Hakutulokset

1. A

Adoptioneuvonta

Ihan kamalaa toimintaa Pelan puolelta!!! Ettekö pysty valittamaan asiasta mihinkään? Oletteko ajatelleet sijaisvanhemmuutta?
  2. A

Annoin lapsen adoptioon

Varmasti on ollut oikea ratkaisu teidän kohdallanne. Oma sydänhän sen parhaiten tietää.
  3. A

toisia ns. sikiöseuloista kiinni jääneitä?

Harmaana: Voin kyllä kuvitella, että mietityttää. Me olemme pikkuhiljaa siinä pisteessä, että ajattelemme toisen vauvan "yrittämistä". Edellinen raskaus siis päättyi keskeytykseen poikkeavuuden vuoksi. Nyt sitä vaan miettii sitä, että jos seuraavallakin on sitten jotain :( Mutta onneksi olkoon...
  4. A

Äitee: Onhan se hyvä käydä kaikki vaihtoehdot läpi ja miettiä asia tarkaan. Tiedän ettei päätös ole helppo, todellakaan. Meillä tuli asian kanssa vielä tosi kiire, kun viikkoja oli jo niin paljon.. ja vieläkin pyörii päässä ajatukset, että entäs jos oltaiskin annettu pikkuisen syntyä jne. Mutta...
  5. A

PAS HUHTIKUUSSA!

Kiitos... Ja mukava olla jakamassa tätä jonkun kanssa. Ite en oo esim.sukulaisille asiasta kertonut joten muutaman ystävän kanssa vaan oon asiaa puhunu, mutta eipä ne taida oikein asiaa kumminkaan tajuta kun ei ole omalle kohdalle saattunut... Mua jännittää se seuraava siirto ihan sikana! Se...
  6. A

PAS HUHTIKUUSSA!

Heissan! Näissä yövuoroissani olen näitä keskusteluja selannut pääni pyörryksiin asti.... Meillä on takana eka ivf-hoito. Negat. 28.3 :ashamed: Pakastettuna on kolme hyvänlaatuista, tarkoituksena siirtää kaksi jos kestävät sulatuksen tossa huhti-toukokuun vaihteessa, riippuen kierrosta. Nyt...
  7. A

Hyvä kuitenkin että teillä Katjuska päättyi kaikki hyvin :D Itse on alkanut jotenkin toipua tuosta vauvan menetyksestä. Vaikka ei kyllä päivääkään mene, etteikö asiaa ajattelisi. Uskalsin kuitenkin jo tilata ovistestejä, jos sitä vaikka kohta pääsisi yrittämään... =)
  8. A

Toistamiseen PALJON ONNEA =)
  9. A

Itse ainakin ajattelin seuraavassa raskaudessa käydä kaikki ultrat ym. läpi. En tiedä että pistetäänkö meidät vielä johonkin tarkempaan seurantaan.. 4.4 olisi jälkitarkastus, missä saadaan sitten enemmän infoa pojalla olleesta sairaudesta ym. Minä jo lueskelin tuolta yhdeltä...
  10. A

Paljon ONNEA myös täältä =) :flower:
  11. A

Vieras: Surullista kuulla tilanteestasi :( On kuitenkin ihmeellistä millaisia voimavaroja ihmisestä tarvittaessa löytyy! Vaikka nyt tuntuu ettei jaksa millään, niin usko vain, kaikesta selviää! Itse olen keskeytyksen jälkeen (ja etenkin ennen sitä) käynyt kaikki mahdolliset tunteet läpi...
  12. A

yksinodottavia?

Täälläkin yksi yksinäinen odottaja;) Hienoa että meitä on näinkin paljon. Ihan turhaan häpeän tilaani... Pidetään lippuja korkealla, kaikesta huolimatta. Aurinko vielä paistaa joka masuun;)
  13. A

Katjuskalle paljon onnea synnytykseen! Toivottavasti kohta pääset tosi toimiin :) Itse jouduin eilen illalla lähtemään päivystykseen, kun alkoi tulla yhtäkkiä kovia alavatsakipuja ja runsaasti verta hyytymien kanssa... Joskus yhdentoista aikaan illalla pääsin sitten lähetteen kanssa...
  14. A

Niinjoo, en tajunnutkaan että siihen pitää olla tuo Yahoon- sähköposti :S No, nyt uudestaan yrittämään liittymistä. Meillä on kaikki nyt melko ok, kavereitakin jaksaa jo nähdä. Kelan kanssa vaan saa tapella kaikesta, kun kerkesin itse jäädä töistä pois ennen surullista uutista :( Mutta...
  15. A

Yritin kyllä liittyä tuonne enkelinkosketus- palstalle, mutta jostain syystä rekisteröityminen epäonnistui. Jäi sitten kesken tuo homma.. Olisi kyllä mukavaa päästä jakamaan ajatuksia muiden kanssa.. Vieraana: Saanko kysyä mistä syystä keskeytys sinulle tehtiin ja miten olet selvinnyt? Itsellä...
  16. A

Hei vaan kaikille! Viikko sitten keskeytys sitten aloitettiin. Perjantaina menimme sairaalaan ja lauantai aamuna synnytys käynnistyi. Pikkuinen ja kaunis poika syntyi yhden aikaan. Saimme pitää pikkuista sylissä ja viettää muutenkin aikaa hänen kanssaan, hyvästelimme rauhassa. Hautajais- ja...
  17. A

Tänään oli sitten lääkäri. Ensin taas tutkivat ja tekivät analyysejaan. Sitten keskusteltiin. Itse en saanut paljon sanoja suustani, mutta onneksi mieheni osasi kertoa minunkin ajatukseni. Eli keskeytykseen päädyimme. Lääkärikin oli jotenkin selvästi samaa mieltä, mikä nyt on tässä tilanteessa...
  18. A

Puhuin tänään pitkään äitini kanssa puhelimessa.. Hän oli hyvin pahoillaan ja itki, mutta osasi myös lohduttaa. Hän kun on työskennellyt pitkään vammaisten lasten kanssa, niin tietää mistä puhuu. Vaikka tiesinkin jo alusta saakka, että äitimme tukee meitä missä päätöksessä tahansa. Niinkuin...
  19. A

Tuntuu ettei tästä selviä millään. Tällä hetkellä on kamalinta odottaa maanantaita, että pääsee keskustelemaan lääkärin kanssa tilanteesta. Pelottaa sekin, että entäs jos meille ei myönnetäkään lupaa keskeyttää raskautta.. Tosin tässä meidän tilanteessa luulisi vamman olevan niin pahanlaatuinen...

Yhteistyössä