Hakutulokset

1. E

.

Onnea plussanneille :love: Täällä alkoi tänään uusi kierto ja yrityskerta.. Saa poistaa piinailijoista ja päivittää kp 1/28(?) yk8 Ottipa koville menkkojen alku.. :cry: Muutenkin ollut jotenkin tunteet pinnassa lähipäivinä.. Mut ei auta kun toivoa, että pian olisi meidänkin vuoro :rolleyes:
  2. E

.

@Herqqu Onnea plussasta :love: @kissanainen87 Tsemppiä uuteen kiertoon! @Tiutau13 Kyllä siinä haalea viiva erottuu, toivottavasti vahvistuu! :love: @Naissoturi Voi ei, oon tosi pahoillani! :( Voimia uuteen kiertoon! Ilmeisestihän ainakin kemiallinen raskaus voi haalean plussan näyttää...
  3. E

.

@Marlen Vähän sillä ajatuksella meninkin lääkäriin.. Mutta joo se tarkastettiin ja oli ihan normaalilla tasolla. Vähän päälle 300 muistaakseni. Muutama vuosi sitten jouduin ottamaan jälkiehkäisypillerin ja sen tiimoilta mulla tuli kans tippoina maitoa varmaan nelisen kuukautta.. Mutta se loppui...
  4. E

.

Moikka, voisin liittyä joukkoon! :) Jonkin aikaa lueskellut jo täällä, mutta nyt vasta uskaltauduin mukaan :p Nyt kp 24/28(?) ja yk 7 Piinapäivät menossa dpo 9. Tässä kuussa ensimmäistä kertaa tikuttelin ovista.. Jännityksellä odotan, että tuottaako tulosta :confused: Mulla on kierrossa ollut...
  5. E

Joulukuun toivevauvat 2012 *MEIDÄN KUU!!!*

Kiitos kaikille onnitteluista :) Ja onnea kaikille vauvautuneille!! :flower: Niin ja tietysti tsemppiä kaikille viime metreille, kohta kaikilla on jo vauvat sylissä :heart: Kotiin pääsimme sunnuntaina ja arki on lähtenyt melko mukavasti käyntiin. Kovin tissitakiainen tuo tuntuu olevan, voi...
  6. E

Pikaisesti ilmoitan että 7.12 klo 1.12 syntyi suloinen poikani mitoin 52cm ja 3710g. Nyt tutustumme toisiimme ja harjoittelemme Imetystä. Imuote on jo löytynyt mutta minulla ei ole maito vielä noussut, lisämaitoa ollaan onneksi saatu. Tarkempaa kertomusta kun pääsemme kotiin :) niin ja poika...
  7. E

Onnea juron-jaure ja tähti pikkuisista!! :flower: Pesuaineeksi ostin pikkuiselle LV:n pesuainetta, ei mitään tietoa kuinka hyvää se sitten on, kun tulee tahroja yms. Jouluksi olen pyytänyt äitini, isoveljeni ja isosiskoni perheinensä minun luokse. Yleensä ollaan äidilläni, mutta mun luona...
  8. E

Joulukuun toivevauvat 2012 *Marraskuussa*

Onnea vauvautuneille! :flower: Tervetuloa Milha ja kiva, että kääntäminen onnistui hyvin :) Wera_: Mulla ihan samoja fiiliksiä, en jaksais enää päivääkään olla raskaana! Omia kuulumisia.. Mulla vauva ei vielä juurikaan oo antanut merkkejä siitä, että olis pian tulossa. Yksi ilta särki...
  9. E

Onnea Madicken ja Kaapo80 pienistä ihmeistä!! :flower: Täällä ei mitään viitteitä siihen, että pikkuinen olisi tulossa maailmaan. Itse olisin jo kovin valmis siihen, alkaa olla olo melko tukala.. Emerentia ja bebe 39+0 *poks* :heart:
  10. E

Kaapo80: Kauan oot kyllä joutunut oleen vuodelevossa, tsemppiä! Toivottavasti pieni malttaisi edes hetken aikaa vielä kasvaa ja kerätä voimia ulkomaailmaa varten :) 50-56 koon vaatteita on tullut hamstrattua kenties liikaakin.. Onneksi suurinosa on kirpputoreilta, joten ei harmita vaikka...
  11. E

