Hakutulokset

1. E

Joulukuun Toivevauvat 2012 *Heinäkuussa*

Jenksula: Osanottoni :( En osaa edes kuvitella, kuinka rankkaa teillä varmasti on :'( Toivotan teille kovasti voimia <3
  2. E

Wera_ : Mulla kans tuli ihan alkuaikana verta hieman, mut se oli sellasta tosi haalean punaista. Tää oli ihan kirkasta niin vähän säikytti, mutta eipä oo toistunut ja kaikki on ihan kunnossa :) Puro ja Annah81 tervetuloa joukkoon! :wave: Voi harmi.. Ei meillä tollasta dvd:tä vaan ole...
  3. E

Maksalaatikkoa!!!

Mulle neuvolassa terkka sanoi suunnilleen näin: "Vältä sitä niin kauan kun pystyt. Sitten kun tuntuu, että nyt on pakko syödä niin syö sen kerran" :D Se sanoi, että ei siinä laatikossa ole niin hirveästi maksaa ja kun ei syö useammin niin ei se A-vitamiini pääse kertymään elimistöön. A-vitamiini...
  4. E

Heips kaikille :wave: Rakenneultra on mulla keskiviikkona. Kääk! Tajusin vasta eilen, että se todellakin on niin pian jo. Toivottavasti pikkuinen paljastaa siellä myös sukupuolensa, tulevat kummitädit taitavat sitä uutista tosin odottaa jopa enemmän innoissaan kun minä(odottavat ostoksille...
  5. E

Heippa kaikille ja uusille tervetuloa! :wave: Enny kirjoitteli huonomuistisuudesta.. Kuulostaa tutulle :D Mulla katoaa sanat välillä ihan kokonaan ja tulee black outeja et mitähän olinkaan sanomassa/tekemässä. Yksi päivä piti puhua haarukalla ja veitsellä syömisestä, mutta puhuinkin...
  6. E

Kiitos Rödluvan uudesta ketjusta, ihana tuo kuva! :) Energinen keskiraskaus on kyllä täältäkin aivan kadoksissa. Nukkua voisin koko ajan, harmi kun ei ole mahdollista. Selkäkipu on vaivana taas töiden tultua kuvioihin.. Otin tukivyön käyttöön, toivottavasti helpottaa, että ei tarvitsisi...
  7. E

Joulukuun Toivevauvat 2012 *kesäkuussa*

Kivuista: Sukkapuikkokipuja ei ole onneksi ollut, mutta välillä vihloo kun kävelee liian reippaasti ja välillä sit muutenkin. Aika vähäistä onneksi ollut. Hankinnoista: Muutaman vaatteen olen ostanut, kun käytettynä halvalla löytänyt. Niin ja löysin myös söpön toppapussukan, mikä menee...
  8. E

Ultra Tampereella yksityisellä

Itse kävin Tampereella yksityisellä alkuraskaudenultrassa, joka maksoi kelakorvauksen jälkeen 80€. Siellä laskettiin siis samantien tuo kelakorvaus hinnasta pois :) En tosin tiedä, että mihin ultraan olet menossa.. Minä kävin AVA-klinikalla, joka on kylläkin erikoistunut lapsettomuushoitoihin...
  9. E

Kiinalainen syntymäkalenteri Sen mukaan mulle tulisi poika. Siskolla on molempien kohdalla pitänyt paikkaansa, mutta jääpi nähtäväks :) Liikkeistä: Muutaman kerran oon tuntenut pienen "tökkäyksen" mahasta päin, joka ilmeisesti on sitten liikettä :) Neuvolatäti ainakin näin epäili, kuulosti...
  10. E

En ookaan hetkeen kirjoitellut, kun kävin viikon verran lepäämässä isotätien mökillä Keski-Suomessa :) Nyt sit kaikki sukulaiset tietää ja yllättävän rauhallisesti on mun uutinen otettu vastaan. Itse en myöskään ole fb-ryhmässä, toisaalta voisin liittyä, mutta enpä varmaan sinnekään osaisi...
  11. E

