Hakutulokset

1. E

Joulukuun Toivevauvat *HUHTIKUU*

Heippa pitkästä aikaa! Enpä olekaan hetkeen jaksanut kirjoitella. Ensimmäinen neuvola on takana ja ainakin terkka vaikutti tosi kivalta :) Neuvolalääkäri olis 22.5 ja sitten np-ultra 23.5. Veriseulaan aion osallistua. Haluan varautua tulevaan edes jotenkin. Lisäksi jos jotain hälyttävää...
  2. E

ikuinenkuumeilija: Mahtavaa!! Onnea hirmusti sinne teille! Ihania uutisia :heart: emiliainen: Onnea sinne myös hyvistä ultrakuulumisista :heart: Sofi12: Mulla kans ruvennut naama kukkimaan! Ja mikä parasta, rintakehälle tullut pieniä finnin tyyppisiä näppylöitä, jee. Täällä myös muuten...
  3. E

Heippa kaikille! Oottekin paljon täällä puhelleet.. :) Lemmikeistä: Mulla on kesällä 3 vuotta täyttävä uroskoira. Hieman jännittää, miten tulee suhtautumaan tulevaan muutokseen. Tykkää kyllä lapsista, tosin pari kertaa siskon poikaa yrittänyt kevyesti nappasta, kun tilanne ollut...
  4. E

Strawberrylle ja kieloirmelille jaksamisia ja :hug: ikuinenkuumeilija: Tsemppiä myös sinne, toivotaan että syke löytyisi seuraavasta ultrasta! :hug: Tää hölösuu ei oo malttanut pitää suutaan kiinni.. Töissä oon kertonut jo muutamalle, mut koska sana leviää niin kerroin myös...
  5. E

Regalolle toivottelen tsemppiä ensi kiertoon! :) Ikuinen kuumeilija: Varmasti piinaavaa odotusta sulla nyt. Voimia kovasti sinne :hug: Jenksula: Toivottavasti tuhtuilu olisi vain harmitonta. Tsemppiä sinnekin siis! :hug: Mame31 ja Rödluvan tervetuloa ja toivotaan, että kaikki sujuu...
  6. E

Heips taas kaikille :) Vogue: Mä oon työelämässä, lähihoitajana vanhuspuolella. Hieman pelottaa jaksaminen, kun meillä työ on aika rankkaa ja tiivistahtista. Pääasiallisesti kaksvuorotyötä, yövuorojakin saattaa olla toisinaan. Mun oli tarkoitus lähteä opiskelemaan tai vaihtaa ainakin...
  7. E

Onnea kaikille uusille plussanneille :) Itse olin muutaman päivän lomalla Unkarissa ja kesken reissun tuli aivan hirvee himo suolakurkkuihin. Oikein kuola valui, kun ajattelikin niitä. Ei kai himoja ruokaan voi näin alussa tulla? :laugh: Oli kuitenkin pakko laittaa äidille viestiä, että käy...
  8. E

Joulukuun toive-vauvat 2012

Tää odottaja odottelee Tampereella, eli sairaala onpi Tays. Varhaisultrasta: Varasin itselleni ultran 12.4, jotta saan mielenrauhan. Onneks isosisko tulee mun kanssa sinne, se on itsekin raskaana(pidemmällä jo tosin) ja kävi samassa paikassa. Tuolla se maksaa 85€ :) Kertomisesta: Itsehän...
  9. E

Onnea kaikille plussanneille! :heart: Mulla ensimmäiset oireet oli aivan kauhea väsymys, meinasin nukahtaa pystyyn ja sitten mielialat aivan hirveitä. Rikoin oman takalasinikin autosta, kun pimahdin äidille jostain pienestä asiasta :D Sen jälkeen ollut etovaa oloa, huimausta (joka on jo tosin...
  10. E

Saanko liittyä joukkoonne, vaikka raskaus ei ollut mitenkään suunniteltu.. :confused: Positiiviset testit tehty lauantaina ja eilen. Isän kanssa en seurustele, joten yksinhuoltajuus edessä, en edes tiedä haluaako isä osallistua mitenkään. Oon kuitenkin aina tiennyt haluavani lapsen nuorena...

Yhteistyössä