Hakutulokset

1. A

toisia ns. sikiöseuloista kiinni jääneitä?

Kiitos paljon kaikille lohdutuksesta :) Maanantaina meillä on taas lääkäri.. jotenkin vain tuntuu niin lohduttomalta koko tilanne. Noh, pakko toivoa että saisi edes jotain lisätietoa suuntaan tai toiseen. Viime lääkärikäynnillä totesivat vamman aiheuttavan älykkyysosamäärän laskua tms. ellei...
  2. A

Mitä kaikkea siinä kierronkartoituksessa tehdään?

Mitä kaikkia kokeita otetaan ja tutkitaan? Mulla on nyt tuo edessä. Olisi kiva tietää mitä kaikkea tuohon kuuluu?On vissiin kaikkein eka mitä lapsettomuudessa tutkitaan vai? Lääkäri puhui vain jotain, että katsotaan tapahtuuko tuota ovulaatiota ollenkaan. Ottaako hän siis jotain verikokeitakin?
  3. A

Kirjoittelin tänne joskus aikaisemmin rakenneultrassa tehdystä löydöksestä. Kävimme eilen äitiyspoliklinikalla ja selvisi mikä vauvallamme on. Nestettä oli jossain pikkuaivojen välissä ja vermis puuttui.. Eli totesivat vauvallamme olevan erittäin harvinainen Dandy Walker- oireyhtymä. Suomeen...
  4. A

Meillä oli np-ultrassa kaikki ok ja seerumiseulassa myös ja ehdin jo huokaista helpotuksesta. Ilmeisesti kuitenkin liian aikaisin... Kävin tänään rakenneultrassa (rv 21) ja siellä todettiin jokin poikkeavuus vauvelin keskushermostossa. Mitään tarkempaa tietoa eivät uskaltaneet vielä antaa...
  5. A

Kokemuksia Brio Double Wave

Kummastelen tota väitettä Briion ja Emmaljungan kankaiden erosta. Meillä on kalliit Emmaljungat vm. 2005 ja Briion DoubleWave-tuplarattaat vm. 2006 ja kankaat on tosiaan ihan eri luokkaa, Briion eduksi. Brion kankaat hylkii tosi hyvin likaa ja pyyhkäisemällä lähtee puhtaaksi, Emmaljungan kankaat...
  6. A

huonot lantionpohjalihakset synnytyksen jälkeen onko toivoa?

"smartpallit" ei oikein taida olla jumppaamis tarkoitukseen, lähinnä tuomaan mielihyvää... ja ne on todellakin liian painavat jumppaamiseen. instrun aquaflexit maksaa n.50 e, mutta ovat kyllä hintansa arvoiset! itse kärsin virtsankarkailusta vielä vuosi synnytyksen jälkeen, mutta en enää =)...
  7. A

huonot lantionpohjalihakset synnytyksen jälkeen onko toivoa?

instrumentariumin aquaflex jumppakuulat ovat todella hyvät. suosittelen lämpimasti!
  8. A

spinaalin ja intratekaali puudutuksen erot???

\ Voi elämä! Miksi pitää tällaisiin kyselyihin vastata jos ei ole mitään hajua vastauksista?!? Intratekaali on synnytyskivunlievittäjä, laitetaan kuten epiduraali ja spinaalipuudutus selkään. Kohdunkaulapuudute on paracervikaali. Googletuksen taitaminen ei tee kenestäkään kätilöä...
  9. A

auttakaa

eelille kysymys:tarkoititko mun perhettä sekasikiö perheellä. Omaa napaa tässä vähiten on ajateltu. Et taija olla sulla kaikki asiat ihan kohillaan, sorry.Mun lapset ovat onnellisia ja tasapainoisia. 2 on jo aikuisia ja niillä on omat perheet.

Yhteistyössä