Hakutulokset

1. papurinsessa

Huhtikuun hurmurit 2017 *syyskuussa*

Tein uuden keskustelun lokakuulle: http://kaksplus.fi/threads/huhtikuun-hurmurit-2017-lokakuussa.2482531/
  2. papurinsessa

Huhtikuun hurmurit 2017 *lokakuussa*

Laskettu aika huhtikuussa 2017, liity mukaan! Tiedot muodossa: Laskettu aika / nimimerkki / ikä / synnytyssairaala / monesko lapsi/synnytys Tiedot mieluusti jollain värillä korostettuna, niin listan päivittäjä huomaa ne helpommin. Tekstin väriä saa muutettua pisaran kuvasta painamalla...
  3. papurinsessa

Kiitos vastauksista tuohon verikoesasiaan. Oli ilmeisesti kaveri ymmärtänyt vähän väärin, kun labratätikin sanoi, että ei ole lupaus muuhun kuin siihen veritutkimukseen. Kävin siellä aamulla ja kamalassa pissahädässä rynnistin bussilla sinne aamulla tutkimuksiin. Alkoi huimaamaan, kun niin...
  4. papurinsessa

Meille ei ole vielä tullut ultrakutsua. Kävin eilen kaverin kanssa katsomassa sen uuden leffan Bridget Jone's Baby. Oli kyllä todella hyvä. Vähän vaa nauratti, kun salissa oli kaikki vaan naisia ja kaikilla mahat pystyssä. :LOL: Niin myös mulla ja kaverillakin pullat uunissa. Tehdäänkö se...
  5. papurinsessa

Mä suostuin myös tuohon vapaaehtoiseen veritutkimusjuttuun :LOL: Maanantaina ajattelin käydä labroissa. Mä olin neuvolassa tasan viikko sitten torstaina ja ainakaan eilen ei ollut vielä kirjettä tullut. Tänään en ole vielä kotona käynyt. Toivottavasti tulis mullekin pian, niin pääsis mieskin...
  6. papurinsessa

Ihania ultrakuulumisia ♥ Itse odottelen kuumeisesti kirjettä kättäriltä. Tänään alkoi neuvolan laskujen mukaan 11 raskausviikko. Miehellä on sellainen työ, ettei saa kovin nopealla varoitusajalla vapaata :( Kuinka paljon ennen ultraa saitte ultrakutsun? Millä viikolla ja kuinka pian neuvolan...
  7. papurinsessa

minttumar: mun lemppari oli teiniäidit ♥ Oon katsonut ne kaikki saatavilla olevat kaksi kautta noin 10 kertaa - vähintään!:D Mulle vois laittaa veikkaukseksi pojan. Ollut vähän poikafiilis jotenkin, kun se kaveripoika kuoli juuri yrityksen aikaan ja jotenkin vaan sellainen outo tunne, että...
  8. papurinsessa

Mä seuraan ja oon aina seurannut kaikenmaailman äiti-ohjelmia silmä kovana :LOL: Mies aina sanoo et "mä en tule tästä tietokoneelta pois, jos sä katot sun vauvaohjelmias". Kyllä kivi vierähti harteilta! Uskaltauduin vihdoin kertoa myös esimiehelle raskaudesta ja se otti yllättävän hyvin uutisen...
  9. papurinsessa

Mulla on ainokaisetkin oireet kadonneet kokonaan, mutta en silti pelkää. Vissiin ihan tavallista, että näinä aikoina katoavat hiljalleen täysin :) Ainoa oire on oikeastaan ajoittainen vatsanippailu. Jännityksellä odotetaan, että tulisi ultrakutsu kotiin. Siinä voi tosin vielä mennä muutamakin...
  10. papurinsessa

