postissa jotain häikkää vissiiin :devil: Luultavasti näyttää negaa, kun ei mitään oireitakaan ole. Ainoatkin hävinneet.

Elli_ : Nonniin se tietää pupuilua sitten ;):LOL: Mulla on täällä vielä piinapäivät, kun kierto jo aivan lopussa, mutta en oo päässyt vielä tekemään testiä. Toivottavavasti tulisivat tänään postiin vihdoin.
 
Oli raskas päivä, kun oli hautajaiset. Eilen päivällä testattu negatiivinen raskaustesti. Tänään tein vielä toisen raskauskeijun herkän testin aamupissasta ja tuli aika pian, testiajan sisällä, himmeä haamu, jossa kuitenkin näkyy punertavaa väriä. Tuli aika karmiva olo, kun juuri tänään oli ne hautajaisetkin testauksen jälkeen... Teen maanantaina vielä digitaalisen.

Tänään on sattunut nänneihin ja suihkussa meinasi mennä jalat alta, kun tuli niin kovat menkkakivut vaikka ei ole menkkoja. Nyt siis kp 30 ja alla tänään tehty haamutesti:

http://aijaa.com/VDqlrh

Näettekö haamulaisen?
 
Papuprinsessa: Näkyy :) toivotaan että vahvistuu <3

Ite testasin negan tänään. Dpo 32/35. Mut ei yllättänyt kun en ovistakaan tässä kierrossa bongannut.

Miehellä kilpirauhasarvot pielessä. Ei varmasti vaikuta lasten saamiseen samalla tavalla kuin naisilla, mutta voi varmaan vaikuttaa siittiöiden tuotantoon? (n) Parin viikon päästä näkee lääkäriä ja saa varmasti lääkkeet.. :unsure:
 
  • Tykkää
Reactions: papurinsessa
möhköfanttii Listaan päivitetty yk:t. Pahoittelut uudesta kierrosta. :(

nerppanen Pahoittelut negasta. :(

papurinsessa Tulehan aamulla kertomaan mitä digi näytti! :love:
 
  • Tykkää
Reactions: papurinsessa
Papurinsessa näkyy haamu! Innolla odotan mitä digi sanoo. :love:

Pahoittelut negasta Jennipä. Hyvä kuitenkin että miehellesi saadaan nyt lääkitys ja arvot kohdilleen! En osaa sanoa vaikuttaako siittiöiden tuotantoon tuo.

Mulla nyt dpo 14 eikä oo menkat alkanut. Ei tietoa mitä tässä tapahtuu. Odotellaan.
 
  • Tykkää
Reactions: papurinsessa
Eilen unohtui Jennipälle pahoittelut sanoa negasta :(, kiireessä kun viestit lukaisin läpi.

Täällä tänään tasavahvat viivat raskaustestissä. :love: Oireita ei kyllä juuri ole, joten luottokaan tähän raskauteen ei ainakaan vielä ole kovin korkealla.. Tänään soitan neuvolaan ja varaan ensimmäisen neuvola-ajan sekä yritän päästä varhaisultraan heidän kauttaan. :)

Pysyn vielä tässä ketjussa jonkin aikaa, ainakin np-ultraan asti. :D Tänään viikkoja 5+2.
 
Kiitos kaikille onnitteluista ♥

En malttanutkaan olla eilen jo testaamatta, koska heräsin la-su yönä todella kovaan rintakipuun/tunteeseen, että olen raskaana. Näin untakin, että tein positiivisen testin.

Menin sitten illalla tekemään testin tunnin pidätyksellä ja tiesin jo ennen liotusta, että plussa tulee. Tuli se tunne. Siihen tuli sit heti jo vähän lauantaita tummempi viiva joten juoksin hakemaan digin ja raskaanahan sitä vissiin ollaan :eek: Ei meinaa uskoa millään! Oireetkin alkoi vasta nyt plussan jälkeen. Koko ajan tunne, että menkat alkaisi kun vatsasta vääntää (etenkin suihkussa). Tuossa testit:

http://aijaa.com/kz858B

Soitin jo heti tänään neuvolaan ja sain ensimmäisen ajan 22.9. Nyt vissiin menossa rv. 6 ja hedelmöittymisestä tuo 1-2 viikkoa. Mies meinasi pökertyä eilen. :LOL: Ja niin, la on noin 27.4. sanoi tänään täti puhelimessa :love: Mä vaan toivon, että tää pysyy matkassa.
 
