.

@Naissoturi en usko että jos niitä ottaa kuukautisten aikaan muutaman päivän että siitä haittaa olisi. :) itsekin olen lukenut että ne, ja esimerkiksi myös flunssa, saattaa siirtää tai jopa estää ovulaation joten täällä myös vältellään niitä viikko ennen ovulaatiota ja sen jälkeen. Parasetamolia olen sen sijaan mieluummin syönyt.
 
Miten mä selviin tästä!? :cry:
Menkat tms alko hetki sitten. Mä olin jo melko varma et olin raskaana kun kaikki oireet täsmännyt niin hyvin. Toki en oo varma olinko ees raskaana. Mut koen olleeni, miten tästä selviää?
Töissä huomasin ja silmät on vuotanu siitä asti :cry:
Eilen en saanut millään unen päästä kiinni ja kävi vihlaisu oikealla ja tuli pelko että meni kesken ja nyt sitten...:( tiedä häntä sitten, mutta mä oon ihan rikki :cry:
Jatkossa en tee ainuttakaan raskaustestiä ennenkuin menkat on varmasti myöhässä!
Tarviiko mun käydä lääkärissä tarkistuttamassa mitään?
Voihan toki olla etten edes ollut raskaana ja että se eilinen viiva olikin vain viivan paikka.
Mä joudun tänään siis takaisin lähtötekijöihin kp 1/23-29 yk 6
Olen todella pahoillani! :cry: Viime kierrossa sain todella selkeän haamun testiin (jonka linkkasin tännekin) ja tästä muutaman päivän päästä alkoi vuoto, ymmärrän tuon sun tunteen täysin, olo on todella epäuskoinen :( sä selviät kyllä! Paljon voimia <3
 
Mun pitäisi varmaan keskittyä töiden tekemiseen, mutta löydän itseni vähän väliä täältä :D

@Naissoturi Olen lukenut, että erityisesti ovulaation aikoihin kannattaa välttää, mutta vaikutus ei pitäisi olla pitkäaikainen eli ilmeisesti kuukautiskipuihin syötyinä ei paljoa vaikuta raskautumiseen. Häiritsevät ilmeisesti ovulaatiota, hedelmöittymistä ja alkion kiinnittymistä.
 
iK
@iK no mä tänään taas ihmettelin että miksi sulla on väärinpäin noi testit kuvissa kun tosi vaikea hahmottaa että kumpikas viiva se pitikään olla vahvempi kun tottunu että yleensä se on vasemmalla ja kontrolli oikealla :ROFLMAO:
Mä oon vissiin vähän nurinkurinen! :D Pidän kuvatessa testiä yleensä kädessä, ja näin ollen vasemmalla kiinni siitä ”ei-pissa” päästä. :LOL:
 
Okei naiset. Nyt mä kualen nauruun. Nauran siis itselleni täällä töissä aivan kippurassa. Jaaaa, pitäiskö tehdä töitäkin...:D:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::LOL::LOL::ninja::ROFLMAO::D

Siis oikeesti. Vissiin viimekuusta on liikaa aikaa. Mä oon eilisiä ja tämän päivän testejä tuijottanu kokoajan väärinpäin. :ROFLMAO::X3::ROFLMAO::ROFLMAO: Eli siis aatellu että oikealla on kontrolliviiva. Buhahahahaaaa! Rupesin syynäämään viime kuun testien tuloksia ja hätkähdin että mitäs hittoa, miten on joka päivä ollu näin vahva! Tuijotin siis kokoajan kontrollia. Piti ihan ohjeet tarkistaa. Eli kyllä, oikeassa ootte, eilen ja tänään todella on vahvempi testiviiva (oikealla oleva!:rolleyes::D) kuin kontrolli.

Voi hyvä pää. Naurattaa vieläkin.

Ja hei, äsken vessareissulla hirveet limat. Tänhän te halusitte! Tänään kyllä saatava mies suostumaan. Kipeenä tai ei! katso liitettä 4457
Jostain syystä en saa sun nimeä linkitettyä, mutta jospa tällä tavalla.
Eli satutko olemaan vasenkätinen?
Mä nimittäin olen ja siitä syystä melkeen aina testit väärinpäin käsissä. Kuviinkaan niitä ei aina hoksaa kääntää :LOL:
 
Nyt kun noista särkylääkkeistä oli puhe, niin mietin, että voiko se olla syynä kemialliseen? Mä nimittäin toissapäivänä muistaakseni, otin yhden para-tabsin alkavaan pääkipuun :eek::(:cry: Arvatkaa otanko toista kertaa, mielummin kärsin sen pääkivun seuraavalla kerralla :unsure:
 
@Miina- @Wintersun Kiitos vastauksistanne. Itsekin aattelin, että plussa se olisi. Tänään testiviiva oli jo ihan haalea. Eli mut voisi laittaa piinailemaan, tänään dpo0.

