Hakutulokset

1. T

YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä 24.8.-24.9.2013!

Kiitos, JellyJolly tsempistä. Yhden pienen mokan tein, kun otin välipalalla yhden leipäsiivun sijaan kaksi leipäsiivua, mutta kalorit on hyvin aisoissa, siitä en kanna huolta. Kyllä tästä selvitään, mutta pizzaa en kaappiin enää osta jos se kerran saa mut näin levottomaksi. Ennen sen pizzan...
  2. T

Meillä oli tänään pizzaa ruokana ja koska se on yksi suurimmista herkuistani pelkäsin vähän etukäteen kuinka käy, mutta hyvin meni. Söin vain puolikkaan yhdestä pizzasta (500kcal) ja tulin jo siitä ähkyyn. Nyt kuitenkin huomaan, että pizzan syöminen herätti mun uinuvan ahmimishäiriön. Tekee koko...
  3. T

Mahtavia tuloksia, Sparkler ja SPHE :flower: Tuollaiset tulokset (vaikka sitten oksennustaudin avustamina) kannustavat meitä muitakin tässä urakassa! Hienoa :)
  4. T

Tästä se lähtee! Viikon 36 välituloksia voi laittaa tulemaan kun sellaiset käy puntaroimassa. Endless Sacrifice aloitti hienosti miinusmerkkisellä tuloksella :flower: samoin minä. Kuten arvattavissa oli, tällä menneellä viikolla paino tuskin putoaa yhtä paljon kuin viime viikolla, mutta nyt...
  5. T

VÄLIPUNNITUSTEN TULOKSIA (päivitetään sitä mukaan, kun tuloksia tulee) Tattari111 -> lähtömitat 161/87 -> vko35 välitulos 84,5kg -> vko36 välitulos 83,6kg miltsu76 - 155/89,3 -> vko36 välitulos 89,8kg pulla - lähtömitat 173/81,2 - vko35 välitulos 79,9kg njp - lähtömitat 167/74,7 -...
  6. T

Minunkin puolestani tsemppiä viikonloppuun! Mulla on huomenna punnituspäivä ja vähän jännittää, kun on tullut niin ristiriitaisia tuloksia puntarilla käydessä, mutta ei paino ainakaan voi nousussa olla :) Nyt pinnistellään tämä viikonloppu. Vapaapäivät voivat kyllä pistää laihdutuksen...
  7. T

Sparkler, syömishäiriötausta selittääkin sen, miksi tiedät näistä jutuista niin paljon. Väsymys on viheliäinen kaveri laihdutuksessa :( Tulee syötyä ihan vaan sillä, että pysyy hereillä. Yritähän saada levättyä :flower:
  8. T

Pessimisti, portaitten nousua hengästyttävämpää treeniä ei heti mieleen tule. Tosi hienoa, että sulla on tuollainen mahdollisuus. Mun työpäivä menee leipoessa, kassan takana tai tietokoneella, joten hyötyliikunta on äärimmäisen vähissä. Onneksi työmatkat voi pyöräillä. Hyvältä kuulostaa sun...
  9. T

Loistavaa, Tiitiäinen85! Nyt sulla on oikea meininki :)
  10. T

Jälleen täyttä asiaa Sparklerilta ja hyvä linkki perässä, suosittelen lukemaan! Varmasti meistä jokaiselle tuttua asiaa. Mun on nyt sanottava, että epäilen vaakani lukemia. Eilen näytti -1kg, tänään -0,2kg :D Jos en kestäisi näitä heittelyitä, en edes kävisi tällaisilla välipunnitusten...
  11. T

Mä olen ajatellut tämän niin, että jos joku liikuntamuoto ei tunnu hyvältä vaikka sitä olisi harrastanut säännöllisesti jo kauemman aikaa, pitää vaihtaa lajia. Esimerkiksi vatsalihaksia voi treenata monella tapaa. Mulle on tullut tavaksi että uin sen 45-50min ja treenaan vatsalihaksia uinnin...
  12. T

Pullalle kiitokset vinkistä, täytyypä käydä vilkaisemassa. Olisi treenivaatteille käyttöä. Sadie ja Tiitiäinen, älkää masentuko :hug: Jos tuntuu, että paino junnaa, silloin vika voi olla justiin siinä, että tekee kaiken niin kuin ennenkin. Se voi olla viite siitä, että jokin muutos pitää...
  13. T

Hyvä, Pessimisti! Mahtava pudotus jo nyt :flower: Sä taidat olla niitä herkästi laihtuvia ihmisiä, joita me sitten täällä porukalla hyväntahtoisesti kadehditaan :D Mikä muuten on sun virallinen puntaripäivä? Meillä taitaa olla täällä kaikki joko lauantaina tai maanantaina punnitsevia, mutta...
  14. T

JellyJolly, mitä jos tekisit viikon työpäiväruuat valmiiksi rasioihin? Joutuu tietenkin pakastamaan ruokaa, mutta ainakin tulisi syötyä paremmin. Salaatit olisi ainoa mikä vaatii työstämistä. Heikko ravinnonsaanti takuulla vaikuttaa mielialaan, sun pitää saada tuo asia kuntoon. Sparkler voisi...
  15. T

Havainnollistan tämän nololla esimerkillä: pahimman ahmimiskauden aikana pystyin syömän kaksi kokonaista pizzerian pizzaa putkeen viimeistä murua myöten ja kittaamaan siihen vielä kuusi puolen litran siideriä perään :( Nykyään tilanne on muuttunut paljon. Nykyään en tahdo jaksaa sitä yhtäkään...
  16. T

Sparkler, samaistun suhun, ei voi muuta sanoa. Mä olen ollut myös aina älyttömän huono nukkuja ja herkkäuninen kuin mikä! Oletko lukenut niitä tutkimustuloksia lihavuuden ja uniongelmien yhteydestä? Eipä tullut mulle mitenkään yllätyksenä :( Pulla, tsemppiä sullekin :) Lämmintä tosiaan...
  17. T

SPHE, tervetuloa takaisin sairaspedistä! Tuollainen vatsantyhjennys ei todellakaan ole suositeltavaa :x
  18. T

MUN TULI IKÄVÄ ÄIDIN LEIPOMAA PULLAA :'( Tuli ikävä sitä makua ja tuoksua ja sanomalehden rapinaa kahvipöydässä. Ei olis pitänyt puhua lasten mummulasta. Tajusin justiinsa, että se on mun äidin vika, että musta tuli lihava :laugh: Se opetti mut leipomaan ja tekemään ruokaa. Mä leivoin meidän...
  19. T

Tiitiäinen85, onnea uudesta harrastuksesta! Mä haluaisin kanssa jonkun uuden liikuntaharrastuksen, mutta ei vaan riitä aika :( Talvella lähden taas hiihtämään, sitä odotan innolla. Hiihtäminen korvaa pyöräilyn. Voi muuten suositella kaikille: hiihtäessä on liikkeellä koko kroppa! Vanhempien...
  20. T

Kiitos! Mä olen himoliikkuja ollut aina, mutta ahmiminen vaan on nostanut painoa. Viikko on vasta menty ja mä tosiaan aloitin pudottamisen vasta tässä ryhmässä, joten paljon kiloja ei ole vielä takana. Aloitin 87kg:sta ja 84,5 kiloon sain pudotettu ensimmäisellä viikolla eli -2,5kg. Mitenkäs...

Yhteistyössä