.

• Tykkää
Reactions: janskusdff
iK
Voiii saisinko analyysiapua! Ylimmät eiliseltä, alin tänään. Ylipäätään ovat erivärisiä (mistäs se johtuu, pissan laimeudesta vai vaan testien eroja?) mutta mites suhteessa kontrolliviivaan?

Edelleen puuttuu limat! Eilen jo illalla vähän vuotoa mutta ei mitään normaalia limailua. Täh?

Ja sori suoraan omiin napoihin.... :D

CD4E4986-072B-403F-8115-3C0EE5FA064A.jpeg E2AAE6D8-AAED-4761-BACC-286EADCBD0FB.jpeg 41DF565F-944F-4522-8D8C-CFA60DEB4A3F.jpeg

Viimeksi muokattu:
@Tiutau13 mie teen työkseni testien lukua labrassa. Tuo olis meillä negatiivinen (n) mutta toivottavasti kuva vain hämää ja mahdollinen viiva vahvistuisi:)
Hei, mielenkiintoista työtä teet! :) ja kiva saada myös ammattilaisen mielipide! :LOL: ei auta kuin toivoa että viiva vahvistuisi plussaksi - myös ammattilaisen silmissä!(y):LOL:

Kiitos kaikille muillekkin analyytikoille!:love: huomenna uutta kuvaa ja analyysia kehiin!:LOL:

Kuka kysyi oviksen aikaisesta pahoinvoinnista. Mulla on ollu heti oviksen jälkeen aika voimakastakin pahoinvointia, on loppunut aina n. dpo6 kieppeillä..:cautious:

• Tykkää
Miten mä selviin tästä!? :cry:
Menkat tms alko hetki sitten. Mä olin jo melko varma et olin raskaana kun kaikki oireet täsmännyt niin hyvin. Toki en oo varma olinko ees raskaana. Mut koen olleeni, miten tästä selviää?
Töissä huomasin ja silmät on vuotanu siitä asti :cry:
Eilen en saanut millään unen päästä kiinni ja kävi vihlaisu oikealla ja tuli pelko että meni kesken ja nyt sitten...:( tiedä häntä sitten, mutta mä oon ihan rikki :cry:
Jatkossa en tee ainuttakaan raskaustestiä ennenkuin menkat on varmasti myöhässä!
Tarviiko mun käydä lääkärissä tarkistuttamassa mitään?
Voihan toki olla etten edes ollut raskaana ja että se eilinen viiva olikin vain viivan paikka.
Mä joudun tänään siis takaisin lähtötekijöihin kp 1/23-29 yk 6

@iK mä en ole koskaan tikuttanut ovista, kun tuntuu etten osaa noita tulkita. Mutta kyllähän tuo aika vahvalta LH-huipulta alkaa näyttämään, kun testiviiva on vahvempi kuin kontrolli. Sulle on tulossa oikein superovulaatio! Tai, ei pitäisi väläytellä mahdollisuutta, mutta oletko ihan 100% varma, ettet ole raskaana? Silloinhan nuo ovistestit saattavat näyttää juuri tuollaisia vahvoja viivoja päivä toisensa jälkeen.

@Naissoturi voi ei, paljon voimia :( Tarkkaile nyt vuotoa, pieni toivohan aina vielä on. Ei varmastikaan tarvitse käydä missään tarkistuttamassa, jos on ollut keskenmeno, kun on tullut noin aikaisessa vaiheessa. Kaikki varmasti tulee normaalisti menkkojen mukana ulos, ilman että huomaat mitään sen suurempaa.

@Herqqu Onnea plussasta :love:

@kissanainen87 Tsemppiä uuteen kiertoon!

@Tiutau13 Kyllä siinä haalea viiva erottuu, toivottavasti vahvistuu! :love:

@Naissoturi Voi ei, oon tosi pahoillani! :( Voimia uuteen kiertoon! Ilmeisestihän ainakin kemiallinen raskaus voi haalean plussan näyttää, voisko kyseessä olla se? (n)

Omaa napaa: En malttanut kiudausta vaan tein tänään onestepin liuskan.. Näänkö omiani? Onks siinä viivan paikka vai voisko olla haamu kyseessä? Pitäis malttaa olla testaamatta niin ei tarvis pähkäillä.. Helpommin sanottu kuin tehty :censored:

Attachments

@Naissoturi Mulla oli myös tuommoinen tilanne toukokuussa. Mulla oli vahvempi viiva kuin sulla noissa kuvissa ja menkat alkoi 4-5 päivää myöhässä. Pahaltahan se tuntuu, mutta ei noille voi mitään. Ja mulla kun on kokemusta myös 8+4 olleesta keskenmenosta niin mielummin näin aiemmin kuin myöhemmin :( Tsemppiä! <3 Nyt uusi kierto ja uusi yritys! (y)

iK
@Naissoturi Voi harmi! Tosi ikävä juttu. :unsure: Voimia kovasti!

@Emerentia Jopa minä, joka harvoin näen mitään viivoja, näen kyllä nyt haamun!

