Hakutulokset

1. papurinsessa

Kirjoituspyyntö raskauden vaikutuksesta naisen seksuaalisuuteen

Olen 24-vuotias yhden lapsen (7 kk) äiti ja naimisissa lapsen isän kanssa. Raskausaikana omat halut pysyivät kuta kuinkin samoina melko pitkälle. Tunsin itseni kauniimmaksi kuin koskaan paksun, kiiltävän tukkani sekä pyöreän vatsani kanssa. En ole koskaan tuntenut oloani niin naiselliseksi kuin...
  2. papurinsessa

??Piinailijoiden oireet ovulaation jälkeen ja tulos??

Tietenkin :LOL: Eli itse koitan saada alapään ph:ta happamaksi (niin kuin ilmeisesti tulehduksiakin ehkäistään) karpalotuotteilla, maitotuotteilla (jugurtti), greipillä jne. Vältän suolaa, mutta myös superterveellistä ruokavaliota, koska kasvisten ja tuoreiden hedelmien sanotaan joidenkin...
  3. papurinsessa

Noniin, alotan taas päivittelemään nyt tätä uutta kiertoa. Toiset menkat siis synnytyksen jälkeen ohi ja nyt päätettiin laittaa yritys taas kunnolla käyntiin. Niin naurettavalta kuin se saattaa joistain kuulostaakin, niin "tyttöä koitetaan tehdä" (sukupuolella ei siis sinällään ole meille...
  4. papurinsessa

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

hippogryfi kiitos tsempeistä ja samoin sinulle! :) testasin eilen huvikseen kp 6 kesken vuodon herkällä testillä ja tuli haamu. en todellakaan tajua, että miksi, mutta enempää en testejä tee vaan elän nyt kunnolla tässä kierrossa! :D
  5. papurinsessa

Joo itse en enää noilla testaa ku anto mulleki noita viivanpaikkoja jotka mieski näki :poop: ens kierrossa koitan testata vasta menkkojen alkamispäivänä. :D
  6. papurinsessa

Täällä alko menkat äsken. Toiset menkat synnytyksen jälkeen ja tänään olis ollut kp 34 eli olikin aika ajallaan. Hyvä hyvä. Nyt sit kunnon yrityskuukaus kehille!
  7. papurinsessa

IHan ku näkisin tuossa jo vähän jotain! Itse testasin eilen dpo 9 aamulla pc puikolla ja oli nega. Tänään testasin herkillä testeillä ku tuli ja negaa vaan näyttää ja "jo" dpo 10/kp 33. Vähän alkaa kyrsimään. Joko siel on viiva vahvistunut? Nyt teen niin kauan joka aamu tommosen herkän testin...
  8. papurinsessa

Sulla varmaa vähä sama ku mulla, et silmin näkee jotain mut mahdoton saada kuviin. Noista en onnistunut nimittäin mitään bongaamaan :D Ollaan tosin samassa jamassa. Sama dpo tänään ja me myös touhuiltiin joku 5 päivää ennen ovulaaiota ja sit päivä jälkeen. Jännäillään siis yhdessä huomista...
  9. papurinsessa

Tätä oonki pelännyt. Tein myös saman testin puikon eilen illalla, mutta siihen ei tullut juuri mitään näkyviin. Ainakin haamu oli vielä liuskaakin haaleampi. Huomenna vielä tarkoitus tehdä isänpäivän kunniaksi aamulla toinen puikko aamupissasta, kun kp 32 ja dpo on 9. Ei siis vielä...
  10. papurinsessa

Kääk. Voi siis olla joko haamujen esiäiti tai sit jotain muuta :D pitää nyt malttaa oottaa muutama päivä
  11. papurinsessa

Muilla kokemuksia pc:n liuskatesteistä niistä halvoista? Tein eilen ja nyt äsken aamupissasta sellaisen ja molempiin tuli niin haalea haamulainen, ettei sitä oikee meinaa saada kuvaan, mutta kääntelemällä ja tietyssä valossa näkyy. Vaikea erottaa onko siinä väriä jne. Mun mielestä viivan ihan...
  12. papurinsessa

