Hakutulokset

1. papurinsessa

Huhtikuun hurmurit 2017 *syyskuussa*

Ihana kuulla, että sielläkin kaikki hyvin ♥ Mä olen juuri ihmetellyt, kun netissäkin ihmiset kirjoittelee, että 7 viikolla alkion koko just vastaavaa kuin sulla, mutta mulle se väitti silti, että tuo 3,7 mm vastasi mun rv 6+3:a :LOL: Kasvaako se niin paljon tuossa muutamassa päivässä sitten vai...
  2. papurinsessa

-Käpy- kiitos vinkeistä! :giggle: Aion kyllä viimeistään nyt tuolla neuvolassa 22.9. puhua asiasta ja toivon saavani asiaan jotain tukea. Niin vaikea päästä asian yli. Nyt kun hormonit vielä sekaisin, niin itkettää entistä kamalammin kaikki ja tunteet pinnassa.
  3. papurinsessa

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Mulla tuli tuo 1-2 viikkoa nyt viimeksi kp 30. En tiedä tuosta oviksesta, kun en sitä tikuilla bongannut, mutta ilmeisesti noin dpo 12 oireista päätellen...
  4. papurinsessa

Joo heh, en edes tiedä, miten sain laskettua 27.4. päivän :D Varmaan jollain nettilaskurilla... / pitää muuten se vielä sanoa muille oireettomille, jotka ovat asiaa pohtineet, niin mulla ei itselläni vieläkään ole ollut mitään oireita ja olen välillä jopa ajatellut, ettemmä kuitenkaan raskaana...
  5. papurinsessa

Nuoret vauvakuumeilijat KESÄ 2016

Laitan saman tänne kuin toiseen keskusteluun eli Varhaisultrassa käyty tänään ja meinasi tippa tulla linssiin, kun gyne tokaisi, että täällä kaikki hyvin: alkio oikeassa kohdassa (kohdun sisäinen), sydän hakkasi kovasti ja vastasi viikkoja. Sain itsekin katsella sitä ja näytti, että sintti...
  6. papurinsessa

Kiitos paljon kommenteista tuohon suruasiaan♥ Päivä kerrallaan tosiaan ja onneksi pian neuvola, niin pääsee sielläkin puhumaan tästä. Varhaisultrassa käyty tänään ja meinasi tippa tulla linssiin, kun gyne tokaisi, että täällä kaikki hyvin: alkio oikeassa kohdassa (kohdun sisäinen), sydän...
  7. papurinsessa

Noniin hienoa, uusi ketju :) Mä täällä töissä jännäilen, kun pitäisi viideltä olla tänään siellä varhaisultrattavana.. IIk! Vatsakin mennyt sekaisin jännityksestä. Mulla tosiaan ikävät lähtökohdat tälle raskaudelle, kun äärimmäisen läheinen ystäväni (enemmänkin tuntui sukulaiselta kuin vain...
  8. papurinsessa

Nuoret vauvakuumeilijat KESÄ 2016

Sulla sitten melkein samaan aikaan se mun kanssa! :LOL: Mulla on se tänään viideltä ja jännittää ihan pirusti! Mulla tosin vasta rv 6+3, mutta niin kovia kohtukipuja ja juuri vuotoja seksin jälkeen ollut, että pakko käydä katsomassa, mikä meininki. Toivotaan, että meillä molemmilla on kaikki...
  9. papurinsessa

Huhtikuun hurmurit 2017

Voimia iiel ♥ :cry: Tulee aina itsellekin suru, kun lukee muiden menetyksistä. Olen huomenna menossa siihen varhaisultraan ja jännittää todella paljon. On ollut niin oireetonta ja koko ajan unohdan olevani raskaana, niin pelottaa, ettei sieltä löydy mitään. Toivottavasti kaikki olisi hyvin...

Yhteistyössä