@iK mä en ole koskaan tikuttanut ovista, kun tuntuu etten osaa noita tulkita. Mutta kyllähän tuo aika vahvalta LH-huipulta alkaa näyttämään, kun testiviiva on vahvempi kuin kontrolli. Sulle on tulossa oikein superovulaatio! Tai, ei pitäisi väläytellä mahdollisuutta, mutta oletko ihan 100% varma, ettet ole raskaana? Silloinhan nuo ovistestit saattavat näyttää juuri tuollaisia vahvoja viivoja päivä toisensa jälkeen.
Kävi hetken mielessä, mutta en kyllä usko kun tuli kerrankin kunnon menkat, ja viime kierrossa ovistestit kyllä himmenivät loppua kohti. Uskon että nyt kierto on km-kierron jälkeen palaamassa vihdoin uomilleen ja mietin jopa että ehkä en ovuloinut viime kuussa sitten ollenkaan ja nyt just irtoaa joku megafolli. Koska on ollut tosiaan mulle tyypillistä hormonaalista sappikipuakin runsaasti. Nyt kun sais vielä miehen hommiin ja ylös sohvalta sairastamasta. (y) Muttttta, toki jos tuo ei vaalene tässä nyt huomenna esim niin pitänee tehdä r-testi. Limojen puutos nimittäin ihmetyttää. Ja kysta.. no, ylihuomenna gyne.

@kathii Vuoto oli ainakin huomatessani runsasta. Joskus menkat alkaa runsaasti, joskus niukasti. Mutta tosiaan huomasin vuodon vasta vajaa 2 tuntia sitten.

@Emerentia Joo kemiallinen varmaankin taitaa olla, jos on jotain ollut.

@Kumiankka1 Joo mielummin tähän hetkeen, kuin myöhemmin.

Kiitos tsempeistä :)

Tässä mietin, että satsaisinko yksityisellä lääkärillä käyntiin. Ne aikaisemmat vatsan vihlailut mietityttää, joista olen päivystyksessä käynyt, mutta siellähän ei tehty edes gynekologista tutkimusta.
Jos tämä nyt oli kemiallinen, niin onko mahdollista raskautua jo seuraavassa kierrossa vai miten se menee?(n)

Pahoittelut menkoista @Naissoturi :(

Tuo testailun aloittaminen on kyllä niin pirullista, kun uteliaisuus ottaa vallan ja haluaisi heti tietää, onko hyviä uutisia tulossa.Ja sitten väärät positiiviset sekä myös ihan vain negatiivinen testi vie mielen niin alas.

Täällä piinapäivät nyt menossa ja mietin kovasti, että milloin sitä uskaltaisi testata. Lähinnä sen takia, että tietäisi pitääkö viikonlopun riennoissa vältellä alkoholia.

Kuinka te suhtaudutte lasillisen ottamiseen piinapäivien aikana, kun plussaa ei vielä ole tiedossa? Tai kuinka paljon välttelette "kiellettyjä" asioita ennen menkkojen alkua ilman ennakkotestailua?

@vauvameille
En osaa tuohon alkoholiin sanoa kun itse en juurikaan käytä.
Mutta nyt tän päiväsen myötä en meinaa uskaltaa ottaa edes särkylääkettä :eek: kun mielessä pyörii kaikkea ja mietin, että voiko mistäkin olla haittaa raskautumiseen (n) Kivut on tällä hetkellä sitä luokkaa, että mieli tekisi ottaa, mutten uskalla.

• Tykkää
@vauvameille
En osaa tuohon alkoholiin sanoa kun itse en juurikaan käytä.
Mutta nyt tän päiväsen myötä en meinaa uskaltaa ottaa edes särkylääkettä :eek: kun mielessä pyörii kaikkea ja mietin, että voiko mistäkin olla haittaa raskautumiseen (n) Kivut on tällä hetkellä sitä luokkaa, että mieli tekisi ottaa, mutten uskalla.
Ymmärrän, oon itsekin tosi varovainen ja en haluaisi tehdä mitään mikä voisi vaikeuttaa raskautumista saati aiheuttaa keskenmenon. Yritystä on vain niin kauan takana, että tuntuu inhottavalla joutua aina epäilysten kohteeksi kissaristiäisissä, jos alkoholista kieltäytyy.

Ymmärtääkseni parasetamoli pohjaiset lääkkeet ovat turvallisia ottaa, vaikka olisi raskaana. Itse yhden keskenmenon kokeneena, otin pahimpiin kipuihin panadolia, kun vielä elättelin toiveita raskauden jatkumisesta.
Voimia <3

iK
Okei naiset. Nyt mä kualen nauruun. Nauran siis itselleni täällä töissä aivan kippurassa. Jaaaa, pitäiskö tehdä töitäkin...:D:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::LOL::LOL::ninja::ROFLMAO::D

Siis oikeesti. Vissiin viimekuusta on liikaa aikaa. Mä oon eilisiä ja tämän päivän testejä tuijottanu kokoajan väärinpäin. :ROFLMAO::X3::ROFLMAO::ROFLMAO: Eli siis aatellu että oikealla on kontrolliviiva. Buhahahahaaaa! Rupesin syynäämään viime kuun testien tuloksia ja hätkähdin että mitäs hittoa, miten on joka päivä ollu näin vahva! Tuijotin siis kokoajan kontrollia. Piti ihan ohjeet tarkistaa. Eli kyllä, oikeassa ootte, eilen ja tänään todella on vahvempi testiviiva (oikealla oleva!:rolleyes::D) kuin kontrolli.

Voi hyvä pää. Naurattaa vieläkin.

Ja hei, äsken vessareissulla hirveet limat. Tänhän te halusitte! Tänään kyllä saatava mies suostumaan. Kipeenä tai ei! CE8E3994-BC68-47AD-9867-EC26D40E579A.jpeg

• Tykkää
Reactions: vauvameille
@vauvameille minäkin olen ihan super tarkka kaikesta! Mietin jo, mitä uskallan ennen ovulaatiotakin tehdä ja välttelen ainakin tulehduskipulääkkeitä niin paljon kuin mahdollista. Mä pystyn hyvin aina sanomaan, etten juo mitään, koska on migreeni :D

@iK nyt vaan eroottiset tanssit illalla kehiin, niin mies ei voi vastustaa!!(y)

Yhteistyössä