Vauvan tärinä

Meillä sama juttu eli just välillä suoraan heräämisen jälkeen 6 kk poitsun kädet etenkin tärisee. Oon yhdistänyt kylmyyteen kun tulee sängystä sekä paniikkiin, koska aina sillon tärisee, kun on herännyt huutamaan.
  13. papurinsessa

Mä oon viimeksi kuumeillut täällä 2016 heinä-/elokuussa. Tärppäsi sillon ekasta yrtityskuukaudesta ja vauva syntyikin viime huhtikuussa. Tää on ihan paras keskustelu ja aattelin tänne taas tulla kirjoittelemaan kesken kierron, kun tää auttaa omaan malttamattomuuteen. Mulla alkoi ensimmäiset...
  14. papurinsessa

Millaisia kiertoja teillä on ollut synnytyksen jälkeen? Millä kp:lla raskauduit?

Olen synnyttänyt huhtikuussa ja 12.10. alkoivat ensimmäiset kuukautiseni synnytyksen jälkeen. Nyt tunsin vastikään ovismaisia tuntemuksia eli vihlaisua, limoja sun muuta tossa kp 13-14. Tänään kp 17 ja oltiin ilman ehkäisyä (alunperin suunnitelmana ollut aloittaa uusi yritys tammikuussa)...
  15. papurinsessa

Huhtikuun hurmurit MARRASKUUSSA

Meillä on hankittuna jo pinnasänky (kasaamaton - odottaa äitiyslaatikkoa ensin), äitiyslaatikon reunapehmuste, muutamat lakanat, hoitopöytä ja hoitoalusta, pari vetolaatikkoa vaatteita (kirppiksiltä vaan lähinnä), pinnasängyn reunapehmusteet, pinnasängyn verhotanko+verho, harsoja (kirppikseltä)...
  16. papurinsessa

Huh, en oo ehtinyt tänne paljoa kirjoittelemaan, kun ollut kamalasti kaikkea koko ajan! Tänään on rakenneultrakin ja kaikki oli hyvin ja paikallaan. Edelleen sanottiin pojaksi, eli aika varmaa, kun esitteli kivekset ja pipulinkin ja näyttihän se ihan pojalta. Sanoi, että on pyöreä pää ja siro...
  17. papurinsessa

Mulle se ultraaja muuten sanoi, että poju vastasi reisiluun yms. mittojen perusteella vähän vanhempaa, ja oliskin ollut jo rv 18+0 eikä 17+4. Sanoi myös, että oikea LA olisi 24.4.2016, mutta taidan pysyä tuossa alkuperäisessä 27.4.2016 :D Pitäisi nyt saada hankittua pian joku tilava hoitopöytä...
  18. papurinsessa

Kiitos akkuporakone ♥ Ja totta puhut, on siellä rannoilla "pahempiakin" näkyjä :D Nyt on ultra takana ja voi että.. Ei ollut pelkoa, etteikö sukupuoli olisi selvinnyt. Niin kuin koko ajan veikkasinkin, niin poikahan se siellä vehkeitään esitteli :D! Mulle voi siis päivittää poikalupauksen...
  19. papurinsessa

Akkuporakone Joo, näin itsekin ajattelin, ettei varmaan ehdi tulla :( Oli siellä joitain aika kivoja, mutta aika poikamaisia vaatteita tosiaan :D Otan sen silti mieluummin, koska mukana kaikkea tarpeellista ja se laatikko sängyksi. Ja jos poika tulisi, niin sittenhän se vasta hyvä olisikin...
  20. papurinsessa

Niin ja itse aion ottaa sen pakkauksen. En vaan tiedä, kerkeekö uus tulemaan ennen 27.4.2016 la:ta. Ei varmaan, ku pitää pari kuukautta ennen tilailla :D

Yhteistyössä