Mä ihmettelinkin aika paljon, miksi hän sanoi, että he puhuvat viikoista siellä eri tavalla. Oli aika nuori, niin jos ei vielä ollut hoksannut sitä juttua tai sitten kys. neuvolalla todella erikoinen tapa. Kyllähän se on aina se viikko, joka on käynnissä, niin sen vuoksi oli kummallinen tapa...
  11. papurinsessa

Mukavia uutisia ihmisillä ja ihanan pitkällä osa jo täällä ♥ Oltiin tänään miehen kanssa neuvolassa. Meni aika kauan, kun oli niin paljon asiaa (melkein kaksi tuntia, hui). Mullakin edessä mm. verikokeet, sokerirasituskokeet, parit ultrat, neuvolakäynnit, lääkärikäynnitl, neuvolapsykologi ja...
  12. papurinsessa

Huomenna ensimmäinen neuvola, iik. Kiva, että mies suostui tulemaan mukaan. Mitä siellä ekassa neuvolassa tapahtuu? Onko heti kaikki verikokeet, pissakokeet, painonmittaukset jne? Pitääkö tuossa painonmittauksessa pitää kengätkin jalassa? Kauan se suunnilleen vie koko neuvolakäynti? Inhottaa...
  13. papurinsessa

Sit ku ihmiset tietää tästä raskudesta, niin aion kyllä ylpeänä esitellä massua :LOL::LOL:
  14. papurinsessa

No kun mulle se gyne sanoi myös varhaisultrassa, että mulla on todella taaksepäin kallistunut kohtu, mutta kyllä mulla vaan silti on nyt jo heti pompannut tommonen pötsi tohon eteen :LOL: Eli ei vissiin aina kerro siitä, näkyykö vatsa vai ei. Mä ostin eilen mammahousuja ja roikkuvia paitoja...
  15. papurinsessa

Mulle tuo ultraaja vielä sanoi, että sulla näyttäisi olevan todella taaksepäin kallistunut kohtu, niin ei pitäisi niin helposti raskaus näkyä vatsassa, mutta näköjään tää turvotuspömppä tohon on nyt vaan silti ainakin heti ilmestynyt jäädäkseen :LOL:
  16. papurinsessa

Missä kävit varhaisultrassa pääkaupunkiseudulla? Hinta? Tuliko Kelakorvaus suoraan kassalla?

Tulee aika myöhään tää vastaus, mutta kävin femedassa ja hinta oli jotain n. 140e. Kelakorvaus (ei kyllä ollut hääppönen) tuli suoraan kassalla. Oli kyllä todella hyvä kokemus ja sain itselleni mielenrauhan. Tuolla vissiin hinnat vaihtelee eri henkilöillä?
  17. papurinsessa

Olipas kiva lukea muiden synnärikertomuksia, kun itselle kaikki vielä aivan uutta. :) Onko täällä muita, joilla on turvonnut/näkyvä maha jo alkuraskaudessa? En ole mielestäni mitenkään lisännyt syömistä ja muutenkin vatsa näyttää enemmän sellaiselta turvonneelta vauvamahalta kuin siltä, että...
  18. papurinsessa

Mua tosiaan ensikertalaisena pelottaa tuo synnytys aika paljon ja aluksi mun ajatus oli jopa, että haluan heti päästä sinne pelkopolille jne ja ehkä jopa sopia mahdollisesta suunnitellusta keisarinleikkauksesta... Kauhukertomukset/-videot saivat pelot aikaan. Kuitenkin juttelin asiasta äidin...
  19. papurinsessa

Voimia paljon teille ja onnentuulia jatkoa varten. Toivottavasti paraneminen on nopeaa ♥ Ja aivan varmasti säkin tänne palstalle pääset taas pian raskautta hehkuttamaan. Monilla täälläkin on pettymyksiä takana, mutta niistä on selvitty pettymyksen kautta voittoon ja saatu lopulta se oma käärö...
  20. papurinsessa

Nuoret vauvakuumeilijat SYKSY 2016

Plussa se on ♥ Paljon onnea:love:

Yhteistyössä