Mistä näitä Jyrkejä kömpii esiin? Olen varmaan eri sukupolven mies, kun mulle seksuaalisuus ja työelämä eivät ole koskaan kuuluneet yhteen. Ei tulisi niin pieneen mieleenkään taputella töissä ketään takapuolelle, enkä halua että minuun kosketaan... ei edes se kaunis kesätyötyttö. Ne ei vain yksinkertaisesti kuulu yhteen; seksuaalisuus ja työ. Jos mä kiihotun työpaikkafantasioista, niin niitä mä teen siinä samassa kontekstissa missä piiskaleikkejä ja sitomistakin.
Siinä olen eri mieltä näiden #meetoo-tyyppien kanssa, että vähän kaksimieliset vitsit kuuluu moneenkin työpaikkaan ja hyvä niin. Ne piristää arkea, kunhan niiden suhteen ei mennä yli. Jos joka päivä joka huumori on persejuttuja, niin sekin alkaa tympimään. Tiukkapipoisuutta en silti kannata. Mutta fyysinen koskemattomuus pitää säilyttää.
Mun pitänee vetää rasti seinään kun kerrankin olen täysin samaa mieltä Ärsyn kanssa!
Moisen kallonkutistajan pitäis ymmärtää hakea vertaisapua kollegoiltaan.
Olen nähny ja tehny kaikenlaista. Kätelly ja hallannu niin miehiä kuin naisia. Venäläisten ja ranskalaisten kanssa en ole ollut kovin paljoa tekemisissä, niin poskipusukulttuuri on jäänyt mulle oudoksi, mutta milloin se kuuluu asiaan niin kait mä senkin jotenkin osaan?
Tytöttely ja pojuttelu ovat väheksyntää johon itsekin usein sorrun, mutta se on eri asia.
Hakiessani ja saadessani naisen tanssiin on hyvinkin mahdollista, että vasen käteni alkaa pikkuhiljaa laskeutua kohti pakaraa. Milloin näin käy, niin se laskeutuu niin kauan kunnes sitä kielletään. Vaan kun en tanssi työkseni niin se lie normaalia?
Mut pepulle taputtelu?
Ainoat peput joita olen taputellut ovat kuuluneet naisystävilleni tai vaimolleni.
Työyhteisön ilmapiiriä parantavaa pepulletaputtelua mä en ole nähnyt koskaan.
Muunlaista pepulletaputtelua olen nähnyt paljonkin koska olen soittanut aikas monet pikkujoulut.
Pepulletaputtelu ei o muuta kuin rikoslaissa määriteltyä asiatonta koskettelua, eli seksuaalista ahdistelua, josta voi saada puoli vuotta vankeutta.