Minkä värinen hääpuku kun iho ihan kalpea?

• Viestiketjun aloittaja kalpea
  • Ensimmäinen viesti
kalpea
Olen siis ihan kalpea koska en rusketu, minulla punaiset hiukset. Valkea hääpuku näyttää päälläni ihan karmealta, minkä värinen hääpuku kävisi ihoni värin kanssa? Mietin jo että otan ihan värillisen puvun kun valkeat näyttää kaamealta päälläni. Mutta sellaistakin vaikea löytää.

"jenni"
Solariumia moni ottaa ennen häitä,ihan muutama kerta riittää.Myös itseruskettavat voisi ottaa käyttöön kunhan ei läträä sen,kans.Ja meikilläkin saa ihmeitä aikaan.Minusta hääpuvun tulee olla valkoinen,mutta muut olkoon mitä mieltä haluavat.Jos et halua valkoista hääpukua niin älä laita.Entäs beige tai luonnonvalkoinen?

vierass
Mä otin ruiskurusketuksen juuri tuosta syystä ja tulos oli tosi onnistunut! Kannattaa vaan köydä koeruiskutuksessa jo hyvissä ajoin, jotta näet että mikä on hyvä sävy ja tummuus. Mun puku oli norsunluun värinen ja näytti sen ruiskurusketuksen kanssa tosi hyvälle.

"Kukka"
Häät ja juhlat -lehden jutussa suositellaan vitivalkoista kalpealle ihmiselle (tosin sanamuoto on niin, että sopii ihmiselle jolla on "mustat tai tummat hiukset ja kalpea iho")

Toinen valkea
[QUOTE="jenni";29692287]Solariumia moni ottaa ennen häitä,ihan muutama kerta riittää.Myös itseruskettavat voisi ottaa käyttöön kunhan ei läträä sen,kans.Ja meikilläkin saa ihmeitä aikaan.Minusta hääpuvun tulee olla valkoinen,mutta muut olkoon mitä mieltä haluavat.Jos et halua valkoista hääpukua niin älä laita.Entäs beige tai luonnonvalkoinen?[/QUOTE]

Jos ei rusketu niin ei silloin solariumissakaan rusketu, daa :D. Ja ainakaan mulla ei tartu myöskään itseruskettavat. Ihan yhtä kalpea (mutta pahanhajuinen) olen niiden käytön jälkeen vaikka mitä tekisin.

Kokeile ap kultaan tai hopeaan vivahtavia valkoisia. Ne saattaisivat toimia.

valkonaama
Valkoisia pukuja on hyvin eri sävyisiä, riippuu ihan ihon sävystä, mikä sopii. Mulla näytti tosi pahalta sellainen luonnonvalkoinen, mutta vaaleanpunertava valkoinen sopi oikein hyvin, ja siitä tehtiin puku :)

sivusta
Minulla on ihan sama ongelma ja minulle suositeltiin aavistuksen beigeen taittavaa värisävyä. Tykkäsin. Vähän tämänsävyistä siis.

http://www.karabridal.com/images/wedding/13328384681.jpg

vierass
Valkoistakin on hyvin monensävyistä. Kannattaa kokeilla erilaisia. Miten olisi joku norsunluu tai shampanja.

Minä ihmettelen noita, jotka suosittelevat muutamaan itseään jonkin muun näköiseksi kuin on, parempi se on etsiä mikä itselle sopii. Yhtä tuttua en olisi hääkuvasta tunnistanut edes itsekseen, mutta jotkut haluavat täysmaskin prinsessapäiväkseen.

goops
Ivory voisi olla hyvä sävy.
Vaalea iho on kaunis ja sitä kannattaa hyödyntää, vaalea iho antaa helposti sellaisen herkän ja kuulaan olemuksen, joten harkitsisin samojen ominaisuuksien etsimistä hääpuvussakin, esim. näissä on mielestäni sitä vibaa:

viieras
Olen kanssa aika vaalea ja itse päädyin (teetin Kiinassa) pukuun, jossa oli värillinen yläosa eli tohon vyötäröön asti ja pääosin valkea alaosa. Sai ikäänkuin valkean puvun, muttei näyttänyt haamulta siinä, kun kasvoja vasten oli se värillinen osa :) Varmaan ihan valkeistakin sävyistä löytyy kokeilemalla sopiva, jos kokovalkoisen haluaa.

Vieläköhän niitä värianalyysejä tehdään? Mä aikoinaan kävin ja sain oikeasti hyvän värikartaston itselleni. Olen myös vaalea, en rusketu jne ja silti mulla on siellä kartassa yksi "valkoinen" jonka olen todennut todella hyväksi.
Tiedän että näitä värianalyysejä pidetään välillä vitsinä, mutta mulle sattu hyvä.

Vier ass
Esti vaikka kuvahaulla punapäisistä kalpeista julkimoista kuvia, ja katso mitä värejä he suosivat. Vaikka Christina Hendricks Mad Menista, tai Julianne Moore voisivat olla tällaisia. Ja Marcia Cross Täydellisistä naisista.

vieras*
Joku kerman, norsunluun värinen tai ehkä joku puuterinen, haalea beige, persikka tai roosa.... Beigessäkin on kylmää, lämmintä ja neutraalia sävyä, tuo "lämpöisyysaste" tekee väristä toisille sopivan ja toisille kamalan. Vaaleus ei varmastikaan ole ongelma, kunhan löytyy ihonsävyn kanssa sopiva sävy.

Yhteistyössä