Hakutulokset

1. T

YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä 24.8.-24.9.2013!

JellyJolly, oikea asenne :flower: Ajattele, että meillä on kohta ensimmäinen jakso jo ohi ja näin hienosti on mennyt! Mä ainakin olen jaksanut tätä paljon kauemmin kuin varmaan mitään aiempaa laihdutusyritystä kuuteen vuoteen. Kyllä mun yritykset on parin viikon jälkeen aina kaatuneet, mutta...
  2. T

Kun maanantai on puntaripäivä, sulla on vielä puolet viikosta jäljellä, joten -400g on tosi hyvä tulos tässä vaiheessa vkoa! Älä päästä enegiansaantiasi liian vähäiseksi. Tuolla oli aiemmin Sparklerin linkittämä juttu elimistön 'säästöliekistä'. Se kannattaa lukea. Juomista kannattaa lisätä...
  3. T

Tuosta juoksemisesta tahdon sanoa osani. Joskus nuorempana, kun olin huippukunnossa, mä pystyin juoksemaan 12km lenkkejä päivittäin, vaikka yleensä tykkäsinkin kävellä. Juoksukausia tuli aina ajoittain. Nykyään kun tätä painoa on ihan liikaa, mä en pysty juoksemaan kuin maksimissaan kilometrin...
  4. T

Ihanaa, JellyJolly, niin sitä pitää! Kyllä tästä hyvä tulee. Onneksi nuo turvotukset ja alakulot on ohimeneviä juttuja - vaikka ne pahimmillaan vetääkin mielen pikimustaksi. Nyt vaan täysillä eteenpäin turvotuksista piittaamatta :)
  5. T

Pähkinöitä voin kuvitella syöväni ja juurikin siitä sun taannoisesta vinkistäsi motivoituneena mä vähän silmäilinkin pähkinöitä kaupassa tässä jokunen aika sitten mutten ollut varma että mitkä niistä kaikista erilaisista sitten olisi se kaikkein terveellisin? Mulla on ollut aina tosi nopea...
  6. T

mies sanoi lastamme rumaksi

Mun vanhempi lapsi oli vauvana tosi kaunis ja nykyäänkin mun mielestä aika 'komea'. Nuorempi lapsi oli vauvana ihan oikeasti RUMA. Mä en saanut siitä otettua ainuttakaan sellaista kuvaa missä olisi näyttänyt sellaiselta 'söpöltä nöpönassulta' joita mun tutuilla ja sukulaisilla vauvat on olleet...
  7. T

Harmaa pudottaja, rahka on laihduttajan unelmaruoka, kun sen vaan oikein tekee ja oppii tykkäämään myös sokerittomasti. Mä otin pakkasesta mustikoita sulamaan iltaa varten ja herkuttelen illalla rahkailtapalan :p Pulla, täältä pesee urheiluintoa! Nyt ei muuta kuin juoksemaan. Se on tauon...
  8. T

Ihanaa tsemppausta, toivottavasti JellyJolly on käynyt lukemassa. JJ on niin tiivis osa porukkaa, että ei me anneta sen täältä kadota! Sparklerilta tuli taas lukemisen arvoinen linkki eli käykäähän lukemassa säästöliekistä. Lillerilalleri pohti tuolla tätä mun syömistä. Olen itsekin...
  9. T

Voi, JellyJolly, ei läski ole ikuista niin kuin ei ole tuo huono olokaan :hug: Toivottavasti kuoro antaa henkistä buustia ja homma lähtee taas luistamaan. Älä luovuta! Kun tämän vaiheen ylität, sä olet entistä vahvempi ja se motivaatio palaa kahta kovempana, koska tiedät, että sä pystyt...
  10. T

Mahtavaa lukea tätä vilkasta keskustelua! On ollut hoppu enkä ole ehtinyt tänne ollenkaan koko päivänä ja kun tulen niin eikös ole kolme uutta tulokasta odottamassa ja Tiitiäisen upea puntaritulos :flower: Hyvä! Uusille tulokkaille haluan sanoa, että teillä on aika väähn pudotettavaa...
  11. T

