Hakutulokset

1. A

.

Mietiskelin ja googlettelin tuota influenssarokote asiaa. Ei suositella raskauden ensimmäisen kolmannen aikana.. Tulin siihen tulokseen etten halua elimistööni pyörimään mitään aineita ja viruksia myöskään yritysaikana. Kun ei noista ikinä tiedä. Pitää sitten ensivuonna miettiä miten hoidan...
  2. A

.

Oletteko muuten ottanut influenssarokotteen? Tässä arvon että ottaisiko vai ei. Työn puolesta olisi melkeinpä pakko. Viime vuonna sain kauheita hermostollisia oireita, tärinä ja heikotusta, voimattomuutta ja huimausta. Jouduin olla 2viikkoa saikulla.
  3. A

.

@Veeja No joo, miekin olen tullut helposti raskaaksi aiemmin, 3km kylläkin siellä välissä. Tietty ikää on nyt enemmän niin jänskättää miten se vaikuttaa. Meillä piti aloittaa nää puuhat vasta ensisyksynä mutta aikaistettiin kuitenkin. Mitä sitä pitkittämään, tuskin koskaan on täydellinen hetki...
  4. A

.

Hellou! Pikkujouluista toivuttu On syöty ja juotu, hyvä palata arkeen takas ja ihana haaveilla, suunnitella vauvajuttuja Kävin ostamassa jotain Mama vitamiinia, foolihappoa ym. Suosittelivat teratologisesta varsinkin kun on lääkityksiä. Greippimehuakin voisi juoda, mitä se muuten tekikään...
  5. A

.

Moikka! Voisin hypätä tänne mukaan Vauvakuumetta pukkaa ja hormonikierukan poisto varattu ensiviikolle (kp7). Jänskättää ja jotenkin onnellisen sekavan ahdistavat fiilikset päällä Nyt on kp2 menossa joten sitä pääsee aika pian kuulostelemaan ovista ja oireita . Meidän perheessä on kolme...
  6. A

Kilpirauhasen vajaatoiminta, millainen ruokavalio sinulla on?

Minä aloitin nyt kokonaan viljattoman, on kyllä suuret odotukset tästä. Kun löytäisi vielä hyvän porukan missä vaihtaa kokemuksia!
  7. A

Minkä värinen hääpuku kun iho ihan kalpea?

Kalpealle iholle on kylmä väri parempi, eli vitivalkoinen, hopea, kylmän vaaleanpunainentai sininen. Lämpimät värit lisää sitä ihon kalpeutta, tai kontrasti on siis suurempi.
  8. A

Mikä kipu on kohdallasi ylittänyt synnytyskivun?

Henkinen kipu on pahin kaikista, vaikka synnytyskipu tuleekin selvänä kakkosena.
  9. A

Jos nyt käsitin oikein niin pitäisi kokeilla jättää kaikki viljat pois ja ne gluteenittoman hyllyn tuotteetkin , sallittuja olisi tattari, hirssi, kvinoa ja riisi. Ja pienikin määrä viljaa / gluteiinia voi ylläpitää tulehdustilaa. Olen pitkään syönyt vähähiilarista ja se on lievittänyt joitain...
  10. A

Olen harkinnut siirtyväni viljattomaan kokonaan oireiden takia. Thyroxin ei pidä kurissa sairautta ja en ole vielä saanut vaihdettua lääkitystä armor thyroidiin. Toivoisin kokemuksia asian tiimoilta. Arvot ovat siis kuitenkin kunnossa tällä hetkellä mutta oireet ovat inhottavia, tässä...

Yhteistyössä