Hakutulokset

1. papurinsessa

Huhtikuun hurmurit MARRASKUUSSA

Kiva kun jaatte noita ultrakuulumisia muille :love: Niitä on kiva lueskella. Itse tunsin siis jo pari päivää sitten ensimmäisen potkun ja muuten ollut aika hiljaista masussa. Maha kyllä kasvaa joka päivä ja vaatteet käy pieniksi. Tuli taas osteltua mammavaatteita eilen :D Mulla on tullut...
  2. papurinsessa

Kivoja (ultra)kuulumisia täällä :3 Mä oon aika helpottunut, koska sain tänään kuulla, etten jääkään vielä työttömäksi tän kuun lopussa vaan sain hieman jatkoaikaa (n. 1,5 kk). Ei siis jää lopulta kovin pitkää työttömyysaikaa ja kun soppari jatkuu kolkyt tuntisena niin sopii itselleni nyt hyvin...
  3. papurinsessa

diiduska91: Vau, kiva että en oo ainoa myöhäinen ultrailija. Meillä aika 8.30 eli aikaisin myös. Onneksi, koska viimeksi oli vasta joskus 11 aika :D Jotenkin silti kovin vaikea malttaa odottaa. Pakko se vaan on. Pumpuli15: Aika hyvinhän tuo maha on lähtenyt kasvuun ja töissäkin jo pari sanonut...
  4. papurinsessa

Akkuporakonen: Hah, noinhan se juuri taitaa mennä! :D Ensimmäisen kohdalla kaikki on niin uutta ja jännää ja aika ei kulu millään ja sitten tulevilla kerroilla kaikki on jo tutumpaa. Mä en ole kyllä vielä edes pessyt niitä vaatteita, joita olen ostellut. Pesen sitten viimetipassa :LOL: Myytta...
  5. papurinsessa

Ihanan maltillisia täällä osa, kun itse olen ostanut nyt jo kamalasti kaikkea ja etenkin niitä pieniä vaatteita :D En vaan pysty odottamaan... Niin innoissani jotenkin. Tuntuu hassulta, kun olen varmaan yksi myöhäsimmistä täällä, kun la vasta 27.4. :D Mutta perässä tullaan... Mulla on...
  6. papurinsessa

Kiitos Kaumille uudesta keskustelusta ! :) Mäkin olin viime viikolla saikulla, koska aluksi epäilin angiinaa järkyttävän kurkkukivun takia, mutta ilmeisesti vaan flunssa puhkesi uudelleen ja vei voimat... Yskä on tosiaan edelleen ja aika heikko/paska olo. Parempaan päin kuitenkin onneksi...
  7. papurinsessa

Huhtikuun hurmurit 2017 *lokakuussa*

Mäkään en ole tänne ehtinyt nyt, kun ollut sitä sun tätä :D Oon ollut aika kipeenä tässä perjantaista alkaen, niin olokin on ollut kurja ja voimaton. Nyt alkaa ehkä pikkuhiljaa hieman helpottaa. Olen tänään tuntenut kohdun seudulla sellaista pientä elohiirimäistä tykytystä. En tiedä sitten...
  8. papurinsessa

Kath: Tsemppiä ja voimia jatkoon ♥ Nostelusta. En ollut edes tiennyt, ettei alussa saisi nostella raskaita asioita, kun ei neuvolassakaan sanottu. Kannoin yksi päivä meidän porukoiden leikkauksessa olleen 18 kg painoisen koiran yläkertaan, niin äiti sanoi, etten saisi kannella mitään...
  9. papurinsessa

Mullakaan ei vielä eilen näkynyt omakannassa sokerirasituksen tulokset. Tänään meen miehen kanssa hänen isälleen kylään, joten en varmaan ehdi katsomaan kuin vasta illalla. Ensviikolla onkin sitten jo seuraava neuvola, jonne mies ei enää tule mukaan vaan menen yksinäni. Mulla on ollut eilisestä...
  10. papurinsessa