Harmaa pudottaja, sut on listattu, vielä kerran tervetuloa meidän tiimiin =) Kyllä sä niistä kiloistas eroon pääset ja nyt tehdään tämä niin, että paino myös pysyy poissa! Sadie ja Puolimieli, jopa minä (ikipositiivinen Tattari) olen lipsunut tänään :D Musta jotenkin tuntuu, että tämä...
  12. T

Pulla, loistava tulos, onnea :flower: On tämä kyllä huippuryhmä!
  13. T

TAAS ISÄ ajoi lapsensa päälle kotipihassa!!!! Ei voi käsittää!!!

Joo, mutta äidin vaaratutka näki vaaran tässäkin ja oikeassa oli. Se oli mies itse, joka sen auton käynnisti painamatta kytkintä. Oli hajamielinen, omissa ajatuksissaan ollut koko aamun, mutta se ei olisi oloa parantanut jos lapset olis olleet nokan edessä silloin.
  14. T

TAAS ISÄ ajoi lapsensa päälle kotipihassa!!!! Ei voi käsittää!!!

Mun miehellä oli aikoinaan tapana jättää autossa vaihde päälle, kun jätti sen parkkiin. Lapset (silloin vielä taaperoita) kulki tosi usein siellä autotallissa aikuisten mukana ja olivat siellä silloinkin, kun mies tai minä lähdettiin autolla. Mä valitin siitä monta kertaa sillä tavalla...
  15. T

Hei, kerrohan mittasi (pituus/paino) niin saadaan sut listattua, tervetuloa mukaan :flower: Ainoa ehto ryhmään liittymiselle on, että osallistuja on ylipainoinen. Punnituspäivä on meillä muilla oman valinnan mukaan lauantai, sunnuntai tai maanantai. Myös jonkun muun päivän voi valita, mutta näin...
  16. T

NeLif, kyllä me tiedettiin, että sä pystyt tähän, onnea hienosta välituloksesta! Tuuletukset paikallaan :flower: JellyJolly, tuohan on tosi hyvä tulos, onnea! Ja nyt sitten sinnillä niiden naistenvaivojen yli, ne on kyllä niin... saatanasta, jos suoraan sanotaan :attn: Menkkaturvotus voi...
  17. T

VÄLIPUNNITUSTEN TULOKSIA (päivitetään sitä mukaan, kun tuloksia tulee) Tattari111 - lähtömitat 161/87 -> vko35 välitulos 84,5kg -> vko36 välitulos 83,6kg miltsu76 - 155/89,3 -> vko36 välitulos 89,8kg pulla - lähtömitat 173/81,2 -> vko35 välitulos 79,9kg -> vko36 välitulos 79,1kg njp...
  18. T

Pulla, mä olen myös ajatellut, että tällä ensimmäisellä jaksolla pudotetut kilot on sitten tosi kiva ynnätä yhteen jakson lopussa. Puolessa välissä mennään jo!
  19. T

Kuinka paljon käytät alkoholia?

1-2 siideriä viikossa. Nuorempana meni enemmän, mutta etenkin lasten synnyttyä oli pakko kasvaa ja kypsyä. Kyllä mustakin on aika noloa jos aikuinen ihminen ryyppäämällä ryyppää. Joskus on ok vetää lärvit, mutta jos kerran viikossa on pakko vetää överiksi niin onhan se jotenkin urpoa. Ymmärrän...
  20. T

Puolimieli, onnittelut hienosta pudotuksesta :flower: ja Miltsu76 tervetuloa 'elävien' kirjoihin! Hienosti on vyötärö kaventunut :flower: JellyJolly, tuollaisia neuvojako annetaan aineenvaihdunnan vilkastuttamiseksi, oikeasti :O Mun täytyy kyllä googlettaa tuosta myös, kuulostaa niin oudolta. En...

Yhteistyössä