Apua, nyt on jo marraskuu.. Tasan kuukausi laskettuun aikaan, tässähän tulee kiire kohta. Vaavimasulle tsemppiä supisteluihin, toivottavasti pieni ei ihan vielä kiirehdi maailmaan :) Mameliini tervetuloa kirjoittelemaan! :) Arvausleikkiin sanoisin, että 7 vauvaa saadaan maailmaan...
  12. E

Joulukuun toivevauvat 2012 *Lokakuussa*

Pinoa merkkailen.. :) Kaapo80 : Jaksamisia lepäilyyn, toivottavasti pikkuinen ei kovin aikaisin ottaisi varaslähtöä :) Mä muutin lauantaina isompaan asuntoon ja tää on kyllä tilava :heart: Ainoo, että aika viileä asunto ja naapureiden äänet kuuluu tosi selvästi. Edelliset asukkaat oli...
  13. E

Joulukuun toivevauvat 2012 *Syyskuussa*

Heippa taas pitkästä aikaa. Kirjoittelu ollut vähäistä vaikka lukemassa oonkin käynyt päivittäin. Onnea Susannalle avioitumisen johdosta! :heart::flower: nopnop: Onnea tyttölupauksesta :flower: helmerii: Tervetuloa! :) sofi12: Kirjoittelit hiivasta. Mä kärsin jonkin aikaa hiivan...
  14. E

Joulukuun toivevauvat 2012 *Syyskuussa*

Kääk, huomenna jo syyskuu! Ja huomenna enää 3kk laskettuun aikaan, mihin tää aika menee? Mulla oli toissapäivänä se sokerirasitus, kaikki arvot kunnossa. Paastoarvo taisi olla 4.4, tunnin päästä litkusta arvo hieman päälle 5 ja siitä tunnin päästä hieman päälle 6. Huh, saan jatkaa...
  15. E

Joulukuun toivevauvat 2012 *Elokuussa*

malttamaton: Ihanat ultrakuvat, huikeen selvät! Varsin söpö tapaus siellä mahassa :) Työmotivaatio on hukassa juu. Tai mähän olen kyllä ollutkin töistä yli kuukauden poissa, että ei ihmekään jos ei nappaa. Ens viikolla ajattelin kyllä mennä jo kokeilemaan töitä, vaikka toisaalta ei...
  16. E

Vauvaton: :hug::heart: Osanotto vielä täälläkin menetyksestänne
  17. E

Eipä ole taas hetkeen tullut kirjoiteltua! Kaikille ultrassa käyneille onnea hyvistä uutisista :) Neuvolalääkäreistä olitte kans puhunut jonkin verran. Mulla on 3 neuvolalääkäriä, ensimmäinen oli nt-ultran jälkeen, toinen on ensi viikon tiistaina ja kolmas sitten lopussa. Kiva päästäkin...
  18. E

kairan: Tervetuloa! Varmasti melkoinen yllätys ollut teillä, mutta eipähän tarvitse stressata alkuaikoja :) Tombatar: Ihana maha :) Tänne ei mitään ihmeellistä. Vauva pitää hirveetä jumppaa, maha hyppii tahtiin :) Emerentia ja bebe 22+6
  19. E

Joulukuun Toivevauvat 2012 *Heinäkuussa*

Nimistä on ollut puhetta. Jonkinverran olen niitä miettinytkin, mutta varmaan vasta kun pienen näkee niin sen osaa päättää :) Niin ja ristiäiset aion järjestää, vaikka en itse olekaan erityisen uskovainen/kirkollinen ihminen. En kuitenkaan näe siinä mitään huonoakaan ja osa suvusta on sen verran...
  20. E

Joulukuun Toivevauvat 2012 *Heinäkuussa*

Onnea kaikille hyvistä ultrakuulumisista :) Työtilanne ja kotona oleminen: Mulla on työsopimusta 15.1 asti, joten ehdin jäämään äitiyslomalle nykyisestä työstä. En vielä tiedä yhtään kauanko olen vauvan kanssa kotona, unelma olisi 3-vuotiaaksi asti, mutta yksinhuoltajana tähän tuskin on...

Yhteistyössä