Hakutulokset

1. papurinsessa

Huhtikuun hurmurit 2017 *lokakuussa*

Ehkä tää sitten onkin just sitä ;D On sen verran hupsun tuntuista. Melkonen vipeltäjä sen täytyisi kyllä olla, kun niin usein tota kuplintaa tuolla nyt tuntuu. Välillä sen melkein tuntee kädellä vatsan päältä ja tuntuu kuin se riehuisi ihan tossa vatsanahan alla. Niin vaikea uskoa :D Mutta ainoo...
  2. papurinsessa

minttumar: Voiei, itse olen juuri jännitellyt tuota sokerirasituskoetta, kun mullakin tulossa se parin viikon päästä ja jo pelkkä verikoe oli mulle tarpeeks kamala. diiduska91: Mä taas välillä edes unohdan olevani raskaana, kun ollut niin oireetonta tähän saakka :D Mulla ultra ensviikon...
  3. papurinsessa

Sen voisin vielä sanoa, että tää mun poika-olo vaan vahvistuu päivä päivältä. Viimeyönä näin unta, että mentiin nt-ultraan ja ultraaja tokaisi: "täällähän näkyy pippeli!" :D
  4. papurinsessa

Kapsukka: Olen pahoillani, todella paljon voimia ja tsemppiä jatkoa varten ♥ :( Parempia vointeja Mä olen jo aloittanut nuo vauvahankinnat ja ostanut kirppailta muutaman vauvan vaatteen sekä lidlistä jotain vauvakamaa. Ihana mummi oli jo bongannut alennuksesta halvan pinnasängyn ja mennyt...
  5. papurinsessa

Voi miten ihania ultrakuulumisia täällä ♥ Niitä on kiva lueskella omaa odottaessa :) Meillä saisi töissä sen influenssarokotteen, mutta en oo oikeen vielä osannut päättää, haenko sen vai en.. Mies oli loppuviikon saikulla kovan räkäflunssan takia ja tietenkin mäkin nyt sain sen.. Kävin tänään...
  6. papurinsessa

Tietoja päivitelty :) Tervetuloa mukaan! Mä en tiedä, voiko muut muokata tuota aloitustekstiä, mutta laitoin sut mukaan listalle. Muut tiedot voit laittaa tänne, niin lisäilen nekin listoille :) Vielä pitää jaksaa yli viikko odottaa oma ultraa. Sillon on rv 12+5. Kamala odottaminen :D
  7. papurinsessa

Huhtikuun hurmurit 2017 *syyskuussa*

Heh, kiitti! Nyt selvens :D
  8. papurinsessa

Pumpuli15: Minulle sanottiin viimeksi neuvolasta, että verenvuodot yms. ovat normaaleja, eikä niistä kannata pelästyä. Tiedän kuitenkin, että stressaamista on vaikea välttää. Mikäli verta tuli vain vähän pyyhkiessä, eikä lorottamalla päivästä toiseen, niin en olisi siitä vielä huolissani...
  9. papurinsessa

Huhtikuun hurmurit 2017 *syyskuussa*

No onpa hankalaa kyllä :D En ymmärrä, miksi se menee noin tai miten nuo eroaa toisistaan. Viikolla 11 kuulostaa siltä, että on sen viikon sisällä eli se viikko on meneillään. Ihan typerää :LOL:

Yhteistyössä