Kiri: Voimia kamalaan tilanteeseen! Toivottavasti osakeskeytys onnistuisi :hug: nopnop: Tsemppiä sinne myös :hug: Näkkärinmuru: Huh, surullinen tarina sinulla. Toivottavasti tämä raskaus päätyisi onnellisesti ja hyvä kun olette tarkkailussa :) Sofi12: Onnea suuresti! :flower...
  12. E

Moikka pitkästä aikaa :) Oon käynyt lukemassa ahkerasti, mutta en oo jaksanut kuitenkaan kirjoitella. Pahoittelut menetyksen kohdanneille :( :heart: Ihanaa, ollaan jo kesäkuussa! Niin se aika vaan menee :) Mulla on selvä poikaolo, en tiedä mistä johtuu. Np-ultrassakin meinasin kehua...
  13. E

Joulukuun Toivevauvat 2012 *Toukokuussa*

Pakko hehkuttaa onnea :heart: Np-ultrassa käyty. Th oli ihana, kertoi kovasti mitä kuvassa näkyy. Pikkuinen polski kovasti, rapsutteli päätään ja välillä taisi vilkutellakin. Th tosin joutui välillä hieman tökkimään toista liikkeelle. Vastasi viikkojaan hyvin(tosin koon puolesta oli päivän...
  14. E

Pahoittelut niille, jotka menetys on kohdannut :( Tuntuu, että kovin(liian= moni tässä ryhmässä on joutunut huonoja uutisia kuulemaan. Itse koko ajan pelkää, että koska on oma vuoro. Kesälomasuunnitelmista joku kyseli. Mulla alkaa ens keskiviikkona loma ja sit vasta juhannuksen jälkeen meen...
  15. E

Heinis, Iitu ja Mosmos: Suuret pahoittelut ja kovasti voimia teille kaikille :'( :hug: nis: Tervetuloa :) Np-ultra mulla on ens viikon keskiviikkona :) Siihen asti jännäillään. Tiistaina on tosin neuvolalääkäri, joka toivottavasti kuuntelis sydämensykkeet. Mulla ei oo masu vielä...
  16. E

Ystävistä: Mulla ei oikeastaan kukaan ystävä ole samassa tilanteessa. Muutamalla tutulla on kyllä lapsia, mutta ne on sen verran etäisiä, että en usko niistä seuraa saavani. Onneksi kuitenkin ne lähimmät ystävät on ottanut mun uutisen tosi hienosti vastaan ja ne on myös tästä tosi innoissaan...
  17. E

Miwwille voimia suuresti! :hug: :heart: Täällä stressataan.. Pari päivää sitten autolla ajaessa sattui mahaan aika lailla, se oli sellanen jännä kipu, ihan kuin olisi jostain kohtaa painettu tavallaan sisäänpäin tai jotain. Ehkä aavistuksen puristava, joka tuli ja meni. Mut sit se kuitenkin...
  18. E

Kiitos kaikille, jotka vastasi kysymykseeni :) Onneksi mulla on 2 lähiesimiestä (vastaava sairaanhoitaja ja meidän yksikön esimies). Mainitsin eilen asiasta tälle sairaanhoitajalle ja kysyin, että miten se menee. Se oli ihan mun takana ja sanoi, että oli neuvola-aika mikä tahansa(kun mainitsin...
  19. E

Pakko kysästä teiltä, jos tietäisitte paremmin. Työehtosopimuksessa lukee: "21 § Lääkärintarkastukset 1. Työnantaja ei seuraavissa tapauksissa vähennä työntekijän palkkaa, jos tarkastukset ja tutkimukset tehdään tarpeetonta työajan menetystä välttäen eikä tarkastuksia ole voitu hoitaa...
  20. E

Onnea hyvistä ultrakuulumisista, niille ketkä niitä on kuullut :) Ja uusille tervetuloa! Mä olin vapun kiltisti töissä. Vappupäivänä tehtiin ystävän kanssa munkkeja.. Ahneuksissamme tehtiin 1,5l taikina, et varmasti riittää kaikille. Tää asunto lemuaa vieläkin munkeille, niitä on ihan...

Yhteistyössä