Hakutulokset

1. N

Inseminaatio 2015

Heippa kaikille! Ilmottaudun joukkoonne. Meillä on ensi kuussa toivottavasti edessä ensimmäinen inssi. Olemme siirtyneet pienemmästä sairaalasta nyt Helsinkiin Naistenklinikalle hoitoihin. Vuoden yritimme täällä kotipaikan hoidoilla. Takana on endon takia laparoskopia 2014 ja neljä turhaa...
  2. N

Pidempään pikkukakkosta toivoneet. Kevät/kesä

Jäi nähtävästi kesken tuo txti.. Mutta piti mimmiltä oloja kysellä :)???
  3. N

Täällä on kp 20 ja ovisplussa pamahti tiistaina ja nyt sitte kaikkemme taas tehneinä piinailemaan. En tiiä kui tyhmää on piinailla kun ovulaatio on ollu clomifenilläkin heikko... :( noh nyt ainakin oli kunnon säryt ennen oviksen et ehkä siel joku kasvo tai kasvoivat ja toivottavasti irtosikin...
  4. N

Manradii, mullekkin tuli tämä kateus vasta vuoden yrittämisen jälkeen. Oikeastaan ekan kerran silloin kun tämä sama nainen plussasi. Ja kun tosiaan änki kotiini asian kertomaan ja hehkuttamaan. Mutta olin veljeni puolesta iloinen ja ylpeä. Siinä vain kesti hetken itse räpiköidä yli omien...
  5. N

Mimmi kiitos! Kyllä on sama henkilö... Ja olen aika järkyttynyt. Miten se saattokaan värittää kaiken noin. Ei mikään ihme jos mun veli on vihainen. Jos hän käänsi asian niin että olen vihainen plussasta... En ole. Vaan valheesta. Ja vain pettynyt ja surullinen omasta puolesta kun meillä ei...
  6. N

Mimmi paljon paljon onnea! Ihana kuulla et joku meistä plussaa. :love::love::love: Viikonloppuna lähti vähä lapasesta. Hajosin ihan täysin tappelun elämää vastaan ja jopa saboin et en halua elää näin enään... Mun veljen vaimo odottaa toista... Kaiken lisäksu valehteli testikuvista joita mul...
  7. N

Tervetuloa mandarii :) Lääkäri soitti iltapäivällä ja ilmotti meidän olevan siinä pisteessä et lähete helsinkiin inssiin... Nyt sitte jonotellaan sinne ha sinä aikana toivotaan ihmettä. Ei saatu femaria kokeiluun jonotus ajaksi. Ihmettelen että täällä on proge raja 20 ja hussin sivuilla oli et...
  8. N

Eilinen lääkäri soitto ei johtanut mihinkään. Ei saatu lähetettä helsinkii eikä mitää uutra lääkitystä. Clomifeni lopetettiin. Lääkäri ei ollu meifön oma joten ei uskaltanu tehdä meille mitään. Lupas maanantaina soittaa kunhan on puhunut meidän lääkärin kanssa. Paljastu myös että vasemmassa...
  9. N

Täällä odotetaan huomista lääkärin soittoa. Ahdistaa vähän. Joudun vaatimaan ja valittamaan ja oon huono siinä :( haluan kokeilla muutakin hoitoa tässä kun jonotan helsinkiin. Ja menkkoja ei kuulu. Huomen aamul testaan negan ni saan sanottua lääkärille samantien senki vastauksen.
  10. N

Surusilmä ihania uutisia <3 Mimmi koitappa rentoutua reissussa :) Mä olin yhteydessä helsingin polille ja paljastui että mun proge on aivan liian alhainen ovuloimiseen. Ja ihmettelivät miksi meidän oma poli on käskenyt vain jatkamaan clomufen kuurua. Ensi viikolla lääkäri soittaa...
  11. N

onnea teille kaikille plussanneille :love: täällä on menossa kp5 ja clomit kaikki käytetty. ja poli on kiinne et ilman lääkitystä mennään. ajattelin kumminki terolutit ottaa käyttöön ettei kierto veny liian pitkäksi.
  12. N

surusilmät vihdoin :love: <3 ihana kuulla! paljon onnea matkalle mä koitan tulla perässä. :)
  13. N

tsempit kaikille! Täällä taukokierto ohi. viimenen clomi kierto. kp5.
  14. N

Me taidetaan luopua vauva haaveista. lääkäri soitti proget 20.3 ja hän väittää mun ovuloivan. mä olen erimieltä. mun mielestä tulos on liian alhanen.. yksi kierto clomeja vielä sitten elokuussa lähete naistenklinikalle pisto ja ivf hoitoihin. mutta... kannattako sekään.
  15. N

tänne voi päivittää kp 3 meillä alkoi tauko nyt joten mä en hetkeen käy täällä ruokkimassa stressiäni :D palaan asiaan kun lääkäri on ilmoittanut muutoksista. Tsemppiä kaikille!! aij niin meille tulee juhannus viikolla kissanpentu. ihanaa saada jotain uutta ja iloa arkeen! :)
  16. N

surusilmät. mulle polilla sanoivat et saan aloittaa clomit vasta kun on kunnolla vuoto alkanu. mullaki ku kahtena edellisenä tuhrutteli 2 päivää.. sanoivat et jos on vaan tuhrumenkat ni se kierto pitää jättää väliin clomeista... hyvin ärsyttävää nuo tuhruttelut!!
  17. N

Tervetuloa kevlarsoul :) surusilmät, ihana uutinen! itsekkin olen miettinyt kissan tai koiran ottamista. ehkä se toisi kotiin iloa ja muuta ajateltavaa. olen aina ajatellu että vasta sitten kun vauvoja ei hanki niin ottas mutta tilanne kun on tämä niin ei sitä voi elää vain odotellen. pakko...
  18. N

tänään viimeinen clomi nassuun ja sitten odottelemaan ovis plussaa... ja oviksen jälkee mä törkeenä kokeilen ne terolutit siihe tukemaan keltarauhasta. katsotaan miten käy...
  19. N

voi harmi!!! :( lääkäri soitti ja mä olisin päässy ultraan vielä tästäki kierrosta ja sit progetesti mutta ultra aikoja ei ollu joten luotetaan nyt pelkkään progeen. jos tästä en raskaudu ni lääkkeistä tauko kierto ja sitten aloitetaan joku femar lääke... puuh....
  20. N

mimmi mä kans ajattelin noin! :D ja onneks sitte hypättii joulukuun yli :D meillä on kanssa vähän ollut ongelmia. tai lähinnä mulla. mä oon kanssa miettiny eri osotteita. mä oon jotenki sekaisin ja kokoajan jonku ärtymyksen ja negatiivisuuden alla. en tiiä tuovatko nuo clomit oman osan...

Yhteistyössä