Hakutulokset

1. A

.

Nyt ärsyttää! Tilasin raskauskeijulta 12.12 testit, eipä tullut perille enen joulua :devil: Aattona olin ajatellut testata onko punkkua pöydässä vai ei :cautious: Kiristää kun joutuu nyt erikseen ostaa. :mad:
  2. A

.

@Beibihaaveilija ja @pandanen Miekin oon lukenut tuosta että naisen orgasmi avittaisi siittiöitä pääsemään paremmin perille. Jospa se kohdunkaula supistelee sen verran että kahmii niitä siittiöitä eteenpäin :ROFLMAO: Eli luottoa siihen milloin tekee mieli :p oviestestien lisäksi (y);) Mie...
  3. A

.

@Cara-mel onnea onnea :love::geek: @haaveilija92 Miulla on haamut ollut aluksi tuollaisia, älä vielä luovuta :love: Omia oireita, tissit on turvonnut, rintsikat tuntuu ahtailta. Edelleen välillä pieniä vihlaisuja ja kipristelyjä nänneissä. Valkovuotoa erittyy reilusti, mieskin sanoi että...
  4. A

Psykiatri: pyllylle taputteleminen parantaisi ilmapiiriä

Minusta ihmiset ylireagoi paljon, joku pikkupervo vitsi tai kultsittelu, muruttelu. Eipä tuo niin vaarallista ole, siihen on hyvä napauttaa jotakin osuvaa repliikkiä takaisin. Huumoria tarvitaan työpaikalla. Huumorin, ystävällisyyden ja flirtin ero voi olla hyvin häilyvä. Toisen ystävällinen...
  5. A

.

@Vaarojentyttö ym ferritiinistä: Ainakin kilpirauhashormonin normaaliin toimintaan vaikuttaa raudan puute. Minulle suositeltu ferritiini on yli 70 kun on tuo vajis. Varmaan ihan terveellekkin ihmiselle se 50 on minimi. Rautahan kuljettaa happea elimistöön, joten ihan loogista että se on...
  6. A

.

@kaos digit näyttää kyllä myöhemmin plussaa, jos on haamuja jo tullut niin hyvältä kuulostaa :) Testaile digillä sitten kun ne haamut on vahvistunut :) @Cara-mel Selkee haamu, kyllä enteilee hyvin vahvasti plussaa. Täällä kipristelee nännejä ja nippailee kohdun etuseinämää. En ole ihan varma...
  7. A

.

Turpooko teillä maha oviksen aikaan? (n):rolleyes:
  8. A

.

Ainiin, tuleeko kellekkään muulle oksettava olo noista mama vitamiineista? En uskalla syödä niitä kun töitten jälkeen, alkaa tunnin päästä etoo pahasti :sick:
  9. A

.

@Ilonetsijä kuulostaa erittäin lupaavilta oireilta, peukut pystyssä! (y) @quinque Mie oon ajatellut niin että testiralli kuuluu asiaan ja annan itselleni luvan olla niin höyry kun haluan. En edes yritä kärvistellä. Testasi tai ei, sitä on silti joko pettynyt tai onnellinen. Voihan apua mitkä...
  10. A

.

@Pumpkinbred Mie mietin kyllä just noita juttuja, entä jos tuleekin plussa joulun/uuden vuoden pyhinä. Meilläkin on sukua kyläilemässä. Varmasti arvaa heti jos kierrän kalapöydän ja punkut jää juomatta :rolleyes: Naimisiin menosta, me ei olla edes kihloissa vielä. Asiasta on puhuttu, mies...

Yhteistyössä