Jennipä: Voi ei :cry: Oletko tehnyt enää uutta testiä? Luulin itsekin, ettei ollut ovista, kun ei tullut testeihin mitään, mutta varmaan sitten kuitenkin ollut :eek: Jotenkin kummallinen tuo ovis kun se tulee ja menee miten sattuu - ainakin itselläni. Toivotaan, että saisitte pian tärpin♥

nerppanen: JÄNNITTÄVÄÄ! pidä meidät ajan tasalla :love:

minttumar: Ihanaa että viivat vahvistuneet noinkin hyvin ! Onnea vielä ♥ Itsellänikin todella vähäoireinen tämä alkuraskaus ollut, mutta toivottavasti niinkin voi olla :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: minttumar
papurinsessa Ihanaa! :love: Onnea vielä ja tervetuloa tuonne huhtikuisten ryhmään jatkamaan. :love: Itsekin soitin tänään nyt tuonne neuvolaan ja sain ensimmäiseen neuvolaan ajan 13.9 ja ultrassa pääsen käymään kunnallisen kautta viikkoa aikaisemmin 6.9. keskenmenojen takia. :) Meillä todennäköisesti la:t osuu aika samoihin kohtiin, sillä ovulaation mukaan miulla la ois vasta 26.4. (menkkojen mukaan 22.4.) ;)
 
papurinsessa Ihanaa! :love: Onnea vielä ja tervetuloa tuonne huhtikuisten ryhmään jatkamaan. :love: Itsekin soitin tänään nyt tuonne neuvolaan ja sain ensimmäiseen neuvolaan ajan 13.9 ja ultrassa pääsen käymään kunnallisen kautta viikkoa aikaisemmin 6.9. keskenmenojen takia. :) Meillä todennäköisesti la:t osuu aika samoihin kohtiin, sillä ovulaation mukaan miulla la ois vasta 26.4. (menkkojen mukaan 22.4.) ;)
Todella jännää sattumaa meillä, heh!:LOL: Nyt toivotaan, että kaikki menee hyvin molemmilla ♥ Mä jo puikkelehdin sinnekin ryhmään, mutta myös pidän toista jalkaa vielä täällä ja lueskelen muiden kuulumisia täältä. Sulla tuo käyntikin noin viikko ennen minua, että samalla tavalla edetään (y):LOL:

Tsemppiä kovasta kaikille, toivottavasti saadaan pian lisää plussia :love:
 
Todella jännää sattumaa meillä, heh!:LOL: Nyt toivotaan, että kaikki menee hyvin molemmilla ♥ Mä jo puikkelehdin sinnekin ryhmään, mutta myös pidän toista jalkaa vielä täällä ja lueskelen muiden kuulumisia täältä. Sulla tuo käyntikin noin viikko ennen minua, että samalla tavalla edetään (y):LOL:

Tsemppiä kovasta kaikille, toivottavasti saadaan pian lisää plussia :love:
Näin toivotaan. :love:
 
  • Tykkää
Reactions: papurinsessa
Papurinsessa ja minttumar olen niin onnellinen teidän puolesta. Onnea! :love:

Mulla alko eilen menkat. Eli kp 2/27-33 nyt menossa. Eilen piti vähän itkeä, mutta nyt on jo ihan ok olo. Olisihan se ollut melko uskomaton onnenpotku jos olis ekasta kierrosta tärpännyt. Nyt sitten innolla kohti yk 2:sta.
 
Papurinsessa ja minttumar olen niin onnellinen teidän puolesta. Onnea! :love:

Mulla alko eilen menkat. Eli kp 2/27-33 nyt menossa. Eilen piti vähän itkeä, mutta nyt on jo ihan ok olo. Olisihan se ollut melko uskomaton onnenpotku jos olis ekasta kierrosta tärpännyt. Nyt sitten innolla kohti yk 2:sta.
Kiitos paljon ♥♥

Pahoittelut tädistä :cry: Paljon tsemppiä ja onnea sinulle alkaneeseen kiertoon :love: Toivottavasti pääset pian myös mukaan odottajiin :barefoot:
 
nnipsu! Ehkä mie tuon parin viikon päästä olevan varhaisultran jälkeen uskon. :D Mutta en siltikään vielä uskalla luottaa että loppuun asti mennään. Ehkä ekan kolmanneksen jälkeen sitten.. Tai rakenneultran.. :ROFLMAO:

nerppanen Kiitos. :love: Ja pahoittelut siulle uuteen kiertoon joutumisesta. :( Päivitän etusivun listalle. Jospa seuraavasta kierrosta tärppäisi! (y)

Muoks // papurinsessa Joko lisätään siut etusivun listalla plussanneisiin? :sneaky:
 

Yhteistyössä