Kath: tulipas paha mieli, kun vielä juuri ehdin kirjoitella, että kaikki varmasti hyvin.. Olen todella pahoillani. Kaikkea hyvää jatkoa varten ♥ Toivottavasti saatte pian vauvan perille asti, paljon voimia :(
  11. papurinsessa

Kath tuo on juuri dopplerin huono puoli, että saattaa aiheuttaa turhaa stressiä, jos ei välillä onnistu ääniä kuulemaan :( Itse olen jaksanut nyt omaani vain kerran käyttää. Väittiäisin varmaksi, että kaikki on silti ihan hyvin. Niitä ei vaan aina välttämättä saa itse kuuluviin. Olin aamulla...
  12. papurinsessa

Mun työkaveri jo taputteli mun masua ja sanoi, että hänestä tuntuu, että odotan tyttöä. Itsellä taas varma poikaolo, että nähtäväksi jää :D Veriseulat olivat ok. Huomenna sitten sokerirasitus, mikä ahdistaakin jo valmiiksi vähän.. Se jatkuva neulalla tökkiminen ei tunnu ajatuksenakaan kivalta...
  13. papurinsessa

Kath: Kiva kuulla, etten ole ainoa. Varmaan sanon aina kovin suoraan,että olen raskaana, jotta en ainakaan fyysisiin töihin joutuisi loppuvaiheessa.. Mieluiten olisin vielä töitä jatkanut muutaman kuukauden, mutta ei voi oikein itse vaikuttaa. Eilen oli tullut hus:lta seulontatulokset kotiin...
  14. papurinsessa

Totta, jokaiselle meille on annettu just se meidän vauva :) ♥ Itse olen pohtinut ottavani sen Op:n vauvavakuutuksen, jossa on eka vuosi ilmainen. En ole tosin itsekään noihin paljoa tutustunut :D Mä en syö muita lisiä ku foolihappoa.. Tänään kyllä tarkoitus ostaa mamamvitskuja...
  15. papurinsessa

Mä en oikee tiedä noista perhevalmennuksista... On vähän jäänyt koko asian pohtiminen meillä, heh. Mies ei oikee kyl lämpee ajatukselle :D Kiitos kommenteista. Yritän olla stressaamatta ja lukemalla netistä juttuja.. Kävin eilen heti katsomassa omakannasta tulokset ja itselläni oli downin...
  16. papurinsessa

Kävin tänään ultrassa. Mies istui vieressä jännittyneenä katse nauliintuneena monitoriin. Sieltä se pikkunen pompahti esiin ♥ Pyöri ja hyöri kamalasti ja heilutteli pieniä käsiään. Ei saatu mitään kovin kummosia kuvia, koska eihän tuo malttanut olla hetkeäkään paikalleen. Koko ajan vaihtui...
  17. papurinsessa

Olen pahoillani ♥ Toivon teille kaikkea hyvää jatkoon ja jaksamista surun kanssa. Paljon plussatuulia ja onnea matkalle, ens kerralla on teidän vuoro - pakko olla!
  18. papurinsessa

IIk! Huomenna on vihdoin nt-ultra ja oon sitä odotellut jo kolme kuukautta. Vatsa on koko ajan kipeä ja sekaisin enkä saanut viime yönä untakaan. Niin paljon jännittää nähdä papunen. :eek::D Aion keskiviikkona kertoa töissäkin. Työsuhdekin loppuu varmaan aika pian ja jään työttömäksi, kun oli...
  19. papurinsessa

Aika hyvin oon totellut sitä raskausajan välteltävien ruokien listaa, mutta lähinnä senkin takia, etten syönyt suurinta osaa niistä ennen raskauttakaan. Ainoa oikeastaan, jonka kanssa mulla oli aluksi vaikeuksia, oli energiajuomasta eroon pääseminen. Kerran oli pakko ostaa yksi tölkki ja juoda...
  20. papurinsessa

Mä ostin justiinsa eilen käytettynä dopplerin, mutta sain ainoastaan oman sydänääneni sillä kuuluviin :D Siitäkin aluksi innostuin. Pitää kokeilla uusiksi, kun pikkunen on vähän isompi :)

Yhteistyössä