@kissanainen87 Pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta.

@Tiutau13 @Emerentia Toivotaan viivan vahvistumisia!

@kathii Noniin, plussatuulia sulle!

@janskusdff Mullakin esiintyy pahoinvointia ja pyörrytystä ovulaation aikoihin.

@Naissoturi Voi kökkö, voimia kovasti sulle.

@vauvameille Mä oon aika varovainen minkään "kiellettyjen" nauttimisen kanssa. Ja alkoholia en oo muutenkaan juonnut pariin vuoteen. Panadolia olen ottanut, jos on aivan pakko.

@iK Hyvin sä vedät! :LOL::ROFLMAO: Toivottavasti mies on pelikunnossa tänään.

Pahoitteluni, jos en kaikkien viesteihin muista reagoida. Ei vain yksinkertaisesti pysty muistamaan, mitä kaikkea piti sanoa ja kelle. Luen kyllä kaikki viestit ja elän mukana. ❤
 
Nyt kun noista särkylääkkeistä oli puhe, niin mietin, että voiko se olla syynä kemialliseen? Mä nimittäin toissapäivänä muistaakseni, otin yhden para-tabsin alkavaan pääkipuun :eek::(:cry: Arvatkaa otanko toista kertaa, mielummin kärsin sen pääkivun seuraavalla kerralla :unsure:
Mun käsittääkseni parasetamolia voi ottaa eikä pitäis vaikuttaa. Korjatkaa, jos oon väärässä? Itse kans Buranaa välttelen, mutta muuten ajattelin elää aika normaalisti plusaaan saakka, mutta vältettäviä ei kauheasti arkeen kuulukaan. Tosin nyt km jälkeen oon kyllä vetänyt kylmäsavulohta, salmiakkia ym.vähän varastoon, kun tiedän ettei nyt ihan heti plussaa tule.

Pahoittelut tilanteesta!
 
@Marlen Mä oon syöny sekä buranaa, että para-tabsia joka kuukausi kuukautisten aikaan. En oo tienny lainkaan että voi vaikuttaa, ainakin vissiin se ibuprofeiini ois huono. Hieman tuossa jo googlailin. Kauheeta jos sitä on ite sabotoinu koko touhua, koko ajan tietämättään :unsure:

Tietääkö kukaan onko jotain muita ns perusjuttuja mitä kannattaisi välttää, mutta ei välttämättä aina hoksaa?
 
Yksi asia mitä myös ihmettelin aamulla, (siis ennen kuin menkat tms oli alkanutkaan) oli se, että ruumiinlämpö oli laskenut siitä mitä se on nyt viime aikoina ollut ja huolestuin jo siitä. Aloin siis joku aika sitten seuraamaan lämpöjäni aamuin/illoin.

@lillium Okei, pitäs käydä ostamassa sitä varalle. Ajattelin kuitenkin yrittää välttää kumpaakin, jos vain mitenkään pystyn tai että ottaisin sitten vain vaikka nyt ensimmäiseksi yöksi että saan nukuttua. Univelkaa löytyy.
 
Anteeksi kun kirjoitan jatkuvaa syöttöä tänään :unsure:
Tänään oli tarkoitus mennä käymään ystävän luona joka on vasta saanut vauvan, mutta peruin tapaamisen. Jotenkin ajatus vauvan kohtaamisesta tuntui ylitsepääsemättömältä juuri nyt, mutta eiköhän tämä tästä kunhan menkat loppuu niin mielialakin tasaannu ja uusi into löydy uuden ovulaation myötä.
Iltaa odottelen, että pääsen miehen kainaloon itkemään pahan oloni kunnolla pois :(
 
@Naissoturi Sitähän varten tämä ryhmä on, että voi vuodattaa niin iloja kuin surujakin. ❤ Itsekin aloin mittaamaan aamulämpöjä tässä kierrossa. En kyllä odota kovia tuloksista, kun yöt niin epäsäännöllisiä. Uskon, ettei yhdestä Panadolista ole haittaa, varsinkin jos se auttaa nukkumaan paremmin. En tiedä ravintosuosituksista yritysajalle, mutta suosittelen lukemaan Eviran sivuilta ravitsemussuositukset imetys- ja odotusajalle, josko niistä on jotain apua. :)
 
Tänään olis FLOn mukaan dpo8.

Saan aivan mielettömiä raivokohtauksia ihan ilman syytä, tai siis ei ne siinä hetkessä ole ilman syytä, vaan tajuan jossain kohtaa kesken lauseen kuinka typerää tää raivoominen on:censored:

En uskalla vielä testata mutta tää raivoominen on mulle täysin uus oire:eek:

Muilla vastaavaa? Mieskin jo kyseli että voitko normalisoitua=kilahdin tästä uudelleen että "saatana mähän olen normaali" :whistle::ROFLMAO:
 
iK
Mä oon pitkälti mennyt ajatuksella, että jos ei oo plussaa vielä näkynyt, niin oon yrittänyt elää aika normaalisti. Toki turhia lääkkeitä vältän ylipäätään mutta esim nyt oon joutunut sappikipuihin syömään Litalginia, jokabon aika karmiva ”sisäelikipulääke”. Ja vloppuna buranaakin. Näköjään se ovis kuitenkin tapahtuu aika normisti suht aikasessa vaiheessa kiertoa. Esikoisen aikana kyllä join punaviiniäkin ihan tietämättömänä jouluna, kun plussasin uv:na. Ei onneksi oo kuitenkaan vielä istukkaa yms. niin yritän olla rennosti, muuten voi joutua olla pitkäänkin kovin varpaillaan.

@Naissoturi En oo vasenkätinen, mutta todiaan mun testit on ihan väärinpäin! Oln siis kuvannut oikealla ja pitänyt testiä vasemmalla, ja silloin käännän sen ettei tarvi pitää pissapäästä kiinni... :D

Oma nassu:

Oli vielä selkeä ovisplussa kyllä tänään vielä alkuillasta! Ja olotkin alkaa olla sen mukaiset: alamahaa juilii, limoja ja haluja! Mies näkee musta kyllä kauas mitä on mielessä.:whistle: Meillä on nyt sellainen vahe että vauva saa tulla mutta mies on huono ryhtymään mihinkään ”nyt yritetään” moodiin. Hän uskoo rentoon menoon, ja on saattanut käyttää musta joskus sanaa pakkomielteinen...:whistle::whistle: En ymmärrä mistä puhuu! Mutta koitan siis olla ahdistamatta häntä nurkkaan tässä asiassa. Aattelin kuitenkin illalla koittaa onneani, ja tiedän että petyn jos mies on töiden jälkeen kipeä ja väsyksissä. :rolleyes: Yhtään ei mun mielestä oo oikeutettua olla kipeänä! :LOL:Ja sitten hän kuitenkin menkkojen alettua on aina pettynyt. Ei ihan ymmärrä että vähän pitäs ehkä ajoittaa kuitenkin. :D
 
iK
@Wintersun Ei mulla ollut montaa päivää plussaa. Viime kierrossa sain kp10 aika tasavahvat viivat, sitä ennen ja jlk en saanut enää. Mietin kyllä mahdoinko ees silloin ovuloida oikeasti kun ei näin vahvoja tullut kuin nyt. Olikos se @chili_ jolla tuli monta päivää vahvaa ovista? Vai muistanko mäkään oikein...
 
iK
@Wintersun Joo on kyllä nyt ollut tosi aikaisin. Muistaisin että esikoisesta kuitenkin oli jotain kp14-kp15. Mä en oo varma luteaalivaiheesta. Kierto ollut ennen noin 28pvä. Nyt kesällä lyhentynyt ja oli se km-kierto niin meni jotenkin kaikki sekaisin. Viime kuussa luteaali oletettavasti 10-11päivää. Koko kierto 20-21. Mutta tosiaan nämä poikkeuksellisia kiertoja olleet. Nyt tuli vihdoin normin oloiset menkat, mutta kyllä tosiaan ovis näkyis tulevan tosi aikaisin. To gyneä ootellen...!
 
iK
Aika laimea pissatuotos, mutta piti vielä testata. Varmistakaa nyt mulle vielä että vasemmallahan on testi ja oikea kontrolli? :D:ROFLMAO: Ja testikin nyt oikein päin, olipa vaikeaa..:D

Sikäli mikäli nyt tulkitsen siis oikein, niin kenties vähän haalenemassa. Tänään olis siis niiiiiiiin tärppipäivä. En pysty ajatella mitään muuta ja harmittaa jo valmiiksi jos ei onnaakaan tänään...:cautious:

866CC5AB-0DDA-49B6-BEE3-AE37E68AE0B1.jpeg
 
  • Tykkää
Reactions: Alinah92

